Uldis ([info]uldy) rakstīja,
@ 2009-11-24 11:49:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Pēc swedbank domām pusstunda klienta laika ir 25 santīmus vērta...
Kā man gāja ar klienta anketas aizpildīšanu un kādēļ jūtos vīlies - pusstundas anketa nozīmē 25 santīmu ziedojumu Eņģeļi pār Latviju.
protams, saprotu, ka nav treknie gadi, bet vienalga - 25 santīmi... :(


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]veed_logs
2009-11-24 12:02 (saite)
hanzene pēdējā laikā vispār ir asprātīgākā banka. joks joka galā.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]uldy
2009-11-24 12:05 (saite)
Nu labi, bet ar valdību un Rīgas domi hanzenei nesacensties - tur strādā klasi augstāki humora speciālisti. :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]pata
2009-11-24 12:41 (saite)
aahm, a par ko bija jautājumi?!

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]uldy
2009-11-24 12:50 (saite)
da par viskaut ko - par produktiem, apkalpošanu, kas man svarīgs, kas nav svarīgs, par citām bankā, par menedžeri, par līzingu, kredītu, manabanka, tavabanka, komentāri un notikumi, komunikācija un cenas, bla bla bala.
tematu dafiga bija, beigās jau zb. :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]pata
2009-11-24 16:20 (saite)
nja, customer satisfaction survey savienojumā ar labdarības akciju ... wtf?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?