Comments: |
nēnu krievija ir krievija, tas nav apstrīdams, bet šis taču ir tīrs sviests. a tev ir izvēle? :)
Izvēle ir vienmēr - arī nedabūt viesnīcu tai skaitā. Nu mans saprāts neļauj pakļauties šai prasībai, tā kā meklēju citus variantus.
Tas izklausās jocīgi, bet pēc idejas tas pat varētu būt ok. Lai pieņemtu kartes, viņiem jāpilda Visa vai Mastercard prasības, un tas ir, ka CVV kodu nedrīkst glabāt reģistros. Bet to drīkst pieprasīt, lai veiktu online pārbaudi. Teorētiski, ja viņi saņem ieskanēto aizmugures bildi, veic pārbaudi un tad to izdzēš, tad pat varētu būt, ka atbilst visiem noteikumiem. Vai tas tā notiek, ir cits jautājums, bet teorētiski tu nevari zināt, ko dara jebkurš cits online karšu pieņēmējs, kurš paprasa no tevis CVV kodu.
Visjocīgākais man Krievijā bija, kad vienā restorānā pie manis atnāca ar diviem karšu lasītājiem – viņiem bija tā, ka par dzērieniem (lai gan nebija nekā alkoholiska) ir atsevišķs norēķins, un tad mana karte par vienu maksājumu aizgāja, bet otru maksājumu noraidīja. Pamēģināju ar citu karti un viss aizgāja.
Paldies par šo informāciju. Vienkārši man liekas, ka pie viesnīcas rezervācijas tā prasība ir pārspīlēta. Jo klientam taču pie check-in var paprasīt karti un autorizēt paredzēto pakalpojuma maksu.
Tas vairāk ir gadījumam, ja klients neierodas, un rezervācijas atcelšana pēdējā brīdī šai viesnīcai ir maksas pakalpojums.
Ok, non-shows daudz kur ir maksas pakalpojums. Bet vai nav citi varianti, kā apstrādāt rezervācijā lietotu kredītkarti? Jo skanētas kopijas sūtīšana ir tāds dīvains variants, imho.
Ir dīvains, jo Krievijā tiek domāts, kā ir ērtāk pārdevējam nevis pircējam. Bet funkcionāli tas nav daudz atšķirīgs no datu ievadīšanas online reģistrācijas formā. Ja pārdevēji tos datus rūpīgi neglabā, tad šie dati noplūst pa labi un kreisi, kas pašreiz bieži notiek ASV.
man reiz to prasīja Eiropas aviobiļešu pārdošanas kompānija. sakodu zobus un aizsūtīju, aplaupīta neesmu...
man arī reiz tādi paši prasīja, es nopirku citur :)
Mjā, es saprotu, ka pārāk maz veicu pirkumus tiešsaistē :) Jo ar šādu prasību no piegādātāja puses saskāros pirmo reizi. Bet paldies, ka padalījies ar savu pieredzi.
| From: | evy |
Date: | 8. Novembris 2014 - 14:54 |
---|
| | | (Link) |
|
Mees skaneetaas versijas pieprasaam taa saukto 3rd party authorisation gadiijumos, kad pats maksaataajs ir treshaa persona, viesis nav maksaajamaas kartes iipashnieks. Kaut gan mazaakas viesniicas sho lieto arii tieshajiem maksaajumiem, jo nav centralizeetaas rezerveeshanas sisteemas, kas man, savukaart, liktu aizdomaaties, kuraa nostuurii un kaadas kvalitaates ir shii iestaade, jo online maksaajumus man pat new aalaa pienjeema, kura, buusim atklaati, tomeer speeciigi iepaliek no krievijas attiistiibas zinjaa. Bet again n, varbuut privaats iestaadiijums, kuri veel nav piesleegushies :) es neriskeetu.
| From: | evy |
Date: | 8. Novembris 2014 - 14:55 |
---|
| | | (Link) |
|
Nepaalaa, sasodiits! :D
Nē, nu tur jau viss ir atrisināts, bet paldies par skaidrojumu tieši no nozares puses - tas makes sense par tām trešajām personām. | |