Comments: |
Kāpēc gan nevarētu pirkt Latvijā jau iepriekš reģistrētu vai pirktu auto?
From: | (Anonymous) |
Date: | 8. Oktobris 2020 - 18:35 |
---|
| | | (Link) |
|
tie var būt tīti, sisti un rūsējuši (kas gan nenozīmē, ka "tikko no vācijas" auto pirmās divas no nosauktajām īpašībām piemīt mazākā mērā)
Jā, loterija ir vienmēr. Bet Latvijā pirktajiem autiņiem, teorētiski, varētu būt vaurspīdīgāka vēsture.
Jā, tas laikam ir vienīgais nelielais pluss Latvijā pirktajām mašīnām. Pārējie ir tikai mīnusi.
From: | (Anonymous) |
Date: | 23. Decembris 2020 - 00:35 |
---|
| | | (Link) |
|
Mašīnām, kas reiz pirktas Latvijā jaunas.
Tieši tā. Nav ko celt paniku.
Vācijas mašīnas nav redzējušas Latvijas ziemas ar sāli. Tas ir ļoti būtiski. Ir arī priekšstats par to, ka Vācijā ļaudis mazliet rūpīgāk izturas pret automašīnu apkopēm. Garantēt to nevar, bet tāds priekšstats gadu gaitā ir veidojies. Arī skaidrs, ka 5 gadi pa Latvijas ceļiem atšķiras no 5 gadiem pa Vācijas ceļiem. Bet pirkt jau var. Kā jau minēts tālāk - tas viss kaut kādā ziņā ir loterija.
Sāls - jā, tā ir nopietna problēma. Bet kā tirdzniedzībā pelna - pērk lēti, pārdod dārgi. Ko diez Vācija var lēti nopirkt? Ja paskatās mobile.de, tur ir tie paši tradicionālie nobraukumi, kas pie mums - 195k, 245k. Neticu. Nolietojums visiem mezgliem būs liels tā vai tā. Pašam ir īpašumā bijuši 3 Latvijā pirkti auto. Ar visiem viss bijis OK. Viens bijis jauns - uz 100k nobraukumu nomainīju tikai pāris gumijas + standarta apkopes. Tā kā daudz kas atkarīgs no braucēja. Jo vienīgie nopietnie defekti, kurus tiešām var norakstīt uz mūsu ceļiem, ir sasists disks (braucu ātri, kur jābrauc lēni, un iepisu bedrē), norauta panna (aizmiru par dziļo bedri, kas slēpās peļķē) un vēl vairāki nepatīkami būkšķi bedrēs, bet visas reizes skrēju. Tālāk visi auto tika pārdoti ideālā stāvoklī, cik nu ideāls var būt lietots auto, turklāt, esmu sušķis. Līdz ar to nevar teikt, ka Latvijā tiek pārdoti tikai sūdi. Interesanti, ka neviens negribēja ticēt, ka nav nekādu problēmu, domāja, ka kaut ko slēpju :) Arī iepriekšējo auto pirku “latvieti” - saimnieks visu izstāstīja, pastāstīja, esmu ļoti apmierināts.
From: | (Anonymous) |
Date: | 23. Decembris 2020 - 00:35 |
---|
| | | (Link) |
|
Vācijā ir arī turku servisi, hehe
| From: | zazis |
Date: | 8. Oktobris 2020 - 18:32 |
---|
| | | (Link) |
|
vēl jau ir velosipēds (;
Daudzi cilvēki braukā no laukiem uz pilsētu katru dienu, lai tiktu uz darbu, jo sabiedriskais kursē 2x dienā, protams, ne tajā laikā, kad tev sākas vai beidzas darbs. Daudziem velo nekad nav bijis un nebūs vērā ņemama opcija.
From: | (Anonymous) |
Date: | 8. Oktobris 2020 - 18:37 |
---|
| | | (Link) |
|
pirms kādiem pieciem gadiem atcēla pirmreizējās reģistrācijas nodevu, kas tika aprēķināta citādāk, bet arī varēja būt vairākos simtos, laikam gan mazāka nekā tā ko tagad plāno ieviest
imho tas pat ir ekoloģiskās variants - turpināt labot veco, kamēr vien tas spēj iziet atgāzu testus, nekā ievest 10-12 gadus vecus. Pirmajā gadījumā tie, kam tiešām to auto vajag, vai nu remontēs vai tad ja gribēs atļauties, arī nopirks ko krietni jaunu. a ja var turpināt vest iekšā visādus sūdus par lētu naudu, tad ok - nopirks kapeiku jaunāku ( tāpat emisijas ziņā tur nebūs nekas spīdošs, bet veco - gan jau ka arī šrotā ejošu nenodos. Pārdos tālāk tādiem, kas varbūt arī VARētu iztikt bez, bet kam normālam auto toč nav naudas. Un gala rezultāta pēc 10 gadiem lv būs nevis viens auto šrotā, bet divi.. Šitām izmaiņām es piekrītu tādā ziņā, ka nu nevajag te ievest kaut kādus lūžņus, kam paredzamais atlikušais kalpošanas laiks būs cik - 5-7 gadi? Galu galā mums pašiem ar tādiem ir pilna Latvija. Tas, ka varbūt vajadzēja noteikt kaut kādus jēdzīgākus parametrus tiem "ekoloģiskajiem auto", par kuriem tad izmaksas tiešām samazinātos (jo šobrīd cik saprotu kopējās izmaksas palielinās arī praktiski jauniem mazizmešu auto). Tad vēl varētu teikt, ka jā - reku nopērc pa 15k, bet maksāsi gadā bezmaz tikai 10eur. Vai pērc par 7k un noliec vēl 500+ katru gadu.. Tad vismaz tā atšķirība vairs nebūtu TIK dramatiska. A ja pat pērkot praktiski jaunu auto, vienalga jākasā 100 eur/gadā, tad jau, protams, tiešām jautājums - kāds tad no nodokļa būs ekoloģiskias ieguvums, jo skaidrs, ka vienalga jebkuram ilgtermiņā būs izdevīgāk pirkt to 2007ā gada dīzeli un neviens, kas naudu kaut cik skaita, neko ekoloģiskāku tāpat nepirks
Galvenā dusma jau ir par to, ka cilvēki kopumā nevar atļauties tos 5 gadus un jaunākus auto. Vairumā gadījumu vienkārši palielinās nodeva, nevis tiek veicināta kaut kāda ekoloģiska darbība. Cilvēki tāpat pirks to, ko var atļauties nopirkt, sakodīs zobus parēķinās un beigās tā arī būs, vienkārši maksās vairāk pa lielam par tām pašām mašīnām. Pirks to pašu 2007.g.dīzeli, kas braukts pa Latviju, ne vairs pa Vāciju. Un lamās tupo valdību.
es nezinu kā šiem ar emisijām un visu, bet jauna Dacia šķiet maksā tikpat cik kkāds 10gadi vecs bembis (varu gan kļūdīties). Bet nu jā - tas taču nav bembis! :D Tiem, kas kliedz ka vajag džipu, lai paglamā iebrauktu, ar to pašu dusteri var izbraukt jebkur (ja neņem krutākās komplektācijas, nav arī tik sālīti). Ja cilvēks var atļauties auto nolikt tikai 2k, viņštāpat meklēs kko noja'tu, ko labos tālāk nevis vedīs no Vācijas (tur tāpat budžets par īsu). a ja ved no vācijas lietotu par 7-10k, tad tās pašas dacias jaunas maksā sķeit sākot no kādiem 8k... Es nereklamēju, tikai domāju, ka iespējas ir vienmēr. Es domāju, ka globāli arī, ja vienā brīdī palielinātos pieprasījums vairāk pēc mazbudžeta auto, bez liekām ekstrām, tam sekotu arī piedāvājums. Jo nu idejiski, ja tev vajag auto nokļūšanai no punkta a uz b, kam tur 2/3 mūsdienu jaunākajos auto pieejamo ekstru ir vajadzīgas? Man teiksim pilnīgi apmierināja tās "ekstras" kas bija pieejamas manā vecajā 2002ā gada foresterī. un paskatījos, ka teiksim Duster 2ajā lētākajā versijā tās visas ir. Laime pilnīgia :D Manā gadījumā neesmu vēl nopirkusi, jo 1) nezinu, vai man tiešām vajag jaunu auto; 2) ikgadējie nodokļi augs arī jauniem auto (vot tas gan neiet kopā ar "pērciet jaunu, nepērciet 2008ā gada dīzeli no Vācijas!")
From: | (Anonymous) |
Date: | 23. Decembris 2020 - 00:37 |
---|
| | | (Link) |
|
tas 10 gadus vecais bembis pēc 5 gadiem būs, ļoti iespējams, krietni dzīvāks nekā tā dacia pēc tāda paša laika. | |