/**\ mūldēšana, ibio... baj veganblackgayjewfeministiclyatheisticantifa -
March 1st, 2024
10:55 pm

[Link]

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Kādreiz viss bija vienkārši - ja cilvēks bija nacists, no tāda bija jāturas pa gabalu. Visi pārējie, ar dažadu jocīguma pakāpi, bija puslīdz normāli un komunicējami.

Tagad viss kļuvis daudz sarežģītāk un gribu turēties pa gabalu arī no cilvekiem kas:

- ir pret ukrainu un atbalsta krieviju
- klusē par ukrainu un klusē par krieviju
- klusē par ukrainu un atbalsta palestīnu
- ir par ukrainu un atbalsta izraēlu

Atsevišķi jāizdala 'liberālie tautieši', kas aicina bargi sodīt visus aizdomīgos, tai skaitā nepareizās mākslas autorus un, atbalstot 'vienīgo demokrātiju tuvējos austrumos', priecājas par palestīniešu līķiem, nemaz nepieļaujot domu, ka pastāv pavisam, pavisam reāla iespēja, ka arī par pašiem kāds no droša attāluma drīz varēs tā smiet.

Krievijas okupācija = okupācija = Izraēlas okupācija.

Ja tik vienkārša lieta nav saprotama, tad tagad tikai un vienīgi pa gabalu, jo viss pārējais ir vienā plauktiņā ar 'все не так однозначно'.

(79 comets | Leave a comet)

Comments
 
[User Picture]
From:[info]zivs
Date:March 2nd, 2024 - 01:47 am
(Link)
Labs formulējums priekš komunikācijas, kad apjūc, kā ātri to kopumu tagad nodefinēt.
Okupācija[s mēģinājums]
[User Picture]
From:[info]aborigens
Date:March 2nd, 2024 - 08:40 am
(Link)
Kādreiz par politiku nedomāja kā par izšķirošu faktoru un vienkārši draudzējās. Tie laiki daudziem ir pagājuši. It kā nebūtu nekas traks, tikai tā nepatīkamā blakne, ka cilvēki kļūst vientuļāki.
[User Picture]
From:[info]basta
Date:March 2nd, 2024 - 10:05 am
(Link)
Varbūt. Jāpadomā.
[User Picture]
From:[info]hedera
Date:March 2nd, 2024 - 01:29 pm
(Link)
Kādreiz politika bija virtuves sarunas par fiskālo politiku, spriedelējumi, par ko balsot, un čīkstēšana par korupciju. Tagad politikas dienaskārtībā ir jautājums, kurš atbalsta kara noziegumus un genocīdu.
[User Picture]
From:[info]basta
Date:March 2nd, 2024 - 01:46 pm
(Link)
Kaut kas tāds, jā.

Vai - kādreiz virtuves sarunās visiem bija skaidrs, ka okupācija un kara noziegumi ir slikti un nav pat īsti apspriešanas vērts temats.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:March 2nd, 2024 - 05:17 pm
(Link)
Vispārīgi ir gadījumi kur es noteikti esmu par okupāciju. Piemēram -Afganistāna. Tur beidzās ASV okupācijas vara. Kas notika?
[User Picture]
From:[info]apokaplis
Date:March 2nd, 2024 - 05:36 pm
(Link)
ļoti viegls jautājums. Afganistānā pēc ASV karaspēka aiziešanas bija sliktāk kā pirms ASV karaspēka ierašanās.

ar intelektu apdāvināts cilvēks noteikti izvestu citus secinājums kā "okupācija =labi"
[User Picture]
From:[info]aborigens
Date:March 2nd, 2024 - 06:13 pm
(Link)
Precīzi
[User Picture]
From:[info]mapats
Date:March 2nd, 2024 - 08:58 am
(Link)
Labs uzskatījums(laikam jau tapēc, ka pašam līdzīgs notiekošā skatījums). Vienkārši noformulēts diezgan sarežģītais.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:March 2nd, 2024 - 09:43 am
(Link)
Vienkārši salīdzinam civilizācijas līmeni Izraēlā un Palestīnā => kuram labāk sanāk.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:March 2nd, 2024 - 10:19 am
(Link)
un tie, kam pēc tavām mērauklām sanāk sliktāk, neskatoties uz dažādajiem apstākļiem un vēsturi, ir pelnījuši genocīdu, ja?
[User Picture]
From:[info]basta
Date:March 2nd, 2024 - 10:34 am
(Link)
Paga, paga. Kā ja normālās civilizācijās pienākas, pelnījuši, jo 'Исконно русские земли' un 'grāmata saka...'.

(*-ās)
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:March 2nd, 2024 - 11:10 am
(Link)
nuja, eh.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:March 2nd, 2024 - 11:05 am
(Link)
Pelnījuši atbildi ir tie kas sāka. Runa ir par pēdējo uzbrukumu.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:March 2nd, 2024 - 11:10 am
(Link)
par to, kurš bija šorīt?
[User Picture]
From:[info]basta
Date:March 2nd, 2024 - 11:29 am
(Link)
Aaa, ķipa, varšavas geto sacelšanās bija pašu ebreju vaina, ja?
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:March 2nd, 2024 - 11:31 am
(Link)
Tāda analoģija būtu ja palestīnieši no Gazas sektora izmestu kaut kādus izraēliešu uzraugus, bet viņi uzbruka Izraēlas teritorijai, nogalinot un izvarojot mierīgos iedzīvotājus.
[User Picture]
From:[info]basta
Date:March 2nd, 2024 - 12:04 pm
(Link)
Iedomajies, ukraiņi arī uzbrūk donbasam, kas, pec krievu domām, ir krievijas teritorija.

Gaza ir izraēlas radīts geto. Ja tev nav saprotama cilvēku vēlme atbrīvoties no apspiedēja, tad lai tā arī paliek. Un, kā rakstīju sākotnējā ierakstā - no tādiem cilvēkiem pa gabalu. Visu labu. Nopietni un vēl pieklājīgi.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:March 2nd, 2024 - 12:09 pm
(Link)
Nu ja ukraiņi uzbrūk krievijas armijas bāzēm Donbasā (vai arī krievijā pašā), tas ir leģitīma karadarbība. Ja ukraiņi mērķtiecīgi slepkavotu mierīgos Donbasa iedzīvotājus, tas būtu terorisms. Cik es zinu HAMAS teroristi 7 okt uzbruka tieši mierīgajiem iedzīvotājiem, mājām, koncertam. Saņēma ķīlniekus, kas ir kara noziegums vēl pēc Nirnbergas precedenta.
[User Picture]
From:[info]basta
Date:March 2nd, 2024 - 12:17 pm
(Link)
Hamas (sūdabrāļi) darīja tieši to pašu ko setleri un IDF (abi sūdabrāļi)
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:March 2nd, 2024 - 12:21 pm
(Link)
OK. Mums tātad ir situācija pēc 2023g. 7 okt.

Ja tu būtu Izraēlas vadītājs, ko tu darītu?
[User Picture]
From:[info]apokaplis
Date:March 2nd, 2024 - 03:46 pm
(Link)
noteikti neslepkavotu civiliedzīvotājus atriebības nolūkos un palūgtu lietderīgajiem idiotiem nemusināt karadarbību
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:March 2nd, 2024 - 04:51 pm
(Link)
Sveiks!
Jau no izsenis man ir labpaticies nievājoši izteikties par citiem savas sugas indivīdiem, lai provocētu viņu negatīvās emocijas.

Esmu ļoti pateicīgs varenajām Amerikas Savienotajām Valstīm par interneta izgudrošanu un tā uzspiešanu tumsonīgajai Eiropai, jo bez šī tīmekļa es savu mīļāko nodarbi nebūtu spējīgs tik plaši un viegli praktizēt.

Kā jau saprati, es kuģoju cauri šai videi, lai mētātos ar mēsliem. Ja trāpījās arī tev - tas bija personīgi.

Pirms iesaisties garās diskusijās ar kādu internetā, padomā divreiz, vai tiešām vēlies barot troļļus?

mana atbilde ir -Jā, es gribu!
[User Picture]
From:[info]apokaplis
Date:March 2nd, 2024 - 04:52 pm
(Link)
HAIL NEOTRANSHUMĀNISTIEM!

VĒL KOPĪPASTU!
[User Picture]
From:[info]basta
Date:March 2nd, 2024 - 10:29 am
(Link)
1) Salīdzināt okupantu un okupēto 'civilizācijas līmeni' ir tik stulbi cik vien iespējams.
2) kas vispār ir 'civilizācijas līmenis'? Kosmosa programmas un boļšoi? Vācijas pirmskara zinātne, industrija un 'pārcilvēki' vs. untermenšeni?

Paldies un visu labu.

[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:March 2nd, 2024 - 11:02 am
(Link)
1) Pat ja mēs runājam par okupāciju, lielākā daļa palestīnas teritorijas vienalga nav okupēta.

2) Jā kosmosa programmas, izglītība, dzīves līmenis. Vācu kļūda bija kāreiz šajā dalīšanā, tipa `` ebreju zinātne`` kā rezultātā viņi piemēram palika bez atombumbas.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:March 2nd, 2024 - 11:13 am
(Link)
ja mēs runājam par Ukrainu, lielākā daļa Ukrainas teritorijas vienalga nav okupēta.

jā vajadzēja dalīt savādāk.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:March 2nd, 2024 - 11:16 am
(Link)
Nu jā nav okupēta un Ukraina ir civilizēta valsts.

Vajadzēja dalīt savādāk? Varbūt, bet tie ir diplomātiski un starptautiskajās tiesās risināmi jautājumi. Tas arī bija TA miera process un 2 valstu projekts, kuru HAMA diemžēl pārtrauca. Tagad sorry, ir karš.
[User Picture]
From:[info]basta
Date:March 2nd, 2024 - 11:20 am
(Link)
Izraelas attieksme pret divu valstu projektu bija tada pat kā krievu attieksme pret minskas vienošanos, nemaz nerunājot par to, ka nepieļāva iespēju no majām izdzītajiem atgriezties.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:March 2nd, 2024 - 11:29 am
(Link)
Iespējams. Es nesaku ka Izraēla visu dara pareizi. Vairākas Netanjahu izdarības ar to pašu HAMAS ir stipri apšaubāmas. Bet ja otra puse ir teroristi, tad kāda būs attieksme, mini 3 reizes. Teiksim kāda būtu tava attieksme pret 2 valstu risinājumu kur viena ir LV un otra Maskačkas bandītu - narkodīleru šaika? OK, tas ir drusku pārspīlējums, pastāv Palestīnas pašpārvalde, kuri nav teroristi, bet tajā pašā laikā HAMAS un citu teroristu grupu ietekme palestīniešu vidū ir ļoti stipra, to var salīdzināt ar lielkrievu šovinisma ideju izplatību krievu vidū.
[User Picture]
From:[info]basta
Date:March 2nd, 2024 - 11:50 am
(Link)
Paldeies. Šis ir cits, lai arī interesants, tieši ar sākotnējo ierakstu nesaistīts temats, ko esmu gatavs apspriest, bet ne te un tagad. Kā vairākkārtīgi esmu teicis - hamas ir sūdabrāļi un likud ir sūdabrāļi.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:March 2nd, 2024 - 11:53 am
(Link)
Nu jā. Palestīnieši ir tauta. HAMAS, Hezbollah un tml bandas ir teroristi. Pašreiz notiek Izraēlas karš ar šiem teroristu grupējumiem, ne jau ar palestīniešu tautu.
[User Picture]
From:[info]hedera
Date:March 3rd, 2024 - 12:08 am
(Link)
"Pašreiz notiek Izraēlas karš ar šiem teroristu grupējumiem, ne jau ar palestīniešu tautu."

Tev ir taisnībā vienā lietā: tas, kas šobrīd tiek darīts ar palestīniešiem, tas nav karš. Tas ir genocīds. Uzlidojumi bēgļu nometnēm un šaušana pa izbadinātiem civiliedzīvotājiem patiešām nav karš.
[User Picture]
From:[info]basta
Date:March 3rd, 2024 - 12:20 am
(Link)
Šaušana pie pārtikas izdalīšanas vietām mani neparsteidza.
Toties kadri ar sabumbotām bēgļu nometnēm ir kas 'īpašs'. Kaut ko līdzīgu esmu redzejis tikai video par isis un krievu uzbrukumu alepo. Kaut gan... nav jau pirmā reize kad izraela to dara. Kaut kas līdzigs notika arī Beirutā, Sabra un Shatila bēgļu nometnēs. Iesaku noskatīties 'Waltz with Bashir'.

Un tieši tāpēc - negribu neko kopīgu ar cilvēkiem kam šis liekas ok un atbalstāms pasakums.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:March 2nd, 2024 - 11:56 am
(Link)
Savukārt likud

https://lv.wikipedia.org/wiki/Likud

vnk ir politiska partija. Sekulāra, labēji centriska kā raksta wiki. Vai viņus var apvainot terorismā?
[User Picture]
From:[info]basta
Date:March 2nd, 2024 - 12:12 pm
(Link)
Oboj, oboj, oboj. Likud ir tieši tikpat labēji centriska partija cik 'vienotā krievija'. Vai viņus var apvainot terorismā?

Klau, vēlreiz. Mans sākotnējais ieraksts bija par to, ka negribu neko kopīgu ar cilvekiem, kas atbalsta krievijas UN izraēlas okupācijas. Man nav nekādas vēlmes te runāt par arabu pasaules atšķirībām, par iranas lomu un potenciāljām problēmām, nu jau libānas iekšpolitikā, ja jau hezbollah tika pieminēts.


Vēlreiz. Ja tu vainkāds cits atbalsta okupāciju, es vēlos no tevis vaitadiem cilvēkiem turēties pa gabalu. Visu labu.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:March 2nd, 2024 - 12:14 pm
(Link)
Jocīga izvēle bet nu labi. Nu jocīga ir vēlme turēties pa gabalu no cilvēkiem kas domā citādi. Tā var sanākt palikt vienam. Bet OK nav mana darīšana.
[User Picture]
From:[info]apokaplis
Date:March 2nd, 2024 - 03:54 pm
(Link)
norobežoties no terorisma atbalstītājiem ir jocīga izvēle

- boriss 2024
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:March 2nd, 2024 - 04:50 pm
(Link)
Sveiks!
Jau no izsenis man ir labpaticies nievājoši izteikties par citiem savas sugas indivīdiem, lai provocētu viņu negatīvās emocijas.

Esmu ļoti pateicīgs varenajām Amerikas Savienotajām Valstīm par interneta izgudrošanu un tā uzspiešanu tumsonīgajai Eiropai, jo bez šī tīmekļa es savu mīļāko nodarbi nebūtu spējīgs tik plaši un viegli praktizēt.

Kā jau saprati, es kuģoju cauri šai videi, lai mētātos ar mēsliem. Ja trāpījās arī tev - tas bija personīgi.

Pirms iesaisties garās diskusijās ar kādu internetā, padomā divreiz, vai tiešām vēlies barot troļļus?

mana atbilde ir -Jā, es gribu!
[User Picture]
From:[info]basta
Date:March 2nd, 2024 - 11:14 am
(Link)
1) tīri intereses pēc - un kura tā tavuprāt būtu? Rietumkrasts, ko pati izraela sauc par okupēto teritoriju vai gaza, kas vienkārši bija zem blokades?

2) es nezinu ko uz šo atbildēt. Laikam jau nemaz negribu.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:March 2nd, 2024 - 11:23 am
(Link)
1) Ja taisa 2 valstu risinājumu tad droši vien būtu varēts sarunāt ka rietumkrastā ir palestīnas valsts, tagad pēc HAMAS izdarībām tas ir zem lielas jautājuma zīmes.

2) Vienkārši paskaties uz Izraēlas un Palestīnas pilsētām. Debesskrāpji un villas ar dārziem vs būdas. OK varēti teikt, nujā visi rietumi finansē Izraēlu tāpēc tur labāk. Bet kāpēc tad arābu pasaule, kura arī ir bagāta nefinansē Palestīnu?
[User Picture]
From:[info]basta
Date:March 2nd, 2024 - 11:45 am
(Link)
1) vēlreiz - nav nekāda nopietna divu valstu risinajuma un nekad nav bijis.

2) esmu tur bijs. Un? Es nezinu par kādam būdam tu runā. Tipa bēgļu nometnes nav pietiekami skaistas? Setleru rajonos ir jaunākas, skaistāk nokrāsotas mājas?
Turklat, kas ir 'arābu pasaule'? Ķipa 'baltā eiropa', 'kristīgā pasaule', 'abrahama cilts', skandināvija? Tiesi kas liek domāt, ka 'arābu pasaule' ir kaut kāds vienojošs?
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:March 2nd, 2024 - 11:47 am
(Link)
1) Nu kā nav, tas ko Arafats gandrīz izbīdīja?
2) Es biju domājis bagātās arābu valstis kā Saūdi, AEE, Bruneja utt. Nu un arī Irāna kura ir liela industriāli attīstīta valsts neskatoties uz kreizu politisko režīmu pēc šaha gāšanas.
[User Picture]
From:[info]basta
Date:March 2nd, 2024 - 11:56 am
(Link)
1) neviens nopietni neko tur neizbīdija. Tikai politiskās spēles. Arafats speleja savas, izraēļi savas.

2) šis punkts ir tik stulbs cik vien var būt. Sākot ar to, ka šīs valstis savā starpā ir klaji naidīgas, beidzot ar to, ka Irāna nav arābu valsts, irāna nav sunīti u.t.t. bet atkal - cits temats, citai diskusijai.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:March 2nd, 2024 - 11:59 am
(Link)
OK tas tiešām ir temats citai diskusijai bet redzi - arābu un citas islāma valstis savā starpā naidojas tā vietā lai kopīgi bīdītu progresu, tur jau ir tā vaina, tiesa gan mums šeit ES ir tā pati problēma, gan ne tādā mērā. Valstīm ir savas intereses bet tajā pašā laikā ir lietas ko var sarunāt.
[User Picture]
From:[info]apokaplis
Date:March 2nd, 2024 - 03:52 pm
(Link)
naidojas arī ukraiņi ar krieviem. bet būtu aplami slāvus tāpēc definēt par apakšcilvēkiem
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:March 2nd, 2024 - 04:50 pm
(Link)
Sveiks!
Jau no izsenis man ir labpaticies nievājoši izteikties par citiem savas sugas indivīdiem, lai provocētu viņu negatīvās emocijas.

Esmu ļoti pateicīgs varenajām Amerikas Savienotajām Valstīm par interneta izgudrošanu un tā uzspiešanu tumsonīgajai Eiropai, jo bez šī tīmekļa es savu mīļāko nodarbi nebūtu spējīgs tik plaši un viegli praktizēt.

Kā jau saprati, es kuģoju cauri šai videi, lai mētātos ar mēsliem. Ja trāpījās arī tev - tas bija personīgi.

Pirms iesaisties garās diskusijās ar kādu internetā, padomā divreiz, vai tiešām vēlies barot troļļus?

mana atbilde ir -Jā, es gribu!
[User Picture]
From:[info]murx
Date:March 2nd, 2024 - 10:33 am
(Link)
Manuprāt viss samērā vienkārši, kurš klopi uzsāka tas nes atbildību. Hitlers, Putins, Hamas etc
[User Picture]
From:[info]basta
Date:March 2nd, 2024 - 10:37 am
(Link)
Putins un hamas radās stipri pailgi pēc klopes sākuma.

Paldies un visu labu.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:March 2nd, 2024 - 11:04 am
(Link)
Runa ir par pēdējo HAMAS uzbrukumu, kas arī izraisīja šo karu. Viņi varēja turpināt TA miera procesu, bet viņi izvēlējās karot. Nu ja izvēlējās, tad notiek karš un uzvar tas kuram vairāk motivācijas, labāka industrija un tehnika. Tātad - Izraēla.
[User Picture]
From:[info]basta
Date:March 2nd, 2024 - 11:17 am
(Link)
Pec šis lidzibas, Latvijas iedzīvotāji vareja izvēlēties miera procesu uz dzivot impērijā ar augsti attistītu kosmosa programmu.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:March 2nd, 2024 - 11:25 am
(Link)
Nu jā, ko viņi arī izdarīja. LV iedzīvotāji dzīvo savienībā (ES) ar attīstītu kosmosa programmu. LV ir Rietumu pasaules daļa. Rietumu pasaule (ES + ASV) ir līderis, t.sk. kosmosa programmās.
[User Picture]
From:[info]basta
Date:March 2nd, 2024 - 11:57 am
(Link)
Latvija tagad ir okupēta?
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:March 2nd, 2024 - 12:00 pm
(Link)
Nu es teiktu ka nē, galējie nacionālisti gan brēc ka esot - no `` eirobirokrātiem`` un ``briseles režīma`` :D
[User Picture]
From:[info]basta
Date:March 2nd, 2024 - 12:14 pm
(Link)
Tā kā šis temts ir par okupāciju, fokuss bija uz to kā latvija tika no tās vaļā, nevis kur PATI meklē sabiedrotos. Visu labu.
From:[info]murx
Date:March 2nd, 2024 - 12:26 pm
(Link)
par kuru klopi ir runa?
Putlera krievija un Hamas uzsāka pašlaik notiekošās klopes.
katrai klopei ir savs uzsācējs.
[User Picture]
From:[info]basta
Date:March 2nd, 2024 - 12:44 pm
(Link)
Krievijas centieni pakļaut ukrainu ilgst nu jau vairākus gadsimtus.
Hamas radās relatīvi nesen, konflikts bija ildzis jau vairākas desmitgades.
Līdzīgi ar Netanjahu.

Patreizējie spēlmaņi ir tikai patreizējie, daļa no ilgstoša konflikta, kurā izcelt vienu datumu un notikumu ir stulbi.
[User Picture]
From:[info]murx
Date:March 2nd, 2024 - 01:17 pm
(Link)
Viena lieta ir iggstōšs konflikts kurā viens uz otru skatās ar baltu aci , bet otra kad iet vaļā klope.
Pašreizējie spēlmaņi izlaida karadžinu un tāpēc ir atbildīgi par visām sekām
[User Picture]
From:[info]basta
Date:March 2nd, 2024 - 01:25 pm
(Link)
Klope tuvajos austrumos, vismaz tuvajos austrumos, ja neesi pamanījis, nav beigusies vairākas desmitgades.
[User Picture]
From:[info]murx
Date:March 2nd, 2024 - 01:32 pm
(Link)
kādu laiku bija on hold ja neslkaita random teroraktus un random raķešu zalves
[User Picture]
From:[info]murx
Date:March 2nd, 2024 - 12:42 pm
(Link)
Ja Tu domā iepriekšējās Tuvo Austrumu klopes , tad pirmo Izraēlas - arābu karu uzsāka uzsāka Arābu Līga kas neatzina Palestīnas sadalīšanu
[User Picture]
From:[info]basta
Date:March 2nd, 2024 - 12:49 pm
(Link)
Kāds pārsteigums, ne? Kā vispār kādam var ienākt pratā doma pretoties tam, ka tevi izliek no mājas un māju atdod kaut kādiem iebraucējiem? Šis koncepts Latvijas iedzīvotājiem ir pilnīgi svešs un nesaprotams.
[User Picture]
From:[info]murx
Date:March 2nd, 2024 - 01:12 pm
(Link)
pareizi, Izraēļi pretojās , sākās klope , tālāk gāja visādi . Klopes uzsācēja Arābu līga šajā gadījumā.
[User Picture]
From:[info]basta
Date:March 2nd, 2024 - 01:22 pm
(Link)
Šis posts bija tikai un vienīgi par to, ka negribu neko kopīgu ar cilvēkiem kuri atbalsta krievijas VAI izraelas okupacijas.
Attiecīgi, ja tev liekas, ka izraelas okopacija ir ok, man nav ne mazākās vēlmes iesaistīties idiotiskas diskusijās, kurās man jamēģina kādam pierādīt, ka okupacija un etniskās tīrīšanas man nav košers.
From:(Anonymous)
Date:March 2nd, 2024 - 10:34 am
(Link)
Kāpēc žīdiem nevar būt sava valsts savā vēsturiskajā dzimtenē, tu, antisemīt?
[User Picture]
From:[info]basta
Date:March 2nd, 2024 - 10:43 am
(Link)
Strawmenis. Tas ir cits temats.

Turklāt, man subjektīvi nekad nav paticis vārds 'žīds' - pirmā pazīme, ka cilvēks ir tups nacists.

Ja gribi par to parunāt, taisi savu ierakstu. Visu labu.
From:(Anonymous)
Date:March 2nd, 2024 - 01:10 pm
(Link)
Neliekuļo, antisemīt, arābu agresori ir okupējuši žīdu vēsturisko dzimteni, un nu, it īpaši pēc holokausta, žīdiem (kas ir latviešu lietots vārds, nevis okupantu krievu uzspiests internacionālisms) ir pilnas tiesības aizstāvēties pret visiem, kuri grib iznīcināt žīdu tautu un viņu mazo valsti. Izkāp no savas marksistu smiļšukastes. Vēl reizi iepīkstēsies arābu reipistu atbalstam, sagaidīsi sev pagalmā Mossad. Antisemītisms un anticionisms netiks tolerēts. #neveragain
From:(Anonymous)
Date:March 2nd, 2024 - 01:17 pm
(Link)
Vācies žīdu šļuška prom no Latvijas.
[User Picture]
From:[info]basta
Date:March 2nd, 2024 - 01:42 pm
(Link)
Ko tik tu pie manis neesi jau sūtījis.

Atpisies, Krišjāni.
[User Picture]
From:[info]mapats
Date:March 2nd, 2024 - 03:35 pm
(Link)
Ja uzskati par vajadzīgu, ieliec tā anonīmā mosada draudētāja ip, gan jau kāds no cibiņiem vien ir, iespējams pat kāds, kas jau augstak komentējis.
[User Picture]
From:[info]apokaplis
Date:March 2nd, 2024 - 03:50 pm
(Link)
klausieties, ko saka šitpostinga veterāns!
From:(Anonymous)
Date:March 2nd, 2024 - 04:03 pm
(Link)
Ja vairs neiepīkstēsies, mosada reipisti ieradīsies pagalmā pie submesīvajiem gojiem papriecāties.
From:(Anonymous)
Date:March 2nd, 2024 - 08:14 pm
(Link)
pēdējie no četriem ir apmēram puslatvija, ne?
[User Picture]
From:[info]basta
Date:March 2nd, 2024 - 08:21 pm
(Link)
Es nezinu, ja spriež pēc tvitera, varbūt pat vairāk.
From:(Anonymous)
Date:April 14th, 2024 - 06:56 pm
(Link)
Varbūt, jā. Katrā ziņā tie, atšķirībā no dažādes pakāpes vatņikiem, Latvijā nav minoritāte, šķiet.
[User Picture]
From:[info]basta
Date:April 14th, 2024 - 07:19 pm
(Link)
Jā. Tas ir kaut kas man pilnīgi nesaprotams.
[User Picture]
From:[info]kp
Date:March 3rd, 2024 - 04:17 am
(Link)
Oi vei, kas te notiek
[User Picture]
From:[info]basta
Date:March 3rd, 2024 - 01:42 pm
(Link)
Nu, neko. Saku 'Paldies un visu labu' okupantu līdzjutējiem un tad katrs nāk ar savu sāpi.
Powered by Sviesta Ciba