wowow / 9. Aprīlis 2006@23:59 | |
Seriāls, paskaties programmā :))
skuka / 10. Aprīlis 2006@00:04 | |
man nav nekādas programmas. es viņas pazaudēju, tikko saņemu. bet šodien, traukus mazgājot, ieslēdzu TV un bija Grūbes intervija ar Grūtupu - likās interesanta, bet neko nevarēja dzirdēt aiz ūdens tecēšanas. kā tu liec bērnu gulēt? lasi, dziedi? vai ko?
wowow / 10. Aprīlis 2006@00:08 | |
Grūtupa intervija bija vēlāk. Lost (Pazudušie) iet no 20:30 katru svētdienu pa ltv7.
Lasu, parunājos, citreiz, kad ir niķis vai lielā bēda (es negribu rīt iet uz bērnudārzu) tad uz papīra zīmējam, ka patīk un kas nē.
skuka / 10. Aprīlis 2006@00:15 | |
Es tikai nesen beidzu lasīt priekšā. Bet dziesmiņu vēl tagad no manis pieprasa - un saka, ka gribēšot visu mūžu:)
wowow / 10. Aprīlis 2006@00:18 | |
:)) Es mazajai māsai dziedu, kad mēs ar sievu apmaināmies ar midzināmajiem.
skuka / 10. Aprīlis 2006@00:21 | |
galvenais, es dziedāt nemaz nemāku. man ir viena pašsacerēta dziesmiņa, ko dziedāju viņam vēl kā zīdainim, un to, iedomājies, dziedu vēl tagad. meita saka - būšu puisim iestrādājusi pamatīgu nosacījuma refleksu, liks to dziesmiņu mācīties savai sievai:)
wowow / 10. Aprīlis 2006@00:22 | |
:))
heij, pastāsti par to zīmēšanu un to, kas tālāk, lūdzu
wowow / 10. Aprīlis 2006@00:21 | |
Ko tieši pastāstīt?
pastāsti, kas šajā procesā notiek un kā tas strādā. tev saka - es negribu rīt uz bērnudārzu... un tu saki ko? un tad viņš/tu zīmējat? un tad? ar ko tas viss beidzas? kāpēc no tā kļūst labāk?
wowow / 10. Aprīlis 2006@00:42 | |
Abstraktais jādetalizē, jāmaterializē. Mēs sadalām lapu divās daļās- vienā zīmējam to, kas bērnudārzā patīk, otrā pusē- to kas nepatīk. Katrai nepatikšanai pretī patikšana. Balanss. Tagad jau pats ierosina, taču ja ilgi nevar nomierināties, tad piedāvāju- "varbūt uzzīmēsim, kas nepatīk bērnudārzā?". Zīmējam mazus shematiskus cilvēciņus, kas iet gulēt pusdienas laiku, dodas laukā, ēd broksastis, vingro utt.
bet kā tas beidzas? vienkārši beidzat zīmēt, puika aizmieg un no rīta iet uz bērnudārzu ir ok?
kāpēc tas ir atrisinājums?
vai tad parasti, kad 'nepatīk bērnudārzs' tas nav kāds konkrēts notikums/piedzīvotais, sīks, bet konkrēts, kas iespaido un dominē domās?
es pieņemu, ka izrādu baigo ignoranci, bet kontekstā ar manām atmiņām par to, kā bija 'negribēt uz bērnudārzu' šis te kā risinājums man nav līdz galam saprotams. ja tas ir tikai veids, kā konkretizēt, izrunāt, nomierināties un pēc tam aizmirst... nu tad varbūt. bet tad tas ir maz.
wowow / 10. Aprīlis 2006@00:54 | |
Beidzam zīmēt un puika ir nomierinājies un iet uz bērnudārzu ir ok, tieši tā. Konkrētajā gadījumā "nepatīk bērnuārzs" lielā mērā ir tāpēc, ka mamma paliek mājās ar māsu, kurai nav jāiet uz bērnudārzu. Šis nav nekāds īpašs terapijas veids, tikai nomierināšanās paņēmiens.
skuka / 10. Aprīlis 2006@00:22 | |
man tā problēmu zīmēšana liekas tā kā par daudz no psiholoģijas mācību grāmatas... bet var jau būt, ka palīdz. katrā ziņā, man ir tāds viedoklis, ka gulētiešanu ievilkt nevajag. puikam ar vakaros visas pasuales problēmas palaikam uzkrīt virsū, bet, nedodies, sākt iztirzāt... tad nav gala. labāk novēršu domas uz ko pilnīgi citu.
wowow / 10. Aprīlis 2006@00:23 | |
Man jau sieva- psihologs :))
skuka / 10. Aprīlis 2006@00:26 | |
ā, nu ja:) un tu - psihologa māceklis:)
wowow / 10. Aprīlis 2006@00:29 | |
Psihologs- pašdarbnieks