|
Oktobris 20., 2009
12:25 Es laikam ātrāk veca palikšu, kā tikšu pie tā sasodītā laptopa. Jo. Šodien ir tas datums, ko man pateica kā kravas ienākšanas dienu. Skaidrs jau, ka man neviens nezvana, lai par šo priecīgo faktu paziņotu. Tāpēc, pirms zvanīt (jo galgalā, man vajag to preci pirkt, nevis viņiem - pārdot), es atveru www.1a.lv, lai vispirms apskatītos, vai tas piedāvājums vēl ir spēkā. Galgalā, kā gan viņi var piedāvāt preci, kuras nav? Man tas īpaši loģiski neliekas, bet acīmredzot tas tā liekas tikai man - spēkā ir. Bet aprakstā maziem burtiņiem atrodu, ka tas noliktavā būs no 29.oktobra. 29!!!! Tagad sēžu, nomierinos, lai varētu parunāt ar to 1a meiteni bez augstiem toņiem. Es pasūtīju kompi 29.septembrī. Ar piegādi 1.oktobrī. Man apsolīja, ka būs līdz 9.oktobrim. 9.oktobrī man pateica, ka būs 20.oktobrī. 20.oktobrī es uzzinu, ka piegāde būs iespējama no 29.datuma. Vai man ir tikai tāda sajūta, ka mani (bļe) čakarē?! Es ļoti atvainojos, bet kas tā ir par preci, uz kuras piegādi ir jāgaida mēnesis? Guļbūve? No kurienes tā tiek piegādāta? No mēness?
UPD: Tātad tā meitene necēla telefonu, tāpēc piezvanīju uz parasto. Bļe, man pat bišku žēl tā puiša, jo es vārījos 15 minūtes. Jā, esot "aizturīte". Jā, būs tikai 29tajā. Kāpēc man melo? Neviens nemelo, vienkārši tā gadās. Krīze esot (!!). Krīzes laikā negrib neko pārdot? Nēnu gribot, bet tā nu tas ir. A klientu serviss krīzē nestrādā - piemēram, piezvanīt un pabrīdināt? Aij, daudz darba esot, visus nemaz nevar neapzvanīt. A meilu nosūtīt? Visiem adresātiem uzreiz? Tas nebūtu normāli? (otrā ilga pauze) A moš vismaz atvainosieties? Nē nu, es jau vislaik atvainojos! (a tonis, bļe, tāds, ka es varu būt laimīga, ka šams nav nometis klausuli)
|
Comments:
nekur citur tā laptopa nav? Vispār pasaki kas tas ir par aparātu (ražotājs, modelis).
nedomāju, ka viņiem kādreiz būs kas tāds, par tādu cenu. Iesaku pameklēt alternatīvas. Un sāc ar to, ka sakārto sev svarīgās lietas: .svars .ekrāna izmēri .jauda Tad meklē atbilstošāko pēc cenas.
nu bļin, es nemāku izvēlēties! kurnuvēl kompjus. un es vienreiz jau izvēlējos! es pat tam puisim prasu - nu sasodīc, tad moš piedāvājiet man ko tā vietā, kas jums IR noliktavā. nēnevarot, par tādu cenu nē. nu tad par citu moš? nēnu, tas neesot tik vienkārši. laikam tikpat gudrs, cik es - tikvien protu, kā klausuli pacelt.
| From: | murks |
Date: | 20. Oktobris 2009 - 14:20 |
---|
| | | (Link) |
|
Droši vien noliktavā šiem nav nekā, un uz krīta neviens vairs negrib dot.
Pašiem viņiem jau nu noteikti nav nekas noliktavā, arī pašas noliktavas nav, tipisks internetveikals, strādā kā starpnieks starp vairumtirgoni un klientiem. Ja vairumtirgonis neatved, tad klients arī nedabū. Citi internetveikali, piemēram www.eri.lv, vismaz godīgi pasaka, ka konkrētais modelis nav noliktavā un viņi nezina, kad būs.
jāteic, ka esmu dzirdējis vislabākās atsauksmes par Gauju 15" un arī cena ir stipri, stipri zemāka par ārvalstu brendotajiem. http://www.gauja.lv/html/index.php?id=26633Tātad. Ja gribi darba zirgu un filmu skatīšanos, kurš stāvēs mājās, tad 15" variants par 410- ir pareizā izvēle. Ja gribi staipīt apkārt un lasīt internetu kafejnīcās, tad jāņem vieglāks un mazāks variants.
jābet 410 nav 340. no starpības var aprēķināt, cik maksā mana pacietība. 18 lati nedēļā :)
From: | diana |
Date: | 20. Oktobris 2009 - 12:34 |
---|
| | | (Link) |
|
Bāc, un mūsdienu konkurences apstākļos!
| From: | jim |
Date: | 20. Oktobris 2009 - 12:39 |
---|
| | | (Link) |
|
mhm, ir kaut kā dīvaini.
From: | unpy |
Date: | 20. Oktobris 2009 - 12:43 |
---|
| | | (Link) |
|
Mēdz tā būt, ka ražotājs izsludina kādas akcijas, dikti labi aiziet un ķīnīzeri neuzsēj saražot. Un trešajās pasaules vastīs, protams, prece tad nonāk visvēlāk:)))
nēnu, a pabrīdināt, ka būs ilgi? man esot bijis jāskatās mājaslapā pie tā piedāvājuma, viņi esot visu laiku piegādes datumus labojuši.
From: | unpy |
Date: | 20. Oktobris 2009 - 12:46 |
---|
| | | (Link) |
|
Gan jau, ka krīzes laikos pirmos apcērpj klientu dienestus:))
aha, visnevērtīgāko. un e-pastu lietošanu. es esmu tik NIKNA bļe, ka uzrakstīt kļauzu kādam. vot tikai izdomāšu, kam!
aarghh - visu laiku piegaades datumus labojushi, haaahaaa, nu shitas ir dienas joks. Imagine - shie seezh un vislaik sviedriem pieree labo. Neenuzin.
krankenschwesterkrankehund
Riebīgs internetveikals, pēc pieredzes zinu. Es tur pirku mobilo telefonu, kurš izrādījās brāķis - kā atveru vāciņu vaļā, tā minūti balts ekrāns. Cēlu pretenzijas, teica, lai nesot labot. Bet man tā tās lietas nepatika kārtot, uzrakstīju viņiem skarbu iesniegumu, lai maina saskaņā ar konkrētiem normatīvo aktu punktiem, citādi griezīšos Patērētāju tiesību aizsardzības centrā. Tad nu bišku pierāvās, atveda man samainīt telefonu. Bet - kas pats labākais. Tad, kad man iedeva jauno telefonu, es paprasīju, lai izdod man jaunu garantijas talonu. Un tas piegādātājs atteica, ka man tak jau esot - vecā telefona!!! Kad es indīgi pavaicāju, kā tad būs ar garantijas talonā norādīto vecā telefona IMEI (ja pareizi atceros) kodu, tad pratās uzrakstīt man jaunu. Tagad telefons strādā, bet iepirkties tur vēlreiz negribu.
nuvot, a manā apkārtnē no turienes trīs kompji nopirkti šogad, viss esot normāli bijis. |
|