Pats par sevi -

2. Sep 2008

 wowow@15:01

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry

Skola kā tiešā mārketinga kanāls priekš manis ir jaunums, jo manā jaunībā mārketinga nebija tāpat kā seksa.

Mans puika, skolas gaitas sākot, jau ir saņēmis:
* Lunch-boxu kopā ar kartona uztura piramīdu no Veselības ministrijas
* Zelta zivtiņas sākuma komplektu (nez Tele2 vienojās ar katru skolu atsevišķi jeb uzreiz ar IZM?)
* Hanzas rupjmaizes puskukuli
* Burtnīcu no Zaļās karotītes
* Zīmuli no kautkādas bērnu mākslas studijas

Tā teikt, veidosim mazo patērētāju jau ar pirmajām skolas dienām.

(12 raksta | ir doma)

Comments:

murse / 2. Septembris 2008@15:19
nu ta jums skola kautkāda krutā, mans neko nav saņemis :)
(Reply to this) (Thread) (Link)
str / 2. Septembris 2008@15:30
tas drīzāk tieši pirmklasniekiem:)
(Reply to this) (Parent) (Link)
puce / 2. Septembris 2008@15:30
manam pirmklasniekam vēl neviens ZZ nav iedevis. un bez mazas burtnīcas un zīmuļa nekā cita uz 1.septembri nebija.
Visiem jau nevar, visiem jau nepienākas :-////
(Reply to this) (Thread) (Link)
murse / 2. Septembris 2008@16:06
jā, VOT! atcerejos, mans bērniņs dabūja mazu blociņu. Man nekas nebūtu pretī, ja viņa dabūtu nu VISMAZ MOBILO! :D
(Reply to this) (Parent) (Thread) (Link)
vedjmah / 2. Septembris 2008@16:12
nu, ierosini skolai, lai nākamgad sāk brāļoties ar BITI, citādi tele2 nepatīkami dominē :)
(Reply to this) (Parent) (Link)
vedjmah / 2. Septembris 2008@16:11
Aha, mums tas pats. Lunchboxa nebija, though. ZZ Pirmklasnieka Drošības Komplekts, krītiņi no Fazer Amica (kantoris, kas skolā taisa pusdienas), Zaļkarotu burtnīca, utt.
No pierezes ar citu skolu (arī pašvaldības, arī Vecrīgā) - tur pirms gadiem vēl šaušalīgāk apdāvināja un veidoja patēriņa kultūru. Tā teikt - ar aicinājumu - pēc skolas vienmēr iegriezies Universālveikalā (tagad laikam Galerija Centrs) - vairums veikalu kautkādu mēslu iepakoja un katram skolēnam pirmajā septembrī knapi varēja atnākt mājās ar visu to loriņu grēdu.
(Reply to this) (Link)
barbala / 2. Septembris 2008@16:19
šie ir vieni no mežonīgākajiem katra mārketologa sapņiem: nobrendot skolu/klasi/mācību priekšmetu materiālus.

"jo tā ir mūsu unikālā iespēja uztrunāt savu mērķa auditoriju pa tiešo!!!!" (c)
(Reply to this) (Thread) (Link)
starro / 2. Septembris 2008@17:00
pa tiešo būtu, ja stundas vadītu produktu pārstāvji. skola kā seminārs par pārstāvētās līnijas labumiem un priekšrocībām.
(Reply to this) (Parent) (Link)
anonymous / 2. Septembris 2008@19:47
Nav vairs tie laiki, kad saņēma tiešo mārketingu ar lineālu pa pirkstiem
(Reply to this) (Link)
biezpientaure / 2. Septembris 2008@22:41
Nez, nau kautkāda likuma, atsaucoties uz kuru labos onkuļus un tantes ar viņu dāvaniņām var pabiedēt ar tiesas prāvu - uzmācas taču gaišā dienas laikā!
(Reply to this) (Thread) (Link)
leocat / 3. Septembris 2008@09:33
jāskatās, vai tā nesanāk neētiska biznesa prakse.
(Reply to this) (Parent) (Thread) (Link)
biezpientaure / 3. Septembris 2008@14:17
labāk parādi ētiskās biznesa prakses piemēru...kazu siera individuālie ražotāji Alpos?
(Reply to this) (Parent) (Link)
blog counter