Lācītis numur divi - [entries|archive|friends|userinfo]
vistu_zaglis

[ website | šulcs.lv ]
[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

Links
[Links:| VZL ]

[Apr. 21st, 2009|01:14 pm]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
[music |Muse - Screenager]

Starp citu, eku Rīgas jaunie tramvaji!
linkiet garām

Comments:
[User Picture]
From:[info]traffico
Date:April 21st, 2009 - 02:17 pm
(Link)
Diez, grabēs tāpat kā vecie?
[User Picture]
From:[info]vistu_zaglis
Date:April 21st, 2009 - 02:20 pm
(Link)
Ot nepratīšu teikt. Šitie, tipa, negrab. Pagaidām. Bet ja pārvadājot sakratīsies - visādi var gadīties ;)
[User Picture]
From:[info]traffico
Date:April 21st, 2009 - 02:28 pm
(Link)
Ir jau svarīgi pa kādām sliedēm brauc.
[User Picture]
From:[info]zimbabve
Date:April 21st, 2009 - 02:20 pm
(Link)
Itin smuki:)
From:[info]mikii
Date:April 21st, 2009 - 02:23 pm
(Link)
simpātiski. tiesa, varēja jau arī paši beidzot saņemties uzražot, takš vagonu rūpnīca ir..
[User Picture]
From:[info]vistu_zaglis
Date:April 21st, 2009 - 02:32 pm
(Link)
Man domāt, ka nopirkt ir lētāk. Tomēr stanoki, projektēšana, utt, utt...
From:[info]mikii
Date:April 21st, 2009 - 02:36 pm
(Link)
varbūt tiešā veidā lētāk, bet ilgtermiņā - darbavietas, algas paliek tepat, utt. varbūt pat varētu ar škodu pacīkstēties. bet, kā reiz teica stendzenieks par latviešiem, ko ta mēs, mēs jau neko..
[User Picture]
From:[info]vistu_zaglis
Date:April 21st, 2009 - 02:39 pm
(Link)
Nu tur gan jāpiekrīt. Naudas nav™!
From:[info]eermaniitis
Date:April 21st, 2009 - 03:40 pm
(Link)
rūpnīca ta ir, bet mācēt māk tikai remontēt - nosauc viņu par remonta rūpnīcu un ilūzijas atrisināsies

kāpēc - to ne pie manis, lūdzu, bet spļaudās par pasākumu gan dzelzceļš gan tramvajnieki/trolejbusnieki
[User Picture]
From:[info]vistu_zaglis
Date:April 21st, 2009 - 03:41 pm
(Link)
Par pasākumu — tb par iepirkumu vai par RVR?
From:[info]eermaniitis
Date:April 21st, 2009 - 03:47 pm
(Link)
RVR tā pati - lai gan kā no remontniekiem kļūt par būvniekiem lielisks piemērs ir Rīgas kuģu būvētava, tiesa parunāju ar speciem, šamie tur visus projektētājus un inženierus no ukrainas saveda un lielu daļu strādnieku ar - dievs dos kāds procents saprātīgo nosēdīsies šiet un paliks par vietējiem, bet ja tā paskatās, tad nekādas maiņas jauno un talantīgo jau mēs arī sagatavot nespējam

a kas attiecas uz RVR, tad vēl joprojam viņi vagonus krāso ..... ar pindzeli un krāsotāja rokām! vot lūk 21 gadsimts un tehnoloģijas!
From:[info]mikii
Date:April 21st, 2009 - 03:42 pm
(Link)
kāpēc - visticamāk ir intereses, tāpēc. atliek vien cerēt, ka peč šitās šmuces kļūsim gudrāki. kopumā valstī..
From:[info]eermaniitis
Date:April 21st, 2009 - 03:57 pm
(Link)
jā! visas cerības uz uzņēmējiem - ja šamie spēs un gribēs, tad būs, jo ne jau čehu kukuļi ir saldāki nedz lielāki - viss atduras pie varēšanas

gluži kā pie D-tilta tērauda konstrukciju veidošanas - tā vietā lai kāds uzņēmums pateiktu - ok mēs piedalāmies un taisam, būvnieks pats savu montāžas cehu taisīja ;) - lūk, a uzņēmēji tik varēja to vien kā rūkt: a kāpēc jums tādas tehnoloģijas vajadzīgas, a kāpēc jums tik lielas tās konstrukcijas - mūsu angāros nelien, mūsu celtņi par vājiem etc etc ;)
From:[info]mikii
Date:April 21st, 2009 - 03:59 pm
(Link)
eh, kā gribētos domāt, ka pie visa tikai akla alkatība (ja nevar uz projektu uzreiz uzvārīt miljonu, tad nav vērts nemaz ķerties klāt) ir vainīga, bet tam sāku neticēt. cerība, ka kā tauta mēs neesam pilnīgi dunduki, tomēr paliek ;)
From:[info]eerenpreiss
Date:April 21st, 2009 - 02:24 pm
(Link)
"Inside the spacious interior, there is plenty of space for baby-buggies and passengers with reduced mobility. Traveling in the vehicle, with its comfortable seats, comprehensible information system, and overall thermal comfort, is a pleasure for the passengers."
From:[info]dzeina
Date:April 21st, 2009 - 02:45 pm
(Link)
smuki
From:[info]sadjichka
Date:April 21st, 2009 - 02:47 pm
(Link)
vot shitos es gribetu iemegjinat citadi man tadam pedantam tramvaji bez maz vai ka caurums griidaa tualetes vietaa.
From:[info]eermaniitis
Date:April 21st, 2009 - 03:13 pm
(Link)
starp citu būsim pirmie pasaulē, kas šādus te uzliks uz platajām sliedēm

visur citur šamie tik pa šaurajām braukā

viss tas pasākums 50 ļami piķos! Rīgas satiksme aizņemas ... a kā atdos ;D
cerot uz pasažieru skaita palielināšanos! vot lūk tā!

brauciet latvji tramvajā, beriet naudu e-talonā ;DD
From:[info]eermaniitis
Date:April 21st, 2009 - 03:14 pm
(Link)
vēl kas - šitie te brauks ar pantogrāfiem, nevis ar tām pātagām kā vecie ;)
[User Picture]
From:[info]vistu_zaglis
Date:April 21st, 2009 - 03:22 pm
(Link)
Nu sen jau bija laiks, ne?
From:[info]eermaniitis
Date:April 21st, 2009 - 03:28 pm
(Link)
par pantogrāfiem? vai zemajām grīdām?

par grīdām laiks bij gan sen un jau sen tur čubinās kolēģi, starp citu šis projekts ar 6 trambuļa maršrutu paredz pagarināt to no juglas līdz berģiem - cerams pa šo pašu naudu

a par pantogrāfu - nu nav viņš nekāda debesmanna
esam gan vienīgā valsts pasaulē, kas bez šamā iztiek, bet tam ir arīsavi plusi un protams mīnusi - nu apmēram tāpat kā benzīns vs dīzelis vai ms vs linux etc - pick one
[User Picture]
From:[info]mamuts
Date:April 21st, 2009 - 03:27 pm
(Link)
Ar ko tie pantaloni ir labāki par štangām? ;))
From:[info]eermaniitis
Date:April 21st, 2009 - 03:30 pm
(Link)
nu štangas mēdz nokrist un tajā momentā bojā vadu

a labākas, jo vienalga ir vada izvietojums (pantogrāfam vajag zigzagā - lai berze gar vadu to pantogrāfu nepārgriež kā nazis sieru), var elastīgi risināt vadu krustojumus ar teiksim troļļukiem etc.... ir savi plusiņi un knifiņi
[User Picture]
From:[info]murks
Date:April 21st, 2009 - 05:49 pm
(Link)
Tas skaitlis 15 apzīmē gadus, pēc cikiem mums būs šādu tramvaju izbaudīšanas prieks?
[User Picture]
From:[info]vistu_zaglis
Date:April 21st, 2009 - 05:56 pm
(Link)
— Ē, a cik viņiem tur Rīgā tramvaja līniju?

— Da nezinu, maz noteikti. Raksti 15.
[User Picture]
From:[info]vistu_zaglis
Date:April 21st, 2009 - 05:57 pm
(Link)
P.S. Sola nākamgad pavasarī.
[User Picture]
From:[info]murks
Date:April 21st, 2009 - 08:03 pm
(Link)
Man kaut kā galvā nosēdies, ka zemās grīdas tramvajam it kā nepieciešamās ielu rekonstrukcijas brašie pilsētas saimnieki tiešām uz kādu 2020. gadu bija gatavi veikt.
[User Picture]
From:[info]vistu_zaglis
Date:April 22nd, 2009 - 01:19 am
(Link)
Re ka var iztikt, ja grib, izrādās. Nu vai sākumā brauks lēnām :)
From:[info]eermaniitis
Date:April 22nd, 2009 - 09:06 am
(Link)
tramvajam viss kas vajadzīgs ir sliedes

nekādas ielu rekonstrukcijas fiziski nav nepieciešamas - tramvajam

tomēr lai zemās grīdas būtu zemās grīdas un viņas ne tikai augstlēcēji varētu izmantot (tomēr viņas ir kādu strēķīti virs ielas līmeņa un mums vēsturiski - kopš zirgu tramvajiem, viņi iet pa ielas vidu) visā pasaulē vai nu gājēju saliņas piebūvē pie sliedēm, vai pašus tramvaju ceļus pieliek pie ietvēm

tas neiepatikās rīgas vēsturiskā centra aizstāvjiem (laikam nostaļģija par zirgu tramvaju) un rezultātā ielas rekonstruēs tikai ap vefa tilta galu Baroneni un moška vēl kaut kur

ātrums gan iespaidosies tikai uz iekāpšanas-izkāpšanas laiku = ja ietve vienā līmenī ar grīdu un atrodas tramvajs pie ietves malas, tad iekāpt un izkāpt var ātrāk