|
[Mar. 30th, 2020|07:51 am] |
|
|
|
Comments: |
From: | (Anonymous) |
Date: | March 31st, 2020 - 04:34 pm |
---|
| | | (Link) |
|
man, lūdzu, labāk dodiet 100km šādu joslu, nekā 10km košer veloceļa (kā vef-jugla (lai nu kas, bet vanšu tilts - slokas iela čista ir jobana, nesaprotama huiņa)). price/performance, jū nou.
| From: | zazis |
Date: | March 31st, 2020 - 04:39 pm |
---|
| | | (Link) |
|
tev varbūt, bet daudziem gribas, lai ir droši, lai var bez stresa un bailēm par sevi un bērniem pārvietoties.
nav vērts iedziļināties rīgas veloinfrastruktūrā, to kāds ir stipri sadirsis. ir sajūta, ka ar nolūku ir domājis kā sliktāk.
From: | (Anonymous) |
Date: | March 31st, 2020 - 04:54 pm |
---|
| | | (Link) |
|
amsterdamas veloceliņus neuzcēla vienā dienā. labāk lai ir daudz lietojamu kilometru, nekā maz ahujennu. un lai tās dažas ūbersensitīvās kazas nemīž un uzvelk vestes un močī. nu vai lai nemočī, bet toties daudzi citi varēs močīt.
es tomēr ticu labā stulbuma pārsvaram pār ļaunumu. gandrīz visas vanšu tilta uz- un nobrauktuves, bruņinieku-valdemāra stūra risinājums, pagrieziens pie tuneļa juglā utjpr ir apbrīnojami, bet man šķiet, ka ceļubūves inženieris, kurš nekad nav braucis ar velo, ko šādu īzī var uzzīmēt bez speciāliem ļauniem nodomiem. | |