Comments: |
brīvības ielā starp tallinas un matīsa ielu (es tur dzīvoju) ir stipri šaurs trotuārs, gājējiem tur jāiet ļoti piesardzīgi un pieplokot sienām, jo pa trotuāru nesas virsū riteņbraucēji un (vairāk) elektroskūteristi. tagad patiešām patīkami, ka viņi vairāk ir pa brauktuvi. saki, viņi nemaz nedrīkstētu man braukt virsū?
| From: | zazis |
Date: | March 30th, 2020 - 09:25 am |
---|
| | | (Link) |
|
tur ir šaurs? kkā atmiņā stāv, ka plats.
viņi nekad un nevienā vietā nedrīkst braukt tev virsū. uz troķika gājējam vienmēr priekšroka. elektroskūteristu nekaunīgā un nedrošā pārvietošanās būtu jāregulē spēcīgāk, bet man tiešām nav ideju kā. tīri teorētiski var teikt, ka uz brīvības ielas ir intensīva satiksme, kas ļauj velorastiem pārvietoties pa troķiku. kas gan pēdējā laikā negluži atbilst patiesībai. mums vispār reti kur ir intensīva satiksme pēdējās nedēļās. šis ir arī viens no iemesliem, kāpēc aktualizēju jautājumu. bet diemžēl mums satiksme, pateicoties jakrinveidīgiem kropļiem, ir stipri sadirsta. tur brīvībenē, pēc noteikumiem ar velo pa ielas vidu jābrauc, jo pa sabtrans joslu drīkst tikai, ja ir papildus zīme, kas ļauj ar velo pa to braukt. (es to, prortams, ignorēju un braucu) jātzīst, ka autovadītāji pie mums arī ir tādi, ka ticu, ka var būt bail braukt pa braucamo daļu. bet tai pat laikā uzvilkt atstarojošo vesti nevaram, jo nav smuki, pie dirsas, ka dikti efektīvi da efektīgi.
situācija ir neviennozīmīga. bet elektroskūteristiem, kuri terorizē gājējus ar garo lineālu pa dzimumorgāniem. (velorastus arī, bet čota man šķiet, ka ar savu muskuļu spēku grūtāk terorizējas)
gabalā ap artilērijas ielu ir šaurs. tur pat kaut kur bija posms, kur fasādes remonta dēļ trotuārs bija tik šaurs, ka gājējiem jāizkāpj uz brauktuves, lai apietu tos, kas gaida pieturā transportu. bet tās stalažas tagad ir noņemtas.
brīvības iela beidzas ar vef tiltu, aiz kura ir riteņbraucēju celiņš, un kaut kā tiem braucējiem līdz turienei jānokļūst. bet uz barona ielas ir vesela josla šiem braucējiem, lai tak brauc pa turieni.
īpaši jūtos apdraudēta tieši no skūteristiem, jo viņi brauc ātri un tēmē uz šaurākām vietām, un cilvēku masā ir mazāk pamanāmi. vai tik nav tā, ka riteņbraucēji tiešām vairās no tā šaurā trotuāra, bet skūteristi domā, ka viņiem neviens trotuārs nav par šauru, un brauc pilnīgi visur.
| From: | zazis |
Date: | March 30th, 2020 - 09:56 am |
---|
| | | (Link) |
|
barona ielā ir murgs ne josla šiem braucējiem. ja tā godīgi. tas nav veloceliņš, tas ir kkas mistisks un bīstams.
skūteristi ir problēma un šī problēma kļūs aizvien lielāka.
From: | (Anonymous) |
Date: | March 31st, 2020 - 01:16 am |
---|
| | | (Link) |
|
Tā problēma daļēji risina pati sevi ar Darvina palīdzību. Pērnvasar bija smuka statistika.
| From: | zazis |
Date: | March 31st, 2020 - 11:06 am |
---|
| | | (Link) |
|
tas ir ļiti sūdīgs risinājums, jo vienmēr ir iesaistītas arī citas personas, ar labāku ģenētisko materiālu.
From: | (Anonymous) |
Date: | March 31st, 2020 - 01:36 pm |
---|
| | | (Link) |
|
gana daudzos gadījumos ir iesaistīta vien pati persona un apmale/bedre. vai citas personas bundža. bundžām nesāp. gājēji? hmmm. gan jau pa kādam, bet reti, pieņemu.
Tur ir briesmīgi šaurs. Iedomājies krustojumu ar Artilērijas ielu – briesmīgs šaurums visos galos. Tallinas vēl trakāk.
| From: | zazis |
Date: | March 30th, 2020 - 10:44 am |
---|
| | | (Link) |
|
až braukšu paskatīties. man atmiņā tur ir plats trotuārs uz brīvībenes un artilērijas stūra, un jakrins, kurš stāv pie luksafora un mana vēlme pateikt ko riebīgu viņam. un šīs vēlmes pārvarēšana. (gribējās draudīgā balsī pajautāt vai viņam nav bail) tādi tipi man liek šaubīties par sava pacifismu.
From: | (Anonymous) |
Date: | March 31st, 2020 - 01:13 am |
---|
| | | (Link) |
|
Citastarp, tur uz ietves ir savu bērnu-kravas velo ir dažkārt manīti abi no netālu mītošā labi zināmā laulātā jz velorastu pāra. Es šitādiem kā gājējs vnk nedodu ceļu un iesaku lietot brauktuvi.
Un nākamais mudojobisma levels ir braukt pa ietvi pa barona ielu, kur blakus ir lai nu kāda bet velojosla, vai braukt pa Elizabetes, Lāčplēša utml velojoslām pretējā virzienā.
From: | (Anonymous) |
Date: | March 31st, 2020 - 01:17 am |
---|
| | | (Link) |
|
*ar savu bērnu-kravas velo
| From: | zazis |
Date: | March 31st, 2020 - 11:09 am |
---|
| | | (Link) |
|
nu beidz, ar bērnu kasti jau nu gan var palaist, tas ir konkrēts izņēmums šanos platuma grādos. un nenesās tak viņi kā daži labi bezprāši ar elektropiedziņas iekārtām.
From: | (Anonymous) |
Date: | March 31st, 2020 - 01:47 pm |
---|
| | | (Link) |
|
ja viena kaza ar bakfietsu hujārī pa ietvi, viņa rāda piemēru citiem, kā tā ir ok. gluži tāpat kā tās kazas un āpši kas pa velojoslām pret spalvu. var taču uzvilkt neona vesti, nokrāsot bakfietsu neona krāsā, apkarināt ar karodziņiem uz kātiņiem, un neviena nīstā smašīna tevi nenotesīs. starp citu, kazas kungs ir redzēts uz ietves arī ar tukšu bakfietsu, bez bērna. jā, apdraudējumu gājējiem šitie nerada, atšķirībā no elektroiekārtām, bet tikuntā traucē un bezpreģels kautkāc.
BARONA IELĀ NAV VELOJOSLAS.
| From: | zazis |
Date: | March 31st, 2020 - 11:25 am |
---|
| | | (Link) |
|
tipa ir, tāds pat idiotisms kā uz lācplēša, dzirnavu, elizabetes.
jobana, nesaprotama huiņa.
From: | (Anonymous) |
Date: | March 31st, 2020 - 01:28 pm |
---|
| | | (Link) |
|
nedirs, uz lāčplēša dzirnavu elizabetes ir ledžit joslas. joslas, nevis veloceliņi, jā gan. uz barona ir diezgan huiņa jā, bet arī to huiņu autobraucēji puslīdz respektē, tā ka ņehuj velorastiem hujeviem hujārīt pa trotuāru. kad tādu sastopu, gribas athujārīt.
From: | (Anonymous) |
Date: | March 31st, 2020 - 01:52 pm |
---|
| | | (Link) |
|
tur kur elizabetes ir vienvirziena, lūk tā ir viena no retajām vietām kur es atbalstu un pats praktizēju braukšanu pa ietvi - ja jāpārvietojas pretējā virzienā. nebrauks taču kvartālam riņķī. bet ne jau pa joslu pret spalvu.
| From: | zazis |
Date: | March 31st, 2020 - 03:26 pm |
---|
| | | (Link) |
|
pats nedirs, velojosla ir un paliek kkāda nesaprotama huiņa. ne šis, ne tas.
athujārīt varbūt ne, bet palūgt pārvietoties pa absolūti tukšo brauktuvi, kādas ir upes pareizajā krastā, gan
From: | (Anonymous) |
Date: | March 31st, 2020 - 04:25 pm |
---|
| | | (Link) |
|
nu nu. pilna londona u.c. ar, pēc tavas definīcijas, nesaprotamām huiņām. un cilvēki kaut kā iztiek.
| From: | zazis |
Date: | March 31st, 2020 - 04:30 pm |
---|
| | | (Link) |
|
vot besī tas kkā iztiek. pilna eiropa ar normāliem risinājumiem un drošiem veloceliņiem, nahujam mums kkādu sūdu? jo londonā tā?
From: | (Anonymous) |
Date: | March 31st, 2020 - 04:34 pm |
---|
| | | (Link) |
|
skatīt zemāk
From: | (Anonymous) |
Date: | March 31st, 2020 - 04:34 pm |
---|
| | | (Link) |
|
man, lūdzu, labāk dodiet 100km šādu joslu, nekā 10km košer veloceļa (kā vef-jugla (lai nu kas, bet vanšu tilts - slokas iela čista ir jobana, nesaprotama huiņa)). price/performance, jū nou.
| From: | zazis |
Date: | March 31st, 2020 - 04:39 pm |
---|
| | | (Link) |
|
tev varbūt, bet daudziem gribas, lai ir droši, lai var bez stresa un bailēm par sevi un bērniem pārvietoties.
nav vērts iedziļināties rīgas veloinfrastruktūrā, to kāds ir stipri sadirsis. ir sajūta, ka ar nolūku ir domājis kā sliktāk.
From: | (Anonymous) |
Date: | March 31st, 2020 - 04:54 pm |
---|
| | | (Link) |
|
amsterdamas veloceliņus neuzcēla vienā dienā. labāk lai ir daudz lietojamu kilometru, nekā maz ahujennu. un lai tās dažas ūbersensitīvās kazas nemīž un uzvelk vestes un močī. nu vai lai nemočī, bet toties daudzi citi varēs močīt.
es tomēr ticu labā stulbuma pārsvaram pār ļaunumu. gandrīz visas vanšu tilta uz- un nobrauktuves, bruņinieku-valdemāra stūra risinājums, pagrieziens pie tuneļa juglā utjpr ir apbrīnojami, bet man šķiet, ka ceļubūves inženieris, kurš nekad nav braucis ar velo, ko šādu īzī var uzzīmēt bez speciāliem ļauniem nodomiem. | |