ю ([info]ttp) rakstīja,
@ 2012-06-15 21:22:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
ādas krāsas apģērbs ir tik ...


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]helvetica
2012-06-15 23:40 (saite)
mhm. it īpaši peldkostīmi

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]ttp
2012-06-15 23:41 (saite)
tfu tfu tfu, pat negribu iedomāties...

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]brr
2012-06-16 11:04 (saite)
Hei! Es tev kā velo zinātājam gribēju ko jautāt par rāmju ģeometrijas ietekmi uz braukšanas izjūtu. Iespēja veikalā izmēģināt ir, bet tas nedod tādu ieskatu kā vairāku stundu brauciens, līdz ar to mēģinu jautājumam pieiet teorētiski.

Protams, ja tas ir tavs lauciņš...

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]ttp
2012-06-16 11:07 (saite)
šauj vaļā :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]brr
2012-06-16 11:17 (saite)
Nu re. Es visu jau nu vairākus gadus esmu radis pārvietoties uz rāmja, kas ir standarts tam, ko dēvē par holandiešiem. Kaut kas tāds:http://www.studentbike.lv/wp-content/themes/shopperpress/thumbs/100_2726.JPG. Bet nu man vienā brīdī apnika staipīt to tērauda kluci un daudzas daļas bija nokalpojušas sev doto, so nolēmu iegādāt ko jaunu un svaigu. Atradu šo, bet zināmas ģeometriskas atšķirības ir - http://www.burusports.lv/uploads/2012/05/tochal-400-u-nero.jpg Mēģināju pabraukt - sapratu tik to, ka jāuzstelē vecās lamatas komfortstūre, bet par pārējo, kā jau teicu, grūti spriest no desmit minūšu testdraiva. Varbūt, ja sanācis uz šāda tipa rāmjiem ilgāk padzīvot, tev ir kāds padoms ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ttp
2012-06-16 11:39 (saite)
nu holandiešiem ir tā fiška, ka vislielākais saskarsmes punkts starp ķermeni un velo ir pēcpuse, kādēļ ir liela slodze uz mugurkaulu.
otrā varianta ričukam jau ir labāka tā uzbūve, ka spiediens tiek sadalīts starp stūri, sēdekli un pedāļiem.
ja holandietis ir vairāk pilsētai, tad ar otro vari doties garos izbraukumos, tikai stūres sēdekļa novietojums man kkā liekas dīvains, jo stūre ir uz augšu, kas tā pati komforta pozīcija, kas holandiešiem vien ir. rokturiem ar sēdekli būtu jābūt vienā līmenī, tā lai braukšanas laikā ķermenis būtu 55 grādu pozīcijā (apmēram), bet to uz dotā modeļa visu var iestatīt.
kas man pie otrā riteņa nepatīk ir paši riteņi ar tiem 28 spieķiem priekšā un aizmugurē. ja grib labi kalpojošu zirgu tad 36 spieķi ir vislabākā izvēle, protams, es nezinu tavu fizionomiju, iespējams, ka pietiek arī tie 28 spieķi.
tā kā pats esmu liels tēvainis, tad man ieteicamais rāmja augstums ir 64.
pēc tā arī tev ieteiktu skatīties piemeklējot velo rāmi augumam un lietošanas mērķim.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]brr
2012-06-16 11:51 (saite)
Paldies! Par spieķiem nebiju itin nemaz iedomājies, bet nu tā kā esmu vien 70 kg, kas izdalīta pa 1,70 karkasu, pieļauju, ka varētu pietikt, i vidējā izmēra rāmis arīdzan iraid ok. Vienīgi esmu ikdienā paradis lietot aizmugurējo panieri ar pāris kg tur, es nezinu, vai tas kā neatstāj negatīvu iespaidu uz tiem pašiem spieķiem.

A, un vēl kas - mazliet samulsināja atšķirības starp stūres izmēriem - ja ir atšķirība around 1 mm vai pat mm desmitdaļas, tas netraucē uz mazāka diametra trubas uzstelēt bremžu rokturus, ātruma pārslēdzējus etc. un nostiprināt to iznesumā, jo tie darbojas ar savilkšanas principu, or es šauju galīgi garām?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ttp
2012-06-16 11:59 (saite)
nu 70 + vajadzētu izturēt. vēl, ja ir riteni kur uzglabāt pa naktīm un nav jātur uz ielām, tad ir forši iegādāties priekšējo ratu ar rumbas dinamo/hub dynamo. es sev tādu uzliku un dabūju no nokia velo lādētāju un tagad mierīgi varu barot gadžetus.

par tiem stūres izmēriem 1mm nevajadzētu būt lielai šķirbau un visam vajadzētu pasēt. pārsvarā stūrēm ir 2 izmēri 25,4 vai 8 un oversize 31,8, sportiniekiem vēl ir 26 utt, bet tiem vajadzētu pasēt pirmajā variantā.

bet es ieteiktu palikt pie jaunās stūres un bruņoties ar ergonomiskajiem rokturiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]brr
2012-06-16 12:15 (saite)
Mhm, es ļoti labprāt turētu uz ielas, jo nebūtu jāstaipa vecā lamata, un noteikti turpinātu braukt ar to, bet esmu atgriezies Rīgā, so tā ir problēma. Es jau gribēju uzreiz gādāt ko ar rumbas dinamo, bet neatradu modeli, kurā tas būtu un mani apmierinātu, bet pa daļām šajā galā ko salikt sanāk baigi dārgi. Varbūt nākotnē vajadzētu nomainīt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ttp
2012-06-16 12:18 (saite)
re, man būs jāsāk piedāvāt iespieķošana :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]brr
2012-06-16 12:22 (saite)
indeed ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]brr
2012-06-16 13:29 (saite)
p.s. kā šo http://img.youtube.com/vi/fH6qT0eMm-I/0.jpg īsti sauc vācu mēlē? Man laikam būtu jēdzīgāk to no vācu ebaya shipot nekā rīgā pirkt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ttp
2012-06-16 13:43 (saite)
ja tu domā bagāžnieku, tad Gepäckträger.

tev vajag tieši tādu kā bildē vai vnk bagāžnieku kur var somas likt virsū?
mums te darbnīcā pa pilno viņi mētājas, varu arī par pasta izdevumiem nosūtīt.
nav gan nekādi tubus, bet tos jau īsti nevar atļauties likt pilsētas ričukiem virsū.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]brr
2012-06-16 13:45 (saite)
ai, vels, bildi atradu, bet lāgā neuzrakstīju, ko no tā visa gribu - biju domājis to gumiju ar ko stiprināt kravu. Bagāžnieks jau manis noskatītajam ir un rādās, ka somu varēs uzmontēt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ttp
2012-06-16 13:51 (saite)
ak tās gumijas :)
viņām te dažādi nosaukumi:
http://www.ebay.de/sch/i.html?_nkw=fahrrad+spanngurt

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]brr
2012-06-16 13:51 (saite)
danke :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?