auksta motora uzsildīšana
« previous entry | next entry »
Nov. 23., 2006 | 12:57 pm
posted by: agressor in pajautaa
Mythbusters cienīgs jautājums. Kā tad tur īsti ir - Kā mašīnai labāk, ja, pirms braukšanas, motoru pasilda cigaretes pīpēšanas laiku, vai močī uzreiz? Jeb ziemā jāpasilda, vasarā močī? Kas tieši kaitējās motoram, ja lieto vienu vai otru metodi?
from:
maris
date: Nov. 23., 2006 - 01:06 pm
#
Bendzīnniekam ar manuālo kārbu var braukt uzreiz
Dīzeļus iesaka bik pasildīt pirms gāzēt
Automātus vajag minūtes 10 pasildīt lai kārbā eļļa uzsilst.
Atbildēt | Diskusija
from:
maris
date: Nov. 23., 2006 - 01:07 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais
from:
torch
date: Nov. 23., 2006 - 01:10 pm
#
Paldies!
Atbildēt | Iepriekšējais
from:
darkz
date: Nov. 23., 2006 - 01:06 pm
#
Atbildēt
from:
kangaroo
date: Nov. 23., 2006 - 01:19 pm
#
-5°C līdz +19°C labāk kādu minūti pasildīt, kamēr pēc tahometra redzi, ka apgriezieni nokritušies zem štukas (tātad eļļas viskozitāte atļauj motoram strādāt ar zemākiem apgriezieniem).
Zem -5° labāk pasildīt minimums 2- 3 minūtes, bet zem tricāra pat ilgāk.
Katrā ziņā es skatos uz tahometru un klausos motoru, nevis skatos pulkstenī. Sava mašīna ir jāpazīst ;-)
Atbildēt | Diskusija
from:
bax55hqy8dlb
date: Nov. 23., 2006 - 01:26 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from:
electical
date: Nov. 23., 2006 - 01:29 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from:
agressor
date: Nov. 23., 2006 - 01:30 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais
from:
agressor
date: Nov. 23., 2006 - 01:35 pm
#
hacis: "Pamaojums vienkaarshs. Auksts taapat straadaa vairaak vai mazaak pa sauso, taapeec kaada jeega vinju deldeet staavot uz vietas, labaak tajaa laikaa jau nobraukt dazhus kilometrus. arii degvielas pateerinjsh buus patiikamaaks, nekaa kurinot uz vietas kaut 5 minuutes katru riitu. tikai jaaieveero ka nav veseliigi aukstam uzreiz dot pilnu slodzi. tas arii viss."
jēpis: "Gudrs cilveeks RTU pasniedzeejs Šneps sho teemu ir ljoti izsmeljoshi apstaastiijis kaut kad shausmiigi sen vienaa latvieshu auto ahurnaalaa. Doma sekojosha - ja ir automaats tad sildam deelj kaarbas ja parastaa ganjgjene tad braucam uzreiz, bet 2000 apgriezienu robezhaas tiikai neatceros to pamatojumu kaapeec veseliigaak ir braukt uzreiz."
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from:
toadbeauty
date: Nov. 23., 2006 - 02:00 pm
#
Bet man ir gāzes aparāts. To gan labāk uzsildīt, citādi slāpst nost un vienalg nevar pabraukt - gāze par šķidru paliek vai...
Atbildēt | Iepriekšējais
from:
kangaroo
date: Nov. 23., 2006 - 02:43 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from:
agressor
date: Nov. 23., 2006 - 03:04 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from:
kangaroo
date: Nov. 23., 2006 - 03:58 pm
#
Pa pilsētu braukāju ar 1,6 L "A" klases mersi- ar nolūku nepārcensties sponsorējot benzīntirgotājus. Tam virs 3000 nelaižu principiāli un ar to pietiek, lai nokostu gandrīz jebkuru pie krustojuma vai sastrēgumā (pirmais un otrais ātrums baigi labi ceļ).
Tālākiem braucieniem ņemu Opel Vectra 2,0 GT. Tam ir riktīgi gari ātrumi, pie 3500 tikai ir reāla vajadzība pēc pārslēgšanās. Pie 4500 piektajā viņai ātrums būtu kaut kur 180 km/h. Tā kā Latvijā priekš tāda ātruma faktiski ceļu nav, tad pāri 4000 nelaižu (piektajā ātrumā tas dod ~150 km/h). Agrāk ar šo vīlēju arī pa pilsētu... Ja gribējas padragreisoties- pats labums. 120 zirgi pietiek, lai visādi raspaļcovščiki ar 5. sērijas bembjiem un ķūnētām hondām paliktu dusmīgi aiz nevarības (sorry,
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from:
o515
date: Nov. 23., 2006 - 05:20 pm
#
a tie 1.5k toch par daudz ir. Man piem. silts staav uz 1k a choks ierubaas uz 2k un leenaam, mashiinai uzsilstot sliid uz leju liidz tiem 1k.
Atbildēt | Iepriekšējais
from:
agressor
date: Nov. 23., 2006 - 06:45 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from:
o515
date: Nov. 23., 2006 - 07:47 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from:
agressor
date: Nov. 23., 2006 - 09:50 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from:
o515
date: Nov. 24., 2006 - 09:39 am
#
Atbildēt | Iepriekšējais
from:
briinums
date: Apr. 12., 2007 - 12:48 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais
from:
kangaroo
date: Nov. 24., 2006 - 02:58 pm
#
Man, ja bendža nebūtu problēma, būtu Dodge Durango. Bet ja vēl arī nauda nebūtu problēma, tad Ford Excursion, Chevrolet Suburban vai Infinity QX-56. Lai var uz ģerevņu pēc kartupeļiem ar komfortu braukt visa ģimene.
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from:
agressor
date: Nov. 24., 2006 - 03:02 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais
from:
tweety_pussycat
date: Nov. 24., 2006 - 10:19 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from:
agressor
date: Nov. 25., 2006 - 10:02 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais
from:
prtg
date: Nov. 23., 2006 - 04:49 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais
from:
tweety_pussycat
date: Nov. 23., 2006 - 02:10 pm
#
Atbildēt | Diskusija
from:
agressor
date: Nov. 23., 2006 - 02:14 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from:
tweety_pussycat
date: Nov. 23., 2006 - 02:47 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais
from:
sekls
date: Nov. 23., 2006 - 02:15 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais
from:
kangaroo
date: Nov. 23., 2006 - 05:05 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais
from:
morraa
date: Nov. 23., 2006 - 04:38 pm
#
Atbildēt | Diskusija
from:
kangaroo
date: Nov. 23., 2006 - 05:08 pm
#
1) ~40% mašīnu braucot pa šoseju temperatūras rādījums nokrītas uz grādiem 30 pēc Celsija, jo nestāvot sastrēgumos radiators labi ventilējas,
2) vēl procentiem 20- 30 nemaz temperatūras rādītāju nav.
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: anonīmiķis
date: Nov. 23., 2006 - 06:09 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais