Disleksija
« previous entry | next entry »
Jan. 4., 2023 | 11:53 pm
posted by: eos in pajautaa
Izskatās, ka meitenei ar disleksiju patiešām iet grūti. Viņa mācās trešajā klasē un neprot atrisināt 1.klases uzdevumus matemātikā.
Vai Rīgā ir vēl kāda iestāde, pēcstundu pagarinātā dienas grupa, bērniem ar disleksiju vēl bez Burtiņu skolas? Vai kāds/a zina speciālo pedagogu, kam var uzticēt šādu bērnu
individuālajām nodarbībām?
Vai Rīgā ir vēl kāda iestāde, pēcstundu pagarinātā dienas grupa, bērniem ar disleksiju vēl bez Burtiņu skolas? Vai kāds/a zina speciālo pedagogu, kam var uzticēt šādu bērnu
individuālajām nodarbībām?
from:
smille
date: Jan. 5., 2023 - 02:38 pm
#
Varbūt var pameklēt kādas montessori nodarbības, tīri pieejas dažādībai un tur mazāks uzsvars uz lasīšanu, vairāk uz konceptu saprašanu.
(2) Reizrēķinu bieži vien māca vēl visas 3. klases garumā un ir skolotāji kas pārāk neiespringst (katrā ziņā es saviem diviem 3.klasniekiem no galvas mācīju pati, jo principu saprata, bet viņiem skolā neparasīja zināt no galvas un netrennēja arī ātrumu, kas vēlāk apgrūtina dalīšanu). Cik atceros, līdz šim diagnostiskajos diezgan liela vērība tiek pievērsta arī saistītajam pierakstam un tur riktīgi atkarīgs, cik ļoti skolotājs uzstāj uz savu "pareizo veidu". Bet šogad laikam būs pirmais diagnostiskais pēc jaunā standarta, tā ka tāpat nav zināms kas tur būs.
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from:
eos
date: Jan. 5., 2023 - 02:44 pm
#
Mutiski atņemt un saskaitīt 10 ietvaros lielākoties prot, bet ne vienmēr.
Paldies, jā, Montessori varētu būt variants.
(2) Problēma bija tajā, ka meitene 3.klasē pirmajā semestrī gāja diezgan prestižā Rīgās skolā, kur matemātikas skolotāja esot gājusi pāri reizrēķina tabulas mācīšanai pa posmiem, jo lielākā daļa to jau pratuši. Tagad es eju cauri tiem posmiem atkal, kaut tas viņai bija grāmatā 3.klasē, tikko, septembrī.
Ar diagnostisko darbu es mammu nebaidu, tāpat skaidrs, ka pozitīvā nozīmē diez vai tur būs brīnumi :D Pagājušajā gadā vasarā bija jauns eksāmena tips 12.klasē matemātikā un ļoti daudzi dabūja zemus rezultātus, un tad bija jāskaidro, ka, ja gandrīz visiem ir zem 40%, tad tas vairs nav Slikti, jo diagnosticējošie un eksāmeni nav vērtējami ar %, bet relatīvi pret labāko un sliktāko skolēnu klasē/pilsētā/valstī konkrētajā vecuma grupā.
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from:
smille
date: Jan. 5., 2023 - 03:35 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from:
eos
date: Jan. 5., 2023 - 05:31 pm
#
Tur ideja tāda, ka, ja citus gadus bija A, B un C daļa eksāmenā, un visu skaitīja kopā. Piemēram, ja A daļā ir 90%, B daļā 70%, bet C daļā, kur ir paaugstinātas sarežģītības uzdevumi, ir 15%, tad skolēnam rezultāts sanāca ap 75%
Ar pagājušo gadu mainījās skaitīšana - Ja A un B daļās ir 80%, bet C daļā ir 0%, tad rezultāts ir ap 40%.
Atbildēt | Iepriekšējais