|
8. Okt 2020|17:41 |
Cik dzirdēts, tagad būs jāmaksā stipri vairāk par automašīnas reģistrāciju. "Tikko no Vācijas" būs jau jūtami dārgāk. Varu uzreiz pateikt, ko darīšu es. Nē, es nepirkšu Opeli pa desmit štukām vai Audi pa piecpadsmit, lai kaut ko ietaupītu. Es, protams, turpināšu braukt ar savu veco labo dīzeli. Tik veco, ka tam ir laba iespēja vecuma ziņā sasniegt "retro spēkrata" statusu (tas ir 30 gadi). Mazāk kā desmit vēl jānolauž. Manējais to var. Varētu, protams, nopirkt arī jaunu elektro automobili. Tomēr atbildēšu pats sev ar dzejnieka vārdiem - "bļe, bet diez vai". Tagad īsti nevar saprast, vai valsts mēģina tev uzspiest, lai tu tērē nesamērīgi lielu daļu no saviem ienākumiem transporta līdzeklim vai arī vienkārši vēlas tevi sodīt materiāli par to, ka tu kā normāls cilvēks vairāk naudas tērē citām lietām vai arī vienkārši par to, ka neesi bagāts. Velns viņu zina. Kasi jau tik būtiski tāds sūds nepapildinās. Vēl jo vairāk, attiecībā pret tām negatīvajām emocijām, ko šis lēmums izraisīs.
Nē, nu labi, tā reālistiski skatoties, gan jau es varu nopirkt to dārgo mašīnu, bet es zinu, ka lielai daļai cilvēku Latvijā automašīna ir nevis kaut kāds untums un luksusprece, bet nepieciešams līdzeklis, lai pārvietotos. Piemēram, no darba un uz darbu. Vairums cilvēku Latvijā nedzīvo pie tramvaja pieturas. Ko darīs šie cilvēki? Vairums, gan jau, ka tieši to pašu, ko es - brauks ar savu veco dīzeli, kamēr tas izjuks tik tālu, ka vairs nebūs sataisāms (tas ir gandrīz mūžīgi).
Starp citu, šī gan ir laba iniciatīva, varētu parakstīt: https://manabalss.lv/par-latviju-bez-covid-inficeta-hokeja/show
Par Latviju bez kolhoza un KGB. |
|