ANNA + АИИА ([info]nenoteiksme) rakstīja [info]gribam_zinaat kopienā,
@ 2012-04-12 15:55:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
ignorējot zemās grīdas braucamos u.c. 21. gadsimta veikumus -
`bdien.
kas spēj attīstīt lielāku ātrumu - tramvajs vai trolejbuss?


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]scope
2012-04-12 23:14 (saite)
No zemās grīdas dižas jēgas nav, ja nav pielāgotas iekāpšanas platformas.
Ok, tagad rekonstruēs posmu no 45.vidusskolas līdz galapunktam Juglā, bet pārējais posms, sevišķi "sāpīgā" Barona iela, par kuras pieturvietu risinājumu architekti jau cik gadus nevar vienoties, tāpat paliks pa vecam.

P.S. Jaunie tramvaji ir ok, bet līdz ar to ieviešanu bija jāsagatavo arī pārējā infrastruktūra.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]termostats
2012-04-13 02:40 (saite)
Nu Kr. Barona ielā sabūvēt platformas īsti nevar, jo pa to tomēr brauc arī automobiļi.

Bet - viens, turklāt ne pārāk augsts, pakāpiens ir daudz ērtāk, nekā trīs augsti, turklāt vēl ar vertikālu stangu pa vidu divās no trim durvīm. Tā kā "dižas jēgas nav" tomēr, manuprāt, būtu pārāk radikāls spriedums.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]scope
2012-04-13 06:45 (saite)
Maldies, ja grib, tad var arī platformas izdomāt.
Ir 2 varianti, kurus arī apsprieda:
- ja tramvaja sliedes paliek ielas vidū, pieturvietā izveido tādu kā lielu guļošo policistu, kas kalpo kā platforma;
- tramvaja sliedes pieturvietās met līkumu pa labi un pieiet pie trotuāra.

Un ne jau par autovadītājiem tur kāds uztraucās, jo Rīgas centru pārskatāmā nākotnē ir paredzēts padarīt autovadītājam ļoti nedraudzīgu(bija smuks SatDep pētījums par šīm lietām ar visiem ieteikumiem, lai sarežģītu dzīvi).

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?