mama drama ([info]virginia_rabbit) rakstīja,
@ 2012-11-27 14:03:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
tā kā pēc rēķina nosūtīšanas iestājās klusums un nauda arī nav ieskaitīta ("tiklīdz man to atsūtīsiet, tā pārskaitīsim naudu"), uzdrošinājos rakstīt vēlreiz, pārjautājot "vai rēķins ir kārtībā?", lai gan ir lielas iespējas, ka nav, jo tajā nav norādīti viņu dati. klusums, laikam pusdienlaiks.

atbildēja, ka nosūtīs to grāmatvedei.


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]dute
2012-11-27 14:12 (saite)
ja nav viņu dati, tad nav kārtībā, bet tad lai atsūta. šmuļi

(Atbildēt uz šo)


[info]marina
2012-11-27 14:17 (saite)
zvanīt, vienmēr vajag zvanīt. e-pasts ir vienvirziena komunikācija, tu dod izvēli atbildēt tūlīt, pēc stundas vai nedēļas vai neatbildēt vispār. un pēc mēneša teikt - cik jocīgi, bija iekritis spamā

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]magic_raddish
2012-11-27 16:54 (saite)
pff, besīgie un uzmācīgie zvanītāji *rūgti saviebjos*

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]marina
2012-11-27 17:03 (saite)
jā , labāk ciest badu, jo zvanīt nav stilīgi

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]magic_raddish
2012-11-27 18:00 (saite)
Santas gadījumā ok, bet vispār tādus, kas defoltā uzskata, ka viņu darīšanas ir svarīgākas, tāpēc par visām varītēm jāzvana, es īsti nerespektēju.

Man katru dienu nākas saņemt pa pāris zvaniem, ka viņu projekti ir viss svarīgākie un visneatliekamākie, lai gan paši nevīžo iesniegt tos laikus, lai nerastos problēmas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]marina
2012-11-27 18:27 (saite)
es zinu, bet tavs komentārs šeit bija nevietā. es savukārt kā cilvēks, kuram besī zvanīt, esmu 1000 reizes pāliecinājusies, ka ar neatlaidīgu zvanīšanu par rēķinu apmaksāšanu var tiešām panākt ne tikai, ka izbesī, bet arī apmaksā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?