Uldis ([info]uldy) rakstīja,
@ 2011-11-03 08:41:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Nordea?
Sveiciens cibiņiem!

Sakarā ar to, ka apsveru bankas maiņu, jautājums par atsauksmēm par Nordea - kāda tā ir sadarbībā ar klientu?


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]str
2011-11-03 09:09 (saite)
Nordea sadarbībā ar klientu ir ļoti laba.Pretimnākoša arī.Cik ir nācies zvanīt - vienmēr atbild ātri un kā nākas.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]uldy
2011-11-03 09:11 (saite)
un kā pie kredītiem? netaisa kaut kādus pārsteigumus?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]str
2011-11-03 09:35 (saite)
tipa kādus?

pagaidām viss ir baigi ok.
reizi gadā sauc uz pārrunām, kko piedāvā no jaunajiem produktiem.

esmu apmierināta.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]uldy
2011-11-03 09:47 (saite)
Nu, tur prasa papildus nodrošinājumu, jo izrēķinājuši, ka klientam var rasties grūtības, utt - nevajadzīgi rausta maksājošu klientu. :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]str
2011-11-03 10:20 (saite)
nav bijis

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]degeneralis
2011-11-03 11:50 (saite)
Man gan kredīts (hipotekārais) bijis tikai kādus 5 mēnešus, bet neesmu sastapies ar jebkādām problēmām. Tā kā piešķiršanas process baigi ievilkās (dēļ konsultanta), vēl paspēju mainīt darbu aptuveni tajā laikā, kad parakstīju visus papīrus. No sākuma mazliet satraucos, bet kā rādās, kamēr naudiņa ienāk Nordea kontā un kamēr kredīts tiek maksāts, viņiem dziļi vienalga par visu pārējo. Tā arī teica cits kolēģis, kuram jau ilgāku laiku ir kredīts Nordea.

Vienīgais, kas ar līgumu man nepatīk, ir, ka ir kaut kādas 3-4 gadījumi, kuros banka drīkst palielināt pievienoto likmi. Protams, visi šie gadījumi vairāk vai mazāk saistīti ar nemaksāšanu un tādām lietām, bet tāpat nepatīk.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]unpy
2011-11-03 09:58 (saite)
Neitrāli lietišķa, ir ok.

(Atbildēt uz šo)


[info]degeneralis
2011-11-03 11:13 (saite)
Ja neskaita kredīta konsultantu, kas nedarīja savu darbu tā, kā tas būtu jādara, atsauksmes pozitīvas - attieksme klientu apkalpošanas centros un telefoniski vienmēr bijusi laba.

Jābilst gan, ka neesmu izmantojis nevienu no manām klienta priekšrocībām (finanšu konsultācija un blā blā blā), tādēļ smalkāk nepateikšu, bet visā visumā Nordea patīk.

Vienīgais nepatīk, ka "draudzīgo bankomātu" skaits ir salīdzinoši mazs (vismaz ja salīzdina ar, piem., SEB).

(Atbildēt uz šo)


[info]courty
2011-11-03 11:18 (saite)
Esam apmierināti. Mūsu konsultante ir Gita Bergmane (smuka un profesionāla, ļoti zinoša, mums likās, ka zin pilnīgi visu +tā kā viņa ir pārdaugavā, forši sazvanās un nokārto kurjeru, lai mums nekur nav jābrauc, nu tas tā, vienreiz vajadzēja ātri kkādus dokumentus) tādi sīkumi, bet patīkami.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]courty
2011-11-03 11:19 (saite)
bet jā, augstāk minēja- bankomāti nav ik uz stūra.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]uldy
2011-11-03 12:07 (saite)
Milzīgs paldies visiem par atsauksmēm. Lēmums pieņemts.
Galvenais apsvērums - iespēja samazināt ikmēneša maksājumu par ~20%.
Ir vērts pamēģināt ko jaunu. :)

(Atbildēt uz šo)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?