Krustvārdu mīkla

nac(?). aviobizness

Anna Marija Levi

nac(?). aviobizness

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Ekonomika, kopā ar daudzām citām nozarēm, nav mana stiprā puse.
Taču (tamdēļ, ka esmu atkarīga no lidošanas) vakar mani stipri pārsteidza airBlatica paziņojums, ka tagad par rokas bagāžas pārvadāšanu katram neizbēgami būs jāmaksā nodeva 3 vai 5 latu apjomā, tas atkarīgs no biļešu iegādes veida.
I.e. pie čekina, ja plānosiet nodot rokas bagāžu, lūdzu, stāviet ar 5īti rokās, ja. Ja lidojat ar blaticu uz RIX no jebkuras ārvalstu lidostas, lūdzu stāviet ar 7EUR rokā (hihiii, piem. Gatwickā, ja :) )

Nu jā. Blatica vadība to pamato ar pakalpojumu segmentēšanu un nodalīšanu :) Proti, pasažierim ir izvēle, vai maksāt par ēdienu, vai nemaksāt. Tagad pasažierim arī tiek piedāvāta izvēle, vai viņš vēlas galapunktā tīrīt zobus, lietot smaržas un šampūnu, kas paņemts no mājām, vai katrreiz tos pirkt galapunktā vs. maksāt 5LVL par iespēju tomēr lietot sev pierasto krēmu. Jo, kā zināms kopējā liquids masa kabīnes bagāžā nedrīkst pārsniegt 100ml _kopsummā_, bet katrs atsevišķi ņemts items nedrīkst būt ietilpīgāks par 30ml.

Patika arī arguments par degvielas cenām. Nē, tamdēļ jau nepacels biļešu cenas, ko jūs. Piespiedīsim maksāt nodevu.

Nu labi. Tātad, pat neņemot vērā to, ka BT lido no Rīgas ar atvieglotiem nodokļu noteikumiem, un to, ka n citas aviokompānijas jau gadiem nesekmīgi pret to protestē, viņi pirmie ievieš šādu fašismsviestu. Tādi kā ČSA, KLM un Aeroflots (par citiem nezinu, nelidoju), vēljoprojām spēj kaut sviestmaizi no sevis izspiest un paņemt jūsu 23kg čemodānu bez bēdām. Pie laicīgi pirktām biļetēm cenu atšķirība nav ievērojama, kur nu ir gadījies redzēt analogus BT maršrutus.

Da nu to SASistu nacionālo aviokompāniju.
Es boikotēšu viņus, točna.
  • ēē, par rokas bagāžu, vai par nododamo bagāžu?

    Bet nu anyway - proizvols.
  • Ryinair tas pats (privāti es tikai ar lētiem varu atļauties). Somu nodot - 15.30 Ls! iečekoties - 4 vai 5. Iepērkoties ar kredītkarti - kredītkartes nodeva! turklāt nevis par pirkumu, bet par katru pasažieri 4. vai 4.30.
    • BT jau tas pats, par pirkšanas nodevu.

      Drīz būs arī par krēslu jāmaksā - 5 Ls pie ejas, 10 Ls pie loga. Tualetes apmeklējums - vēl 5 Ls. Gaismas lietošana - pēc skaitītāja. Demonstrējums par glābšanas vestes uzvilkšanu - 3 Ls, etc.
  • Viesnīca "Ekonomiskā"
    (c)Nosovs; Nezinītis uz mēness
  • psc. jācer, tirgus šos izmācīs. ja vien kartelis kaukāds un šleserjumts nedarbojas =/
    • Diemžēl ir pietiekami daudz līniju, kur šiem monopols. Un tur tomēr vajag būt ļōōti dusmīgam, lai tiešā BT reisa vietā izvēlētos kaut ko ar pārsēšanos, kas tad piedevām droši vien arī dārgāk sanāks.
      • es jau esmu tik dusmīga.
        tamdēļ, ka man absolūti nemaz un ne pie kādiem apstākļiem NEDER lidot uz Gatwicku, principiāli lidoju ar ČSA uz Hītrovu, caur Prāgu. Sanāk ap 140 (sliktajās sezonās - 160) LVL vs 100LVL, bet ja es pierēķinu transportēšanās sadārdzinājumu, ko manā gadījumā izaraisa autobusa biļešu cenas starp LGW - Birmingema vs LHR - Birmingema + tagadējo kofera nodevu un pārtiku (ko visu ČSA dod par velti, turklāt - paiku 2x, jo reizi 2), turklāt, ar metāla galda piederumiem, turklāt, man parasti bez sevis ir jātransportē vēl 3 personas, tad man viennozīmīgi ērtāk, lētāk un funīgāk ir lidot ar čehiem.
  • neliels offtopiks, bet manupraat vajadzeetu piezhmiegt tos, kas rokas bagaazhaa meegjina panjemt peec iespeejas vairaak.

    katram sava manta tuvaaka, bet nav labi, ka tiek chakareeti citi.

    mani iebildumi neattiecas uz muuzikas instumentiem, trauslu mediciinas tehniku un plastmasas kuliiti ar vecmaaminjas pelniem ;)
    • laikam ieviesusies neprecizitāte. es par rokas bagāžu dēvēju to, kas nododama (proti, nav cabin luggage), jo to kāreiz ņem līdzi.

      Čārdži ir iepiļīti tieši par nododamo bagāžu, proti, tas tieši veicinās to, ka salonā stieps iekšā nesamērīgi daudz hlama.
Powered by Sviesta Ciba