Lācītis numur divi - [entries|archive|friends|userinfo]
vistu_zaglis

[ website | šulcs.lv ]
[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

Links
[Links:| VZL ]

[Apr. 21st, 2009|01:14 pm]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
linkiet garām

Comments:
[User Picture]
From:[info]murks
Date:April 21st, 2009 - 05:49 pm
(Link)
Tas skaitlis 15 apzīmē gadus, pēc cikiem mums būs šādu tramvaju izbaudīšanas prieks?
[User Picture]
From:[info]vistu_zaglis
Date:April 21st, 2009 - 05:56 pm
(Link)
— Ē, a cik viņiem tur Rīgā tramvaja līniju?

— Da nezinu, maz noteikti. Raksti 15.
[User Picture]
From:[info]vistu_zaglis
Date:April 21st, 2009 - 05:57 pm
(Link)
P.S. Sola nākamgad pavasarī.
[User Picture]
From:[info]murks
Date:April 21st, 2009 - 08:03 pm
(Link)
Man kaut kā galvā nosēdies, ka zemās grīdas tramvajam it kā nepieciešamās ielu rekonstrukcijas brašie pilsētas saimnieki tiešām uz kādu 2020. gadu bija gatavi veikt.
[User Picture]
From:[info]vistu_zaglis
Date:April 22nd, 2009 - 01:19 am
(Link)
Re ka var iztikt, ja grib, izrādās. Nu vai sākumā brauks lēnām :)
From:[info]eermaniitis
Date:April 22nd, 2009 - 09:06 am
(Link)
tramvajam viss kas vajadzīgs ir sliedes

nekādas ielu rekonstrukcijas fiziski nav nepieciešamas - tramvajam

tomēr lai zemās grīdas būtu zemās grīdas un viņas ne tikai augstlēcēji varētu izmantot (tomēr viņas ir kādu strēķīti virs ielas līmeņa un mums vēsturiski - kopš zirgu tramvajiem, viņi iet pa ielas vidu) visā pasaulē vai nu gājēju saliņas piebūvē pie sliedēm, vai pašus tramvaju ceļus pieliek pie ietvēm

tas neiepatikās rīgas vēsturiskā centra aizstāvjiem (laikam nostaļģija par zirgu tramvaju) un rezultātā ielas rekonstruēs tikai ap vefa tilta galu Baroneni un moška vēl kaut kur

ātrums gan iespaidosies tikai uz iekāpšanas-izkāpšanas laiku = ja ietve vienā līmenī ar grīdu un atrodas tramvajs pie ietves malas, tad iekāpt un izkāpt var ātrāk