nac(?). aviobizness
Ekonomika, kopā ar daudzām citām nozarēm, nav mana stiprā puse.
Taču (tamdēļ, ka esmu atkarīga no lidošanas) vakar mani stipri pārsteidza airBlatica paziņojums, ka tagad par rokas bagāžas pārvadāšanu katram neizbēgami būs jāmaksā nodeva 3 vai 5 latu apjomā, tas atkarīgs no biļešu iegādes veida.
I.e. pie čekina, ja plānosiet nodot rokas bagāžu, lūdzu, stāviet ar 5īti rokās, ja. Ja lidojat ar blaticu uz RIX no jebkuras ārvalstu lidostas, lūdzu stāviet ar 7EUR rokā (hihiii, piem. Gatwickā, ja :) )
Nu jā. Blatica vadība to pamato ar pakalpojumu segmentēšanu un nodalīšanu :) Proti, pasažierim ir izvēle, vai maksāt par ēdienu, vai nemaksāt. Tagad pasažierim arī tiek piedāvāta izvēle, vai viņš vēlas galapunktā tīrīt zobus, lietot smaržas un šampūnu, kas paņemts no mājām, vai katrreiz tos pirkt galapunktā vs. maksāt 5LVL par iespēju tomēr lietot sev pierasto krēmu. Jo, kā zināms kopējā liquids masa kabīnes bagāžā nedrīkst pārsniegt 100ml _kopsummā_, bet katrs atsevišķi ņemts items nedrīkst būt ietilpīgāks par 30ml.
Patika arī arguments par degvielas cenām. Nē, tamdēļ jau nepacels biļešu cenas, ko jūs. Piespiedīsim maksāt nodevu.
Nu labi. Tātad, pat neņemot vērā to, ka BT lido no Rīgas ar atvieglotiem nodokļu noteikumiem, un to, ka n citas aviokompānijas jau gadiem nesekmīgi pret to protestē, viņi pirmie ievieš šādu fašismsviestu. Tādi kā ČSA, KLM un Aeroflots (par citiem nezinu, nelidoju), vēljoprojām spēj kaut sviestmaizi no sevis izspiest un paņemt jūsu 23kg čemodānu bez bēdām. Pie laicīgi pirktām biļetēm cenu atšķirība nav ievērojama, kur nu ir gadījies redzēt analogus BT maršrutus.
Da nu to SASistu nacionālo aviokompāniju.
Es boikotēšu viņus, točna.
Taču (tamdēļ, ka esmu atkarīga no lidošanas) vakar mani stipri pārsteidza airBlatica paziņojums, ka tagad par rokas bagāžas pārvadāšanu katram neizbēgami būs jāmaksā nodeva 3 vai 5 latu apjomā, tas atkarīgs no biļešu iegādes veida.
I.e. pie čekina, ja plānosiet nodot rokas bagāžu, lūdzu, stāviet ar 5īti rokās, ja. Ja lidojat ar blaticu uz RIX no jebkuras ārvalstu lidostas, lūdzu stāviet ar 7EUR rokā (hihiii, piem. Gatwickā, ja :) )
Nu jā. Blatica vadība to pamato ar pakalpojumu segmentēšanu un nodalīšanu :) Proti, pasažierim ir izvēle, vai maksāt par ēdienu, vai nemaksāt. Tagad pasažierim arī tiek piedāvāta izvēle, vai viņš vēlas galapunktā tīrīt zobus, lietot smaržas un šampūnu, kas paņemts no mājām, vai katrreiz tos pirkt galapunktā vs. maksāt 5LVL par iespēju tomēr lietot sev pierasto krēmu. Jo, kā zināms kopējā liquids masa kabīnes bagāžā nedrīkst pārsniegt 100ml _kopsummā_, bet katrs atsevišķi ņemts items nedrīkst būt ietilpīgāks par 30ml.
Patika arī arguments par degvielas cenām. Nē, tamdēļ jau nepacels biļešu cenas, ko jūs. Piespiedīsim maksāt nodevu.
Nu labi. Tātad, pat neņemot vērā to, ka BT lido no Rīgas ar atvieglotiem nodokļu noteikumiem, un to, ka n citas aviokompānijas jau gadiem nesekmīgi pret to protestē, viņi pirmie ievieš šādu fašismsviestu. Tādi kā ČSA, KLM un Aeroflots (par citiem nezinu, nelidoju), vēljoprojām spēj kaut sviestmaizi no sevis izspiest un paņemt jūsu 23kg čemodānu bez bēdām. Pie laicīgi pirktām biļetēm cenu atšķirība nav ievērojama, kur nu ir gadījies redzēt analogus BT maršrutus.
Da nu to SASistu nacionālo aviokompāniju.
Es boikotēšu viņus, točna.
katram sava manta tuvaaka, bet nav labi, ka tiek chakareeti citi.
mani iebildumi neattiecas uz muuzikas instumentiem, trauslu mediciinas tehniku un plastmasas kuliiti ar vecmaaminjas pelniem ;)
Čārdži ir iepiļīti tieši par nododamo bagāžu, proti, tas tieši veicinās to, ka salonā stieps iekšā nesamērīgi daudz hlama.