| ю (ttp) rakstīja, |
nu holandiešiem ir tā fiška, ka vislielākais saskarsmes punkts starp ķermeni un velo ir pēcpuse, kādēļ ir liela slodze uz mugurkaulu.
otrā varianta ričukam jau ir labāka tā uzbūve, ka spiediens tiek sadalīts starp stūri, sēdekli un pedāļiem.
ja holandietis ir vairāk pilsētai, tad ar otro vari doties garos izbraukumos, tikai stūres sēdekļa novietojums man kkā liekas dīvains, jo stūre ir uz augšu, kas tā pati komforta pozīcija, kas holandiešiem vien ir. rokturiem ar sēdekli būtu jābūt vienā līmenī, tā lai braukšanas laikā ķermenis būtu 55 grādu pozīcijā (apmēram), bet to uz dotā modeļa visu var iestatīt.
kas man pie otrā riteņa nepatīk ir paši riteņi ar tiem 28 spieķiem priekšā un aizmugurē. ja grib labi kalpojošu zirgu tad 36 spieķi ir vislabākā izvēle, protams, es nezinu tavu fizionomiju, iespējams, ka pietiek arī tie 28 spieķi.
tā kā pats esmu liels tēvainis, tad man ieteicamais rāmja augstums ir 64.
pēc tā arī tev ieteiktu skatīties piemeklējot velo rāmi augumam un lietošanas mērķim.
(Lasīt komentārus)
Nopūsties: