vilibaldis domā - skola
View:Jaunākais.
View:Arhivētais.
View:Draugi.
View:Par sevi.

Subject:skola
Time:08:02
Mums te ikrīta pirms pamošanās šausmināšanās.
Pusaudža skolā paralēli eksaktajiem "botāniķiem" ieviesta apvienotā diplomātu - mākslinieku klase ar izbijušu t.s. etiķetes gurū priekšgalā. Nu labi programma ta kā programma, mazliek velk uz smaidu, bet... tas nemitīgais bosings ko diplomātu klases audzinātāja izvērš pret klases otru daļu ir vienkārši prātam neaptverams, jo diena, jo pērle.

Viens ko es nesaprotu, ja jau tiek pretendēts uz potenciālo diplomāta statusu, tad no kurienes šī "kultūra un māksla ir tāds sūds, ka pazemošana ir vienīgais ko ar to darīt" un otrs, kas tas par iedzimto Stoholmas sindromu, ka neviens no pusaudžu vecākiem pat nemēģina protestēt pret to sviestu?
comments: ir doma Previous Entry Tell A Friend Add to Memories Next Entry


[info]zum
Link:(Link)
Time:08:54
Nu redz, te nu bija. Laba skola vēl nenozīmē labi skolotāji.
(Reply to this) (Thread)


[info]vilibaldis
Link:(Link)
Time:09:00
jāteic, pēc pagājušā gada algu reformas ļoti daudzi tiešām izcili skolotāji nolēma skolu ar savu darbu vairs neapgrūtināt.
(Reply to this) (Parent)


[info]bozena
Link:(Link)
Time:09:17
O, kur es šito esmu redzējusi? Pareizi, mūsu skolā ir Sabiedrisko attiecību klase, un attiecīgās programmas vadītāja daudzina, ka šie, lūk, būs darba devēji, kamēr, piem. matemātikas klase tikai darba ņēmēji pie šiem zelta jauniešiem. Programma, starp citu, svuestaina.
Kā sauc Diplomātu skolotāju? Ka tikai nav viena un tā pati persona.
(Reply to this) (Thread)


[info]neraate
Link:(Link)
Time:09:29
muhahahā. manas vidusskolas klases (un paralēlklasu) paraugs rāda kāreiz pretējo. liela daļa klasesbiedru vidēja un augsta līmeņa vadītāji ar algām virs vidējā, kamēr no paralelklases, kur viss bija ļoti izsmalcināti un humanitāri un sociālzinībās, diemžēl liela daļa ar zemu atalgotiem darbiem. abās klasēs gan ir pa izņēmumam, bet nu jā. arī tās augstskolas kursabiedrenes kas piemācījās klāt sabiedriskās attiecības nav darba devējas. ja vien nav pašnodarbinājušās
(Reply to this) (Parent)


[info]vilibaldis
Link:(Link)
Time:09:37
Strautmane Aija.
Nu šiten ir vēl trakāk - visa skola brauc uz Tartu univ. ekskursijā pusklase t.s. mākslinieki paliek skolā, visi desmitie iet uz teātri atkal tas pats, par tekstiem vispār neizteikšos, pirmo septembri sākusi ar uzrunu "nu tie karošu grebēji...".
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]sw
Link:(Link)
Time:09:41
Bļāāāā. Es ļoti jūtu jums līdzi. Ir tā pati.

Manā laikā pret viņu pat dumpis sacēlās, viena puikas tēvs bija jurists un laikam ar skaidrāku savu robežu izpratni nekā parasti latviešiem raksturīgi. Viņš nāca un piedalījās stundās pret Straučas gribu. Bērni gan arī bija novesti. Strauča teica klasei "sēdieties", visi stāvēja. Tas tētis teica "sēdieties, sēdieties" un visi apsēdās.

Es uz to skolu vairs nekad negribu atpakaļ. Neesmu bijusi nevienā salidojumā.
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]vilibaldis
Link:(Link)
Time:09:43
Nē, nu manējo jau tas neskar. Cik saprotu viņiem dienas izklaide pusdienlaikā iet paklausīties šausmu stāstus.
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]sw
Link:(Link)
Time:09:45
Fūūū.

Mēs bijām humanitārie, mums pie viņas bija veseli 2 priekšmeti, turklāt uz vēsturi bija uzsvars, bija vairākas nedēļā :/ Vēsturē līmenis principā aizgāja pa reni.
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]vilibaldis
Link:(Link)
Time:09:53
Izskatās, ka tur ne tikai vēsture, tur viss pa reni.
Un stulbākā tieši smadzeņu čakarēšana un mazvērtības kompleksu provocēšana, bet no malas jau neko neizmainīsi.

Eksaktajiem, jau viss kārtībā, sēž tik un zubrās :)
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]sw
Link:(Link)
Time:10:05
Nesen skatījos, ka tā skola reitingā ir pamatīgi nokritusi. Agrāk bija starp top 5, vēl agrāk konkurēja ar R1Ģ.
(Reply to this) (Parent)


[info]vilibaldis
Link:(Link)
Time:09:59
ja godīgi, es vispār nesaprotu to humanitāro klašu jēgu šajā skolā, ja nu vienīgi finanšu apgrozīšana, bet citādi pilnīgi tukšs nummurs.
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]sw
Link:(Link)
Time:10:02
Lai tak bērniņiem, kuri no maaaaatemaaatikas baidās, būtu, kur patverties. Bet izskatās, ka sanāk pilnīgi otrādi, tur drošais patvērums ir tieši eksakto rindas. Mums eksaktajai paralēlklasei bilancē arī bija stabilāki nervi. Viņi vienkārši nāca, mācījās un neredzēja problēmu, jo viņiem skolotāji tādi paši - vienkārši nāca un mācīja. Viss tā ļoti eksakti, bez kādiem humanitārās domas lidojuma amerikāņu kalniņiem.
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]vilibaldis
Link:(Link)
Time:10:05
Jā, kaut kā tā.
(Reply to this) (Parent)


[info]kihelkonna
Link:(Link)
Time:10:57
bet vai tad nav tā, ka tajā skolā nokļūst tikai pēc plika matemātikas konkursa? tad kā tā var sanākt, ka puse no labajiem matemātiķiem tiek šitā izērmoti?
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]vilibaldis
Link:(Link)
Time:11:03
Viņi jau stājoties un liekot eksāmenu paši izvēlās kurā no novirzieniem grib mācīties. Es gan arī nesaprotu kālab iet uz eksaktu skolu, lai pēc tam mācītos kaut kādā humanitārā piedēklī, bet nu katram jau savs.
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]kihelkonna
Link:(Link)
Time:11:08
nu jā, ķipa izturēt konkursu baletskolā, lai iestātos novirzienā "bezkāji".

varbūt tādā veidā ir vieglāk tikt iekšā?

bet nu labi, šitais vēl uz mani kādu laiku neattiecas!
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]_re_
Link:(Link)
Time:11:11
nu ja, jo pretendentu skaits uz humanitāro klasi ir mazāks, ar sliktākiem rezultātiem tiec iekšā, bet mācies 'prestižā' skolā.
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]vilibaldis
Link:(Link)
Time:11:13
mākslinieku klasē iestājās meitene ar trešo labāko rezultātu...
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]_re_
Link:(Link)
Time:11:22
nav jau teikts, ka nevar stāties arī ar labiem rezultātiem. ja gribas būt par mākslinieku. :)

ok, bet ja liels konkurss uz vietām, kā zemāk raksti, tad, protams, manis minētā shēma nestrādā.
(Reply to this) (Parent)


[info]vilibaldis
Link:(Link)
Time:11:12
vieglāk noteikti nav, jo uzdevumi visiem vieni un tie paši, turklāt šajā diplomātu klasē bija abnormāls konkurss... reklāma dara brīnuma lietas :)
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]sw
Link:(Link)
Time:11:20
Nupat paskatījos tos viņu "moduļus". Briesmīgi, kad kaut ko sasola uz papīra, bet realitātē viens no novirziena "atslēgas" pasniedzējiem ir tik ļoti... nekāds. Tie cilvēki, kas tur stājas, taču pat nenojauš.
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]vilibaldis
Link:(Link)
Time:11:27
nu ja, reklāma ir visnotaļ cerīga. Vienīgais risinājums būtu pašu audzēkņu protesti, ka solītais neattaisno cerības, pie kam tā lai noskan arī ārpus skolas, jo spriežot pēc taviem ierakstiem šitas sviests turpinās jau gana ilgi un vadība ir informēta, tikai uzskata par vienkāršāku pievērt acis.
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]sw
Link:(Link)
Time:11:35
jap, "mani ieraksti" ir no ~1999.gada, biju laikam 8.klasē, kad atnāca strādāt šī te kolorītā dāma un pasniegt mums "ētiku" un "vēsturi". un, šķiet, biju 10. klasē, kad uzradās jaunais direktors un viņiem abiem izveidojās perfekta harmonija.
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]sw
Link:(Link)
Time:11:37
ak jā, viņa taču mācīja arī "filoSōfiju". mums viņa tika vairākas reizes nedēļā, pēc pilnas programmas. ieskaites darbi pie viņas bija konspektēt grāmatu, pa nodaļai katru reizi. darbus vērtēja pēc rokraksta glītuma. uz beigām vnk raksīju bez lielas smadzeņu iesaistes, taču smuki un kārtīgi, vienmēr bija "7" vai "8", kas spēlē ar nesaprotamiem noteikumiem jau ir diezgan kruta.
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]evy
Link:(Link)
Time:14:16
Man pie shiis kundzes videnee bija kultuuras veesture. Atceros tik konspektu drukaashanu un vieniigo domu galvaa - raksti smuki! Jaa, labas atziimes par skaistiem konspektiem...bija taada lieta:D
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]sw
Link:(Link)
Time:14:23
Oi, kultūras vēsture :( Viens no retajiem priekšmetiem, ko es tajā skolā no sirds mīlēju. Pie mums uz to gadu atnāca viena pajauna augstskolas pasniedzēja, stāstīja vielu superinteresanti, staigājot starp rindām un graužot ābolu vai savu brokastu sviestmaizi :)) Iemācīja mīlēt to novirzienu, jo nevis vnk iekalām faktus, bet viņa stāstīja principus - kāpēc radās dadaisms, kāpēc katedrāles būvēja tieši tādas utt. Kad tagad saporotu, KĀ mums varēja nepaveikties, šermuļi skrien pār kauliem :D
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]evy
Link:(Link)
Time:14:29
Tur jau taa lieta, ka man intereseeja materiaals, bet mineetaas kundzes stundaas nebija nekaadu iespeeju normaali uztvert, jo bija jaaraksta zibens aatrumaa.
Vienu stundu gan es atceros, kad par piramiidaam runaajaam, tad kundze izpluuda savaas atminjaas par eegjiptes braucienu. Bija interesanti.
Aa jaa, filoSofija mums ar bija pie vinjas:D
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]sw
Link:(Link)
Time:14:32
Ak jā, viņas atmiņas, atkāpes un stāsti par meitu Dubaijā :D

Tolaik viņa vadīja arī sagatavošanās kursus jur. fak. reflektantiem. Tik tiešām fak.
(Reply to this) (Parent)


[info]vilibaldis
Link:(Link)
Time:11:50
nu jā direktoram ir pietāte pret "kādreiz amatos bijušajiem" :D
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]sw
Subject:
Link:(Link)
Time:12:03
tas bija indīgi :D
(Reply to this) (Parent)


[info]bozena
Link:(Link)
Time:09:53
Mūsējā ir Skrastiņa. Bet var jau būt, ka viņas tiek klonētas.
(Reply to this) (Parent)


[info]_re_
Link:(Link)
Time:12:05
bet kas interesanti - viņas meita Terēze ir māksliniece, kādu laiku bijusi arī zīmēšanas skolotāja iestādē.
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]vilibaldis
Link:(Link)
Time:12:07
O! Nezināju, tad tas kļūst vēl jo vairāk dīvaini.
(Reply to this) (Parent)


[info]neetiski
Link:(Link)
Time:11:59
Tā ir pilnīgi kreizī "dāma, kas [info]nistagma klasi sauca par maukvālodzēm un citādi pazemoja (pasniedzot etiķeti pati nāca uz skolu sporta tērpā). Tad jau jums 3. vsk.
(Reply to this) (Parent)


[info]sw
Link:(Link)
Time:09:36
Mums 3. ģimn. tāda bija. Un arī izbijusi diplomāte. Uz vēstures stundām nāca iereibusi, ētikas stundās lamājās.
(Reply to this) (Thread)


[info]vilibaldis
Link:(Link)
Time:09:38
Ikurāt par šo dāmu arī stāsts :))
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]annuska
Link:(Link)
Time:10:27
vai viņa māca vēsturi visai vidusskolai?
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]vilibaldis
Link:(Link)
Time:10:40
Nē, tikai tai vienai klasei. Viņa vispār eksaktajiem neko nemāca. A. teica, ka citādi vidusskolā esot ļoti labi skolotāji, vienīgi latviešu literatūrā varēja būt jēdzīgāk.
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]annuska
Link:(Link)
Time:10:46
skaidrs, tā būs aizliegtā klase
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]vilibaldis
Link:(Link)
Time:11:03
:D
(Reply to this) (Parent)


[info]vilibaldis
Link:(Link)
Time:09:40
es tik nesaprotu, ja cilvēkam tāds riebums, tad kāpēc ņēma māksliniekus par audzināmo klasi?
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]sw
Link:(Link)
Time:09:42
lai varētu vampirizēt.

ar viņu ir tik neskaidri noteikumi, tu nekad nezini, ko izdarīsi nepareizi un par ko tev uzbrauks. bet vienai no klasesbiedrenēm neizturēja nervi un viņa sāka uz to skol. kliegt. A.S. aizvēra muti, bija pauze, pēc tam viņa sāka to meiteni gaiteņos sveicināt. Šķiet, daži saprot tikai šādu valodu. viņa ir drausmīga, drausmīga bērna psihei. būtībā ļoti distorted (~greizs, izkropļots) pieaugušais.
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]vilibaldis
Link:(Link)
Time:09:44
o! šitas būs jāiesaka
(Reply to this) (Parent)


[info]jojo
Link:(Link)
Time:09:42
ak, debestiņ!
kundzēm piemirsies, ka labas manieres un etiķeti var iemācīties izlasot grāmatu par tēmu un praktizējot, bet laba audzināšana un smalkjūtība nāk "no iekšām".
(Reply to this) (Thread)


[info]bozena
Link:(Link)
Time:09:55
Nē, ko tu! Lietišķā etiķete ir skolas priekšmets tgd ar daudzām kontaktstundām, par to fizika un ķīmija nav jāmācas, jo tās paredzētas tikai darba ņēmējiem! ;)
(Reply to this) (Parent)


[info]iokaste
Link:(Link)
Time:11:44
Drošvien, ka visiem patīk, ja jau neprotestē. Tu taču arī to nedari.
(Reply to this) (Thread)


[info]vilibaldis
Link:(Link)
Time:11:49
kā jau augstāk rakstīju, manu atvasi tas neskar nekādā veidā (pat nesatiek gaitenī), ja skartu protestētu.
(Reply to this) (Parent)


[info]zin
Link:(Link)
Time:16:56
pārskrēju aci komentiem, man nekad nav bijis aktuāli, bet vai tiešām tā var būt, ka par skolotāju turpina strādāt cilvēks, par kuru ir šādas atsauksmes, pie tam, cik var noprast, gadu garumā. vai tiešām nepastāv kāds veids, kā šādus "pedagogus" izravēt?
šis tāds vispārējs pārspriedums par tēmu..
(Reply to this) (Thread)


[info]vilibaldis
Link:(Link)
Time:17:01
šis ir arī mans centrālais jautājums - kāpēc viņa vēl tur atrodas?
(Reply to this) (Parent)

vilibaldis domā - skola
View:Jaunākais.
View:Arhivētais.
View:Draugi.
View:Par sevi.