|
[Apr. 21st, 2009|01:14 pm] |
|
|
|
Comments: |
rūpnīca ta ir, bet mācēt māk tikai remontēt - nosauc viņu par remonta rūpnīcu un ilūzijas atrisināsies
kāpēc - to ne pie manis, lūdzu, bet spļaudās par pasākumu gan dzelzceļš gan tramvajnieki/trolejbusnieki
Par pasākumu — tb par iepirkumu vai par RVR?
RVR tā pati - lai gan kā no remontniekiem kļūt par būvniekiem lielisks piemērs ir Rīgas kuģu būvētava, tiesa parunāju ar speciem, šamie tur visus projektētājus un inženierus no ukrainas saveda un lielu daļu strādnieku ar - dievs dos kāds procents saprātīgo nosēdīsies šiet un paliks par vietējiem, bet ja tā paskatās, tad nekādas maiņas jauno un talantīgo jau mēs arī sagatavot nespējam
a kas attiecas uz RVR, tad vēl joprojam viņi vagonus krāso ..... ar pindzeli un krāsotāja rokām! vot lūk 21 gadsimts un tehnoloģijas!
From: | mikii |
Date: | April 21st, 2009 - 03:42 pm |
---|
| | | (Link) |
|
kāpēc - visticamāk ir intereses, tāpēc. atliek vien cerēt, ka peč šitās šmuces kļūsim gudrāki. kopumā valstī..
jā! visas cerības uz uzņēmējiem - ja šamie spēs un gribēs, tad būs, jo ne jau čehu kukuļi ir saldāki nedz lielāki - viss atduras pie varēšanas
gluži kā pie D-tilta tērauda konstrukciju veidošanas - tā vietā lai kāds uzņēmums pateiktu - ok mēs piedalāmies un taisam, būvnieks pats savu montāžas cehu taisīja ;) - lūk, a uzņēmēji tik varēja to vien kā rūkt: a kāpēc jums tādas tehnoloģijas vajadzīgas, a kāpēc jums tik lielas tās konstrukcijas - mūsu angāros nelien, mūsu celtņi par vājiem etc etc ;)
From: | mikii |
Date: | April 21st, 2009 - 03:59 pm |
---|
| | | (Link) |
|
eh, kā gribētos domāt, ka pie visa tikai akla alkatība (ja nevar uz projektu uzreiz uzvārīt miljonu, tad nav vērts nemaz ķerties klāt) ir vainīga, bet tam sāku neticēt. cerība, ka kā tauta mēs neesam pilnīgi dunduki, tomēr paliek ;) | |