Lācītis numur divi - [entries|archive|friends|userinfo]
vistu_zaglis

[ website | šulcs.lv ]
[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

Links
[Links:| VZL ]

[Jul. 18th, 2013|05:10 pm]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Tā, дорогие знатоки, vajag nelielu padomu komunikācijai ar VID:

Viņiem ir jēga rakstīt e-pastu, vai tā ir no tām iestādēm, kas meilus lasa katru pirmdienas rītu un atbild likumā noteiktajā kārtībā 14 dienu laikā?

(Dīvaini, protams, uzdot šādu jautājumu 2013. gadā, bet pieredze rāda.)
linkiet garām

Comments:
[User Picture]
From:[info]str
Date:July 18th, 2013 - 06:12 pm
(Link)
Ja tev ir pieslēgts EDS - tad ļoti ērta komunikācija.
Ja kaurtt kāda cita sāpe- var no VID mājas lapas rakstīt pa tiešo.
Bet reaģē gan.
[User Picture]
From:[info]vistu_zaglis
Date:July 18th, 2013 - 06:13 pm
(Link)
Aha, tas cerīgi, paldies. Jo nekādu EDSu nav gan, diemžēl.
[User Picture]
From:[info]traffico
Date:July 18th, 2013 - 06:41 pm
(Link)
Cik atceros- EDS var pieslēgt klātienē?!
[User Picture]
From:[info]str
Date:July 18th, 2013 - 07:08 pm
(Link)
iespējms, ka var līgumu un iesniegumu arī pa pastu nosūtīt ( līguma un iesnieguma veidlapas- vid.gov.lv)
[User Picture]
From:[info]traffico
Date:July 18th, 2013 - 07:10 pm
(Link)
Jānoskaidro :)(gan jau ka ar eID)
[User Picture]
From:[info]scope
Date:July 18th, 2013 - 07:44 pm
(Link)
eID kāreiz pašlaik nestrādā (bez zināma termiņa, kad salabos), pa pastu varot pieteikties EDS, kas gan ir ļoti dīvaini, jo nekādi netiek pārbaudīts, kurš tad to iesniegumu patiesībā sūtījis.
[User Picture]
From:[info]vistu_zaglis
Date:July 18th, 2013 - 08:09 pm
(Link)
Nu es pieņemu, ka vienkārši viņu sūtījums tiek noformēts kā "izsniegt tikai pret pers.apl.dok.", kā rezultātā mēģināt šmaukties ir tupa bezjēdzīgi.
[User Picture]
From:[info]scope
Date:July 18th, 2013 - 08:20 pm
(Link)
Nē, tur stāsts bija tāds, ka onka laukos tjip pašnodarbinātais, gribēja godīgi pārskatus iesniegt. Vajadzēja pieeju EDS, lai ar datoriem labākos draugos esošs radinieks var viņa vietā aizpildīt, bet līdz tuvākajai nodaļai gabals, izdomāja uzjautāt, vai nevar vienkāršāk to lietu nodarīt.

Tad nu zvana uz VID:
- ...
- Jā, sūtiet ierakstītu(?) vēstuli, pieslēgsim EDS.
- Bet pag, kā jūs pārliecināsieties, ka sūtītājs ir īstais?
- Nu kā, tur būs jūsu e-pasta adrese, uz kuru tad arī piekļuves datus nosūtīsim.

Priekškars :)
[User Picture]
From:[info]vistu_zaglis
Date:July 18th, 2013 - 08:24 pm
(Link)
Haha, zālē aplausi, naiss!
[User Picture]
From:[info]asteor
Date:July 18th, 2013 - 06:16 pm
(Link)
man uz parastu emailu atbildeja nakamajaa dienaa; atzishos - biju nedaudz parsteigts ;)
[User Picture]
From:[info]vistu_zaglis
Date:July 18th, 2013 - 06:23 pm
(Link)
Jā, es arī no šāda tipa iestādēm neko tamlīdzīgu automātiski negaidu
[User Picture]
From:[info]planeeta
Date:July 18th, 2013 - 08:10 pm
(Link)
jap, man ir pavisam līdzīga pieredze. nav nācies gaidīt ilgāk par divām dienām
[User Picture]
From:[info]itete
Date:July 18th, 2013 - 06:20 pm
(Link)
Man bija problēmas, lai pirmoreiz pieslēgtu EDS, tad atbildēja ātri, kompetenti un laipni- vairākas reizes, līdz problēma "viņu galā" tika atrisināta. Bet tas bija tehniskais dienests, nezinu, kā ar parastiem konsultantiem.
[User Picture]
From:[info]vistu_zaglis
Date:July 18th, 2013 - 06:24 pm
(Link)
Nu tas, ka tech lasa e-pastus, tas tā kā nepārsteidz, zin :)
[User Picture]
From:[info]itete
Date:July 18th, 2013 - 06:26 pm
(Link)
Zini, es tomēr biju sagatavojusies uz ļaunāko. Arī "ir bijuši gadījumi".
[User Picture]
From:[info]vistu_zaglis
Date:July 18th, 2013 - 06:29 pm
(Link)
Nu lieka piesardzība šādos jautājumos nekad nav kaitējusi, fakts.
[User Picture]
From:[info]milda
Date:July 18th, 2013 - 06:33 pm
(Link)
Man atbildēja pēc 30 dienām. Pārcitēja likuma pantu no viena likuma, bet tā arī atbildi konkrētu skaidru atbildi nesaņēmu. Telefona protams nebija, lai varētu sazināties un noskaidrot precīzāk. Vispār pieredze nav diez ko pozitīva, kopš viņiem tā konsultēšana ir uztaisīta centralizēta.
[User Picture]
From:[info]vistu_zaglis
Date:July 18th, 2013 - 06:41 pm
(Link)
Hahaha, vot ko šādu es drīzāk no viņiem sagaidītu, jā. Nu labi, es pagaidām izlikšos nedzirdējis, bet likšu aiz auss. Jā, un runājot par viņu komunikācijas veidu un "skaidrām atbildēm" man te nieka 10 minūšu laikā ir ļoooti daudz sakrājies ko teikt.
[User Picture]
From:[info]milda
Date:July 18th, 2013 - 07:05 pm
(Link)
Patiesībā štrunts par tām dienām, ja tā atbilde būtu konkrēta. Likuma pantu jau es pati varu izlasīt, bet nereti ir komplicēta situācija, kur vajag atbildi vēl saistībā ar citiem nodokļiem. Kaut jautājumā biju iekļāvuši šo aspektu, saņēmu atbildi tikai no PVN likuma pozīcijām, kas man pašai bija visskaidrākā. Un skumjākais tas, ka tā atbilde ir anonīma. Ne Tu kam var pazvanīt un precizēt, neko. Tantukiem uz 1898 ar nav vērts zvanīt. :( Es pēdejā laikā tramdu finanšu ministriju. Tur telefoni ir smuki pieejami pa attiecīgiem nodokļiem. Tad nu zvanu viņiem.
[User Picture]
From:[info]fadu
Date:July 18th, 2013 - 08:49 pm
(Link)
Šodien biju VIDā, gribēju pāris jautājumu uzdot/ čerts! konsultācīju daļu vairs nav!!! Teica, rakstiet uz Rīgu... A man tik vien, ka gribējās pārliecināties, vai būšu pareizi dokumentu aizpidijusi. Nē, nu prom nedzina, aci papīros iemeta, bet cik sapratu- varēja arī pasūtīt tālak. Tagad skaidrs,- tur vairs nav ko meklēt ...
[User Picture]
From:[info]aizliegts_v
Date:July 18th, 2013 - 09:10 pm
(Link)
Oho! Nu bēdīgi, konsultanti bija viens vērtīgs pakalpojums.
[User Picture]
From:[info]fadu
Date:July 18th, 2013 - 10:26 pm
(Link)
Būtībā, jau vienīgā vieta, kur ko varēja noskaidrot, jo tie jaukumi aiz letes tik blisina acis, un man liekas pašas neko daudz nejēdz