Droši maksājumi 2014 |
[6. Nov 2014|14:43] |
|
|
|
Comments: |
Paldies par šo informāciju. Vienkārši man liekas, ka pie viesnīcas rezervācijas tā prasība ir pārspīlēta. Jo klientam taču pie check-in var paprasīt karti un autorizēt paredzēto pakalpojuma maksu.
Tas vairāk ir gadījumam, ja klients neierodas, un rezervācijas atcelšana pēdējā brīdī šai viesnīcai ir maksas pakalpojums.
Ok, non-shows daudz kur ir maksas pakalpojums. Bet vai nav citi varianti, kā apstrādāt rezervācijā lietotu kredītkarti? Jo skanētas kopijas sūtīšana ir tāds dīvains variants, imho.
Ir dīvains, jo Krievijā tiek domāts, kā ir ērtāk pārdevējam nevis pircējam. Bet funkcionāli tas nav daudz atšķirīgs no datu ievadīšanas online reģistrācijas formā. Ja pārdevēji tos datus rūpīgi neglabā, tad šie dati noplūst pa labi un kreisi, kas pašreiz bieži notiek ASV. | |