Comments: |
Diez, grabēs tāpat kā vecie?
Ot nepratīšu teikt. Šitie, tipa, negrab. Pagaidām. Bet ja pārvadājot sakratīsies - visādi var gadīties ;)
Ir jau svarīgi pa kādām sliedēm brauc.
From: | mikii |
Date: | April 21st, 2009 - 02:23 pm |
---|
| | | (Link) |
|
simpātiski. tiesa, varēja jau arī paši beidzot saņemties uzražot, takš vagonu rūpnīca ir..
Man domāt, ka nopirkt ir lētāk. Tomēr stanoki, projektēšana, utt, utt...
From: | mikii |
Date: | April 21st, 2009 - 02:36 pm |
---|
| | | (Link) |
|
varbūt tiešā veidā lētāk, bet ilgtermiņā - darbavietas, algas paliek tepat, utt. varbūt pat varētu ar škodu pacīkstēties. bet, kā reiz teica stendzenieks par latviešiem, ko ta mēs, mēs jau neko..
Nu tur gan jāpiekrīt. Naudas nav™!
rūpnīca ta ir, bet mācēt māk tikai remontēt - nosauc viņu par remonta rūpnīcu un ilūzijas atrisināsies
kāpēc - to ne pie manis, lūdzu, bet spļaudās par pasākumu gan dzelzceļš gan tramvajnieki/trolejbusnieki
Par pasākumu — tb par iepirkumu vai par RVR?
RVR tā pati - lai gan kā no remontniekiem kļūt par būvniekiem lielisks piemērs ir Rīgas kuģu būvētava, tiesa parunāju ar speciem, šamie tur visus projektētājus un inženierus no ukrainas saveda un lielu daļu strādnieku ar - dievs dos kāds procents saprātīgo nosēdīsies šiet un paliks par vietējiem, bet ja tā paskatās, tad nekādas maiņas jauno un talantīgo jau mēs arī sagatavot nespējam
a kas attiecas uz RVR, tad vēl joprojam viņi vagonus krāso ..... ar pindzeli un krāsotāja rokām! vot lūk 21 gadsimts un tehnoloģijas!
From: | mikii |
Date: | April 21st, 2009 - 03:42 pm |
---|
| | | (Link) |
|
kāpēc - visticamāk ir intereses, tāpēc. atliek vien cerēt, ka peč šitās šmuces kļūsim gudrāki. kopumā valstī..
jā! visas cerības uz uzņēmējiem - ja šamie spēs un gribēs, tad būs, jo ne jau čehu kukuļi ir saldāki nedz lielāki - viss atduras pie varēšanas
gluži kā pie D-tilta tērauda konstrukciju veidošanas - tā vietā lai kāds uzņēmums pateiktu - ok mēs piedalāmies un taisam, būvnieks pats savu montāžas cehu taisīja ;) - lūk, a uzņēmēji tik varēja to vien kā rūkt: a kāpēc jums tādas tehnoloģijas vajadzīgas, a kāpēc jums tik lielas tās konstrukcijas - mūsu angāros nelien, mūsu celtņi par vājiem etc etc ;)
From: | mikii |
Date: | April 21st, 2009 - 03:59 pm |
---|
| | | (Link) |
|
eh, kā gribētos domāt, ka pie visa tikai akla alkatība (ja nevar uz projektu uzreiz uzvārīt miljonu, tad nav vērts nemaz ķerties klāt) ir vainīga, bet tam sāku neticēt. cerība, ka kā tauta mēs neesam pilnīgi dunduki, tomēr paliek ;)
"Inside the spacious interior, there is plenty of space for baby-buggies and passengers with reduced mobility. Traveling in the vehicle, with its comfortable seats, comprehensible information system, and overall thermal comfort, is a pleasure for the passengers."
From: | dzeina |
Date: | April 21st, 2009 - 02:45 pm |
---|
| | | (Link) |
|
smuki
vot shitos es gribetu iemegjinat citadi man tadam pedantam tramvaji bez maz vai ka caurums griidaa tualetes vietaa.
starp citu būsim pirmie pasaulē, kas šādus te uzliks uz platajām sliedēm
visur citur šamie tik pa šaurajām braukā
viss tas pasākums 50 ļami piķos! Rīgas satiksme aizņemas ... a kā atdos ;D cerot uz pasažieru skaita palielināšanos! vot lūk tā!
brauciet latvji tramvajā, beriet naudu e-talonā ;DD
vēl kas - šitie te brauks ar pantogrāfiem, nevis ar tām pātagām kā vecie ;)
Nu sen jau bija laiks, ne?
par pantogrāfiem? vai zemajām grīdām?
par grīdām laiks bij gan sen un jau sen tur čubinās kolēģi, starp citu šis projekts ar 6 trambuļa maršrutu paredz pagarināt to no juglas līdz berģiem - cerams pa šo pašu naudu
a par pantogrāfu - nu nav viņš nekāda debesmanna esam gan vienīgā valsts pasaulē, kas bez šamā iztiek, bet tam ir arīsavi plusi un protams mīnusi - nu apmēram tāpat kā benzīns vs dīzelis vai ms vs linux etc - pick one
| From: | mamuts |
Date: | April 21st, 2009 - 03:27 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Ar ko tie pantaloni ir labāki par štangām? ;))
nu štangas mēdz nokrist un tajā momentā bojā vadu
a labākas, jo vienalga ir vada izvietojums (pantogrāfam vajag zigzagā - lai berze gar vadu to pantogrāfu nepārgriež kā nazis sieru), var elastīgi risināt vadu krustojumus ar teiksim troļļukiem etc.... ir savi plusiņi un knifiņi
| From: | murks |
Date: | April 21st, 2009 - 05:49 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Tas skaitlis 15 apzīmē gadus, pēc cikiem mums būs šādu tramvaju izbaudīšanas prieks?
— Ē, a cik viņiem tur Rīgā tramvaja līniju?
— Da nezinu, maz noteikti. Raksti 15.
P.S. Sola nākamgad pavasarī.
| From: | murks |
Date: | April 21st, 2009 - 08:03 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Man kaut kā galvā nosēdies, ka zemās grīdas tramvajam it kā nepieciešamās ielu rekonstrukcijas brašie pilsētas saimnieki tiešām uz kādu 2020. gadu bija gatavi veikt.
Re ka var iztikt, ja grib, izrādās. Nu vai sākumā brauks lēnām :)
tramvajam viss kas vajadzīgs ir sliedes
nekādas ielu rekonstrukcijas fiziski nav nepieciešamas - tramvajam
tomēr lai zemās grīdas būtu zemās grīdas un viņas ne tikai augstlēcēji varētu izmantot (tomēr viņas ir kādu strēķīti virs ielas līmeņa un mums vēsturiski - kopš zirgu tramvajiem, viņi iet pa ielas vidu) visā pasaulē vai nu gājēju saliņas piebūvē pie sliedēm, vai pašus tramvaju ceļus pieliek pie ietvēm
tas neiepatikās rīgas vēsturiskā centra aizstāvjiem (laikam nostaļģija par zirgu tramvaju) un rezultātā ielas rekonstruēs tikai ap vefa tilta galu Baroneni un moška vēl kaut kur
ātrums gan iespaidosies tikai uz iekāpšanas-izkāpšanas laiku = ja ietve vienā līmenī ar grīdu un atrodas tramvajs pie ietves malas, tad iekāpt un izkāpt var ātrāk | |