|
[Apr. 21st, 2009|01:14 pm] |
|
|
|
Comments: |
| From: | murks |
Date: | April 21st, 2009 - 05:49 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Tas skaitlis 15 apzīmē gadus, pēc cikiem mums būs šādu tramvaju izbaudīšanas prieks?
— Ē, a cik viņiem tur Rīgā tramvaja līniju?
— Da nezinu, maz noteikti. Raksti 15.
P.S. Sola nākamgad pavasarī.
| From: | murks |
Date: | April 21st, 2009 - 08:03 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Man kaut kā galvā nosēdies, ka zemās grīdas tramvajam it kā nepieciešamās ielu rekonstrukcijas brašie pilsētas saimnieki tiešām uz kādu 2020. gadu bija gatavi veikt.
Re ka var iztikt, ja grib, izrādās. Nu vai sākumā brauks lēnām :)
tramvajam viss kas vajadzīgs ir sliedes
nekādas ielu rekonstrukcijas fiziski nav nepieciešamas - tramvajam
tomēr lai zemās grīdas būtu zemās grīdas un viņas ne tikai augstlēcēji varētu izmantot (tomēr viņas ir kādu strēķīti virs ielas līmeņa un mums vēsturiski - kopš zirgu tramvajiem, viņi iet pa ielas vidu) visā pasaulē vai nu gājēju saliņas piebūvē pie sliedēm, vai pašus tramvaju ceļus pieliek pie ietvēm
tas neiepatikās rīgas vēsturiskā centra aizstāvjiem (laikam nostaļģija par zirgu tramvaju) un rezultātā ielas rekonstruēs tikai ap vefa tilta galu Baroneni un moška vēl kaut kur
ātrums gan iespaidosies tikai uz iekāpšanas-izkāpšanas laiku = ja ietve vienā līmenī ar grīdu un atrodas tramvajs pie ietves malas, tad iekāpt un izkāpt var ātrāk | |