pajautaa

« previous entry | next entry »
Feb. 14., 2019 | 08:29 pm
posted by: laba_doma in pajautaa

Vai ir vērts no LMT (15 eur/mēn) pāriet uz līdzvērtīgu tarifu plānu pie TELE2 (6 eur/mēn), lai ietaupītu 108 eur gadā? Atbildi lūdzu pamatot.

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {42}

Atheiste

from: [info]atheist
date: Feb. 15., 2019 - 10:32 am
#

Kas tieši ir iekļauts tajā plānā par 15 eur mēnesī? Pirmoreiz tādu dzirdu. Man ir LMT par 12.90 (Brīvība ar 50MB interneta). Piekrītu, ka zona vienmēr ir bijusi labāka LMT. Vienu gadu biju TELE2 klients (bija kaut kāds mini-tafifs zvanot tikai TELE2 tīklā) un to nožēlošu līdz mūža galam, jo viņu sistēmas kļūdas dēļ 3 reizes man tika nobloķēti sakari un beigās vēl uzsūtīja tiesu izpildītājus piedzīt "nesamaksātos" rēķinus. Viņu sistēmā bija problēma, kuru viņi nemācēja vai negribēja risināt - numurs, uz kuru zvanīju un rakstīju bija TELE2 numurs, bet tika uzrādīts kā LMT (cilvēks arī nesen bija pārgājisu uz TELE2), kā rezultātā 2Ls vietā mani rēķini bija 40+ un nopietni nācās pacīnīties, lai no tā idiotu kantora atkarītos kopā ar visiem viņu tiesu izpildītājiem.

Turklāt, ja sanāk ilgāk padzīvoties ārzemēs - iesaku LMT, jo ar to numuru jau 2.5 gadus dzīvoju FR, regulāri sazvanos ar Latviju un nekad neviens man par to nav piesējies, lai gan tajā pašā laikā TELE2 un Bites klientiem esot sūtīti brīdinājumi par "negodīgu pakalojumu izmantošanu".

Atbildēt | Diskusija


Laba doma

from: [info]laba_doma
date: Feb. 15., 2019 - 01:35 pm
#

Man ir "Brīvība" + 1 GB + kaut kāda atlaide = 15 eur/mēn.

Es pa ārzemēm nebraucu, tā ka šis aspekts nebūs aktuāls, es tā domāju.

Atbildēt | Iepriekšējais


kreiza

from: [info]kreiza
date: Feb. 16., 2019 - 01:55 pm
#

Līdzīga pieredze ar Tele2. Cilvēks nomira, es laicīgi uzrakstīju par šo faktu Tele2 ar jautājumu, vai vajag samaksāt rēķinu par pēdējo mēnesi, viņi atbildēja, ka nē, un vēlāk uz šī mirušā cilvēka vārda pienāca vēstule no tiesu izpildītāja par parādu piedziņu. Tā kā negribēju, lai tas uzpeld mantojuma procesā, tad izcīnīju, ka šo lietu sakārto.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


kreiza

from: [info]kreiza
date: Feb. 16., 2019 - 01:59 pm
#

Pie tam, cik atceros, kad pati vienbrīd biju pārgājusi pie viņiem, viņi ļoti agresīvi reaģē. Vienu mēnesi biju aizmirsusi samaksāt, nākamajā mēnesī jau bez brīdinājuma atslēdza zvanīšanus iespēju. Ilgstošāki klienti var pakomentēt, tas bija sen, varbūt precīzi neatceros :)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]polija
date: Feb. 18., 2019 - 10:27 pm
#

man ir bijis, kas es aizmirstu arī samaksāt, brīdinājumi sāka nākt tikai tad, kad visi termiņi jau bija nezcik nokavēti, bet neko - sazvanījos, tieši kā reiz vnk nebija uz kartes pieejama nekāda nauda, ko samaksat vēl, reāli mēnesi vēlāk samaksāju, nebija nekādu problēmu. Nevienu centu līgumsodod neŗēkināja. Kamēr teiksim RNP par 1u kavētu dienu jau sarēķinās gan līgumsodu, gan vēl nokavējuma procentus un tos 2us centus pieliks klāt naākamajm rēķinam..
Man bijusi gandŗiz tikai pozitīva pieredze jau 16 gadu garumā un tieši tas gads, kurā pārgāju uz LMT (jo darbs tele2 negribēja apmaksāt), bija lielākais murgs (gan zonas ziņā - rīgā pie tam!), gan visādā citā ziņā.
arī tad, kad nolohojos ar nākšanu atpakaļ (biznesa/privātklienti) - tb gribējās,lai nesanāk nekāddas liekas maksas, pārejot atpakaļ uz tele2, kad pārtraucu tur strādāt un sap**os meistarībā, man tomēr nepaprasīja nekādas papildus maksas, kaut faktiski varēja gan ierubīt ceņņiku pēc visiem noteikumiem, kurus biju "izlasījusi" un parakstījusi.

Atbildēt | Iepriekšējais