tors ([info]tors) rakstīja,
@ 2015-09-23 22:04:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Garastāvoklis: contemplative


DISCLAIMER: šī ir tikai saruna, tai nav nekādas pretenzijas uz patiesību. taču ja ir pārdomas - piedalies.

[19:29:17] Agatons: “ironiskaa kaartaa , romantiskaa miilestiibaa muusdienu kino truukst absoluutaa idejas klaatbuutne”
[19:29:18] Agatons: paskaidro
[19:29:27] Agatons: absolūtas mīlestības idejas* ?
[19:29:59] Sokrats: ok
[19:30:02] Sokrats: em
[19:30:12] Sokrats: nu varbuut preciizaak buutu teikt, ka romantiskaa miilestiiba ir ljoti neromantiska
[19:30:24] Sokrats: un iespejeams, tam nav nekaada sakara ar kino
[19:30:33] Agatons: ka romantiskaa miilestiiba ir ljoti neromantiska
[19:30:36] Agatons: woah, go on!
[19:31:10] Sokrats: nu tu man uzdevumi devi
[19:31:21] Sokrats: labi , meegjinaasu formuleet
[19:31:38] Sokrats: kad es teicu ka taa ir nosaciita
[19:31:48] Sokrats: tad es ar to domaaju, ka tajaa nav vietas briiviibai
[19:31:57] Sokrats: un valoda to nodod
[19:32:03] Sokrats: "falling in love"
[19:32:04] Sokrats: piemeeram
[19:32:20] Sokrats: tipiska noraade uz shii procesa principiaali pasiivo dabu
[19:32:39] Sokrats: taa nav izveele
[19:32:59] Sokrats: un tur ir pilns ar visaadiem, ja-tad mehaanismiem
[19:33:07] Sokrats: protams, tur ir arii sagadiishanaas un veiksme
[19:33:41] Sokrats: cilveeks shajaa procesaa ir driizaak reaktiivs nekaa aktiivs
[19:34:41] Sokrats: nav taa, ka es gribu buut kopaa ar cilveeku taapeec, ka tas otrs ir cilveeks, taapeec, ka ir bezgaliigi netematizeejams "taapeec, ka", bet taapeec, ka vinsh/vinja ir skaista, smuki smaida, labi smarzho, forshi runaa  utml.
[19:35:52] Sokrats: romantiskaa miilestiiba ir neromantiska tieshi shii situatiivisma un nosaciitiibas deelj
[19:36:19] Sokrats: vai arii alternatiiva, par ko es esmu domaajis
[19:36:37] Sokrats: romantiskaa miilestiiba, ja taa tiek intepreteeta kaa absoluutaa piedziivoshana, taada gadiijumaa ir totaali necilveeciiga
[19:36:55] Sokrats: ja es personaa, kuru miilu, ieraugu absoluuto, peec kaa es patiesiibaa tiecos
[19:37:07] Sokrats: tad persona kljuust tikai par proxiju, kaut kas taads, kas nav pahsveertiiba
[19:37:15] Sokrats: bet tikai veids kaa piekljuut tam, ko es patiesi veelos
[19:37:25] Sokrats: neviens no shiem variantiem man neliekas apmierinoshs
[19:37:27] Sokrats: apmeeram taa
[19:37:28] Sokrats: ko tu saki?
[19:37:53] Agatons: hmm
[19:38:44] Sokrats: es negribu izklausiities moralizeejosh , un iespejeams, tas ir diivaini
[19:38:47] Sokrats: ka taa saku
[19:39:03] Agatons: taapeec, ka ir bezgaliigi netematizeejams "taapeec, ka",pag tā ir tēze, ja?
[19:39:10] Agatons: tu saki, ka to racionalizēt nevar?
[19:39:16] Agatons: t.i.
[19:39:20] Agatons: nevis racionalizēt
[19:39:29] Agatons: varbūt let's steer clear from whatever the hell that might mean
[19:39:35] Agatons: bet tu saki, ka tas ir reducējams uz
[19:39:42] Agatons: vinja ir skaista, smuki smaida, labi smarzho, forshi runaa
[19:39:59] Sokrats: bet lielaakoties romantiskaa miilestiiba ir vienkaarshi koncepts caur kuru legjitimizeet un padariit sociaali pienjemamas dziivnieciskas tieksmes. es nesaku, ka taas ir sliktas tieksmes. Es tikai saku, ka tajaa nav nekaa cilveeciiga per se, ka uz to ir speejiiga visa dziivnieku pasaule, un taapeec es neredzu pamata glorificeet sho fenomenu
 [19:41:24] Agatons: ok
 [19:41:35] Sokrats: jaa
[19:41:35] Agatons: hang on
[19:41:55] Sokrats: es pa to laiku uzrakstiishu, ko saprotu ar netematizeejamo "tapeec, ka"
[19:42:08] Sokrats: stingri njemot, nav nekaada iemesla, kaapeec lai divi cilveeki buutu draugi
[19:42:26] Sokrats: gadiijuma, ja mees draudziibu nereduceejam liidz vienkaarshakaaam vai advanceetaakaam mainjas attieciibaam
[19:42:34] Sokrats: es te nenjemos defineet, kas ir draudziiba
[19:42:52] Sokrats: bet es juutu, ka nopamatot, kaapeec cilveeki ir draugi, nav iespeejams
[19:44:09] Agatons: jā, lieliski
[19:44:14] Agatons: maiņas attiecības
[19:44:30] Sokrats: draudziiba, shkjiet , rodas cilveekos , kad vinji atpaziist otraa to, ko vareetu nosaukt par eksemplaaru universaaliju.
[19:44:52] Agatons: tev, runājot par mīlestību, šķiet pavīd kkāds nojēgums vai pretenzijas uz to. varbūt tas ir intencionāli, jo tu centies to aplūkot kaut kā pašu par sevi.
[19:44:56] Sokrats: man jaapadomaa, kaa lai es izskaidroju, kas ir eksemplaara universaalija
[19:44:59] Agatons: es nezinu, kā tas izpaustos ^
[19:45:00] Agatons: bet
[19:45:07] Agatons: mīlestība kā maiņas attiecības?
[19:45:10] Agatons: piemēram?
[19:45:17] Agatons: ir possible?
[19:45:30] Sokrats: es nezinu, cilveeki daudz ko sauc par daudz ko
[19:45:43] Sokrats: es tikai runaaju par nosaciitiibu
[19:45:51] Sokrats: iespeejams, to var transformeet uz mainjas attieciibaam
[19:46:07] Sokrats: piem. es guustu baudu, veerojot vinjas skaistumu un lietojot to
[19:46:08] Agatons: romantiskaa miilestiiba ir neromantiska tieshi shii situatiivisma un nosaciitiibas deel - jā, varbūt tu te kko tādu pasaki
[19:46:09] Sokrats: vai kaut kaa taa
[19:47:22] Sokrats: draudziiba ir izveele, kurai nav konkreeta pamata. Miilestiiba ir nepiecieshamiiba, kurai ir konkreets pamats. Varbuut taa?
[19:47:38] Agatons: man šķiet, ka abiem ir pamats
[19:47:50] Agatons: un ka abi ir izvēle un nepieciešamība
[19:47:56] Agatons: man visi varianti šķiet pareizi
[19:47:59] Agatons: ok, pag
[19:48:01] Agatons: es te nejokoju
[19:48:04] Agatons: es nopietni saku
[19:48:14] Agatons: nē, pag
[19:48:15] Agatons: klausies
[19:48:22] Agatons: es vnk domāju par mīlestību, right
[19:48:50] Agatons: kā par kkādu tādu situatīvu aspektu, apstākļu un vēlmju kopumu, kuru kāds projecē un/vai arī to some extent iegūst, kad tas izpaužas citā
[19:49:02] Agatons: nu, ka viņam piemīt tādas īpašības vai viņš ir tādā un tādā dzīves situācijā
[19:49:11] Agatons: kur es varu apmierināt tās savas vēlmes
[19:49:29] Agatons: tu saki, ka tev šis (pirmais) variants nešķiet apmierinošs
[19:49:41] Sokrats: es teicu, ka man tas neshkjiet diez ko romantisma garaa
[19:49:47 | Edited 19:50:10] Agatons: tāpēc, ka tad tur tā mīlestība tiek tēmēta uz īpašībām vai situatīviem apstākļiem un nevis uz cilvēku?
[19:50:27] Sokrats: nee, man liekas, ka es gribeeju teikt, ka miilestiiba (romantiskaa) vispaar nevar buut taada, kura var buut teemeeta uz nesituatiivo
[19:51:49 | Edited 19:51:54] Agatons: t.i., viņa tēmē tikai uz situatīvo?
[19:53:28] Sokrats: nu kad tu taa sakot, preuzmee, ka taa  vareetu neteemeet
[19:53:37] Sokrats: bet man liekas, ka taa peec dabas var buut tikai teemeejosha uz situatiivo
[19:54:27] Agatons: es vnk cenšos saprast to tavu
[19:54:34] Agatons: romantiskās/neromantiskās mīlestības nošķīrumu
[19:54:39] Agatons: romantiskā, tātad tēmē uz situatīvo
[19:54:42] Sokrats: nu draudziiba arii ir miilestiiba
[19:54:43] Sokrats: jaa
[19:54:48] Agatons: es cenšos saprast šobrīd
[19:54:50] Agatons: nevis oponēt
[19:55:04] Sokrats: jaa, romantiskaa ir situatiiv
[19:55:04] Sokrats: a
[19:55:08] Agatons: neromantiskā netēmē uz situatīvo?
[19:55:41] Sokrats: nu , njemsim par piemeeru kaut vai maates miilestiibu (ideaalaa izpildiijumaa, protams)
[19:55:48] Sokrats: taa noteikti neteemee uz situatiivo
[19:56:08] Sokrats: lai gan es neuzskatu to par augstaako miilesitibas formu
[19:56:21] Sokrats: draudziiba taadaa zinjaa ir anarhiskaaka (taadaa leviniskaa noziimee) nekaa maates miilestiiba
[19:56:29] Agatons: ai, tas ir tāds savāds piemērs. esmu par to domājis truly selfless act kontekstā
[19:56:35] Agatons: bet to ir grūti līdz galam nopamatot, manuprāt
[19:56:52] Agatons: par mātes mīlestību
[19:56:56] Agatons: mīlestību pret bērnu
[19:57:00] Sokrats: nu nav taa, ka maate paarstaaj miileet savu beernu tad, ja piepildaas x
[19:57:12] Sokrats: tur protams, ir visaadi caurvijushies aspekti
[19:57:17] Sokrats: kaa pienaakums, atbildiiba
[19:57:18] Sokrats: utml.
[19:57:26] Sokrats: tev tiesa, tas nav vienkaarshi
[19:57:36] Agatons: hmm
[19:57:40] Agatons: bet es sapratu virzienu
[19:57:43] Agatons: nonetheless
[19:57:45] Agatons: manuprāt
[19:57:57 | Edited 19:57:58] Agatons: jā, tas tā savādi
[19:58:15] Agatons: nē, nvm
[19:58:20] Sokrats: nu saki :)
[19:58:26] Agatons: nē, man uz mirkli šķita
[19:58:35] Agatons: kkā tas ikdienišķais valodas lietojums apvērsts otrādi
[19:58:37] Agatons: kur
[19:58:45] Agatons: romantisks parasti ir tas true
[19:58:51] Agatons: un neromantiskais nav
[19:58:59] Agatons: neromantiskais tā intuitīvi asociējas ar kkādu
[19:59:04] Agatons: nu, kad tā pasaka - neromantiskas attiecības
[19:59:12] Agatons: kkādu savtīgumu, vieglprātīgumu
[19:59:25] Agatons: romantisks ir tas, kas pieprasa piepūli
[19:59:35] Agatons: kgan varētu argue, ka abi pieprasa kaut kādu piepūli
[19:59:50] Agatons: neromantiskajā piepūli pieprasa tas selflesness vai īpašību vai situatīvā neesamība tajā, ko mīli
[20:00:06 | Edited 20:00:08] Agatons: kur romantiskajā piepūli sagādā tas haoss tās īpašības samierināt ar savējām, kuras ir citādas
[20:00:24] Sokrats: nu es jau skaidroju, ka man shkjiet, ka romantiskas miilestiibas koncepts, ir meegjinaajums atdziiivniskot dazhas cilveeku veelmes, taas mistificeejot
[20:00:27] Sokrats: padarot neskaidras
[20:00:29] Sokrats: aiztusheejot
[20:00:35] Sokrats: paarsaucot
[20:01:12] Agatons: atvaino, ka es tik ātri izvilkšu šito kārti
[20:01:33] Agatons: bet man ar tādu urgency visu laiku pie vārda prasās tikt tā paša mīlošā griba
[20:01:36] Agatons: ko viņš Grib
[20:01:43] Agatons: ieraudzīt
[20:01:47] Agatons: kādas situācijas viņš grib
[20:02:09] Agatons: pag, es vēl domāju
[20:02:16] Sokrats: padomaa
[20:02:20] Sokrats: buushu peec 10min
[20:02:35] Agatons: man vnk tas viss šķiet baigi messy, kad es sāku piedēvēt kkādu šitādu agency tam, kurš mīl
[20:02:40] Agatons: jo tu pilnībā to izmeti sākumā
[20:02:43] Agatons: agency
[20:02:58] Agatons: un es domāju - kāpēc
[20:03:42] Agatons: tādā redukcionistu skatījumā, kur tev “nekas cits neatliek kā mīlēt” kādu, kurš teiksim ir skaists, labi runā, dara foršas lietas, ir labā situācijā (pieņemsim - darbs, nozare kurā nodarbojas ir saistoša, finansiālā situācija)
[20:04:00] Agatons: I mean, es redzu iemeslu uz to šādi lūkoties, tur to būtu grūti noliegt
[20:04:21] Agatons: bet, lai arī tu varbūt esi izgājis to domu taku, kur mēs tomēr nepiešķiram tam, kurš mīl agency, kad viņš iemīlas
[20:04:25] Agatons: es neesmu
[20:04:28] Agatons: un es par to domāju
[20:04:43] Agatons: vnk, kā es esmu domājis par mīlestību
[20:04:48] Agatons: ir diezgan matter-of-fact
[20:04:51] Agatons: lai neteiktu - funkcionāli
[20:05:05] Agatons: un tieši tas, ka es to redzu kkā funkcionāli
[20:05:21] Agatons: resp., ka es iemīlos dēļ tām īpašībām, situatīvā
[20:05:39] Agatons: tas man kkā automātiski izslēdz citus potenciālus partnerus, kuriem šīs īpašības nav
[20:05:46] Agatons: lai arī es varētu ar viņiem arī veidot attiecības
[20:06:02] Agatons: es domāju, ka tās throughout nebūtu tik kvalitatīvas, ilgtspējīgas utml.
[20:06:08] Agatons: so man ir izvēle tiktāl
[20:06:17] Agatons: bet to arī par izvēli grūti nosaukt, jo tas vnk šķiet. loģiski.
[20:06:33] Agatons: protams, in real life situations tas nav tik vienkārši, right
[20:06:39] Agatons: jo tu tikai redzi to cilvēku as an appearance
[20:06:49] Agatons: kur viņš ir kombinācija of what you want to see un ko viņš tev parādīja
[20:07:05] Agatons: bet man vēl aizvien grūti dismiss izvēli šeit
[20:07:06] Agatons: just yet.
[20:07:46] Agatons: savukārt, ciktāl romantisms ir skarts
[20:07:58] Agatons: bet es neesmu drošs, ka es zinu, ko tas nozīmē
[20:08:05] Agatons: tāpēc es vienkārši teikšu to, ko par to domāju
[20:08:18] Agatons: man šķiet, ka romantisms ir kkāda uzkrāta pieredze
[20:08:23] Agatons: vai tradīcija
[20:08:25] Agatons: vai vēsture
[20:08:28] Agatons: vai prakšu kopums
[20:08:42] Agatons: kas vnk izriet no tās rituālistiskās dabas of the whole courtship process
[20:09:00] Agatons: un no tā, kāds tu kļūsti, kad tev tā ķīmija galvā sāk ārdīties
[20:09:07] Agatons: = tāds dreamy
[20:09:47] Agatons: (es šo neteicu par mīlestību!)
[20:09:52] Agatons: (es šo teicu par romantismu)
[20:10:01] Agatons: kas būtu tāda mīlestība pati par sevi, hvz
[20:10:17] Agatons: tu runāji arī par to sense of absolute
[20:10:32] Agatons: es nezinu, vai esmu tādās kategorijās par to domājis
[20:10:43] Agatons: bet man tā ir kkāda kopā-esamības sajūta
[20:10:47] Agatons: kur es vnk nejūtos vientuļi
[20:10:54] Agatons: un tādējādi esmu kaut kas vairāk, kā tikai es pats
[20:11:06] Agatons: un tad, atkarībā no tā, cik tā pieredze ir intensīva
[20:11:11] Agatons: es varu sajusties kā vairāki
[20:11:14] Agatons: vai kkā
[20:11:15] Agatons: whole
[20:11:23] Agatons: nezinu, kā lai pasaka
[20:11:28] Agatons: tā es to saprotu, to absolute
[20:12:37] Agatons: rezultātā
[20:13:50] Agatons: es vnk mīlestību redzu kā kombināciju of everything I just said. tur ir gan tas situatīvais apstāklis (funkcionālais), tur ir baigi daudz vietas izpausties tam dream-like state, where people get creative about it, izdomājot dažādas lietas, gan tā ir tāda sajūta, ka tu esi vairāk kā tu pats (šim pēdējam esot aizdomīgi reliģiskam notion).
[20:14:29] Agatons: in so many words, tā es teiktu.
[20:14:47] Agatons: bet es kaut kā neļauju šīm lietām nekad jaukties savā starpā
[20:15:03] Agatons: man šitie visi veidi kā pieredzēt mīlestību neizslēdz viens otru
[20:15:11] Agatons: nu, tu vari domāt paradoksos
[20:15:49] Agatons: kur tu vari apzināties, ka tu vnk esi dzīvnieks, kas grib reproducēties un paralēli atrasties dream-like state un kkā poetizēt to situāciju. romantizēt.
[20:15:56] Agatons: bet tas, savukārt
[20:16:00] Agatons: izriet no maniem citiem uzskatiem
[20:16:10] Agatons: man ir tāda nepieciešamība šādi dzīvot
[20:16:14] Agatons: kā personai, kura esmu
[20:16:21] Agatons: so man tas kaut kā ietiecas arī šeit
[20:16:45] Agatons: tas ir kkā logically inconsistent un philosophically very anti-climactic to visu tā pateikt
[20:16:54] Agatons: bet man kaut kā nav izvēles šeit
[20:17:40] Sokrats: nu
[20:17:40] Agatons: jo: ejot tikai vienu vai otru taku, practically speaking - galējībās - vienmēr sanāk kaut kāda huiņa
[20:17:47] Agatons: tādēļ labāk ir samierināt
[20:17:50] Agatons: abus
[20:18:27] Sokrats: jaa, bet taa samierinaashana tev aprobezhojas ar to, ka tu vienkaarshi pasaki - lai buutu abi reizee vai abi paraleeli
[20:19:00] Sokrats: taa nav samierinaashana - kaa izskaidroshana, kaa iespeejams tiem liidzaaspastaveet neatsaucoties uz kaut kaadaam cilveeka apzinjas iipatniibaam
[20:19:04] Sokrats: un tas, ko tu mineeja par whole
[20:19:19] Sokrats: tas man liekas arii ir pasivitates diskurss
[20:19:34] Sokrats: proti, tas prezumee, ka tu by design esi incomplete un ka ir kaut kas taads, kas tevi var pabeigt
[20:19:53] Sokrats: attieciigi, kad tu fiksee sho te pabeidzosho, tad tu reagjee taa, kaa esi iekaartots reagjeet
[20:21:01] Agatons: es neteiktu, ka by design esi incomplete
[20:21:04] Agatons: kā inherent sin
[20:21:08] Agatons: tas vnk ir ļoti patīkami
[20:21:23] Agatons: un even makes sense
[20:21:24] Sokrats: nu bet kas ir veselums?
[20:21:26] Sokrats: izskaidro
[20:21:34] Agatons: nūū, pag
[20:21:36] Agatons: es
[20:21:51] Agatons: neesmu drošs, ka es parakstītos līdz galam tai mīlestība = divas puses tēzei
[20:22:03] Agatons: to varbūt varētu tā artikulēt
[20:22:07] Sokrats: bet tiiri fenomenologjiski tu izteicies par veseluma izjuutu
[20:22:14] Agatons: bet es nezinu, vai tur jābūt notion of whole
[20:22:20] Agatons: ja man tagad būtu jāsaka
[20:22:24] Agatons: es drīzāk teiktu, ka tu izpleties
[20:22:31] Agatons: tu ietiecies citos
[20:22:39] Agatons: jo viņiem ir, piemēram, līdzīgas īpašības
[20:22:46] Agatons: un tur tiek samierināts
[20:22:49] Agatons: tādējādi
[20:22:53] Agatons: tas tension ,kas izveidojas no
[20:22:58] Agatons: Es un Citi
[20:23:10] Agatons: (es saku no sevis, nevis pretendēju uz patiesību on the matter)
[20:23:25] Agatons: jo tu fundamentāli
[20:23:26] Agatons: esi viens
[20:23:43] Agatons: un kopā esot tu vari tā nesajusties
[20:24:01] Agatons: (dont want to sound terribly depressing)
[20:24:09] Agatons: (bet kkā tā es drīzāk ietu to ceļu)
[20:24:25] Agatons: veseluma izjūta
[20:24:26] Agatons: savukārt
[20:24:35] Agatons: man arī jūdzas kopā ar to funkcionālo
[20:24:41] Agatons: proti, tā tiecas uz kkādu mērķi
[20:24:47] Agatons: kur esot vesels tu beidzot varēsi - x
[20:24:53] Agatons: bet tas arī ir nenormāli subjektīvi
[20:25:03] Agatons: piemēram, ja esmu tendēts uz kkādu instrumentālo pusi - uz darīšanu
[20:25:08] Agatons: nevis kkādu emotional affirmation
[20:25:11] Agatons: of wholeness
[20:25:31] Sokrats: nu tad taas ir mainjas attieciibas
[20:25:33] Agatons: kur es vnk Jūtos vesels. lai gan abos gadījumos es arī *pamīšus* Jūtos vesels...
[20:25:35] Sokrats: veel joprojaam
[20:25:39] Agatons: jā.
[20:25:41] Agatons: piekrītu
[20:25:49] Agatons: es to nekad nenoliedzu
[20:25:56] Sokrats: bet reti kursh to atziis
[20:26:33] Sokrats: ka cilveeks ,ko miil vairaak par visu, vinjam vienkaarshi ir visderiigakais un izdeviigaakais veids , kaa panaakt maksimaalu produktivitaati - tas ir attieciibaa pret speeju kaut ko paveikt
[20:26:44] Agatons: yeah
[20:26:53] Agatons: kāpēc reti kāds to atzīs?
[20:26:56] Agatons: hmm
[20:26:58] Agatons: jo
[20:27:03] Agatons: ir vieglāk
[20:27:05] Agatons: neko nedarīt
[20:27:08] Agatons: nekā kaut ko darīt
[20:27:30] Sokrats: nee, neatziis, taapeec, ka neviens negrib, lai vinja miilestiibas objekts tiek reduceets liidz burtiski objektam, riikam, liidzeklim
[20:27:47] Sokrats: vinjsh tev piestaastiis pilnas ausis par cilveeciibu utml. lietaam
[20:28:02] Agatons: jā, bet līdzeklim, rīkam lai darītu ko?
[20:28:10] Agatons: tas ir retorisks jautājums
[20:28:20] Agatons: manuprāt, ir nepatīkamāk domāt par to, ko darīt
[20:28:29] Agatons: un tāpēc par to izvēlēties nedomāt šādās kategorijās
[20:28:32] Agatons: vieglāk ir kavēties
[20:28:37] Agatons: tajā mīlestības aspektā
[20:28:41] Agatons: kur viss vienkārši ir patīkami un dreamy
[20:28:46] Sokrats: nee , es neibilstu pret taadu praksi
[20:28:56] Sokrats: es iebilstu tai atljaut saukties par miilestiibu :D
[20:29:13] Sokrats: te staasts ir tikai un vieniigi par konceptu izpratni
[20:29:18] Sokrats: nevis kaut kaadu meegjinaajumu moralizeet
[20:29:33] Agatons: saprotu
[20:29:53] Agatons: es to nekā nepaņēmu tā, jo pretty much mums domas saskan
[20:29:54] Agatons: bet
[20:29:58] Agatons: “es iebilstu tai atljaut saukties par miilestiibu :D”
[20:30:01] Agatons: šeit ne
[20:30:03] Agatons: kāpēc?
[20:30:12] Agatons: nu, neesmu drošs, ka nesaskan
[20:30:14] Agatons: es vnk nesaprotu
[20:30:19] Agatons: es gribu saprast to domu gājienu
[20:30:48] Sokrats: taapeec, ka pastaav plaisa starp miilestiiibas reprezentaaciju, piemeeram, literatuuraa un kino, un prakseem, kuras tiek veiktas zem shii karoga
[20:30:58] Sokrats: reaalajaa dziivee
[20:31:13] Agatons: emm
[20:31:26] Sokrats: un iemesls tam ir atkal beegshana
[20:31:27] Sokrats: man shkjiet
[20:31:31] Agatons: nu es piekrītu tiktāl, ka cilvēki vieglprātīgi svaidās ar to vārdu
[20:31:36] Sokrats: cilveeki grib dariit to, ko tu aprakstiiji, ko vinji grib dariit
[20:31:43] Sokrats: bet grib, lai tas izskataas taa, kaa vinji to paraada filmaas un literatuuraa
[20:32:02] Agatons: nū
[20:32:04] Agatons: hmm.
[20:32:13] Agatons: nu, kā kurā filmā :D
[20:32:16] Agatons: droši vien būtu dažas ainas
[20:32:20] Agatons: kuras tu negribētu atkārtot
[20:32:21] Agatons: ar partneri
[20:32:29] Agatons: beet
[20:32:34] Agatons: pārsvarā - ok, es piekrītu
[20:32:45] Agatons: bet tur arī man šķiet, ka tā nav lieta, kas ir unikāla milestībai
[20:32:49] Agatons: I mean, tie ir uzvedības priekšraksti
[20:32:55] Agatons: kkāds modelis
[20:33:00] Agatons: un ir vieglāk kopēt
[20:33:10] Agatons: un tad ir vilšanās
[20:33:12] Agatons: etc.
[20:33:27] Agatons: ir jau arī
[20:33:29] Agatons: bojeviki
[20:33:40] Agatons: priekšraksti kā būt, nezinu, vīrišķīgam sabiedrībā
[20:33:42] Sokrats: lai vai kaa, mani satrauc tas, ka shie gadiijumi ir tie, kuros subjekts nav true to oneself
[20:33:44] Sokrats: ja taa var teikt
[20:33:52] Agatons: jā, piekrītu
[20:33:55] Agatons: mani arī
[20:35:03] Agatons: damn, atkal uzvar saskaņa, es cerēju, ka būs konflikts :D
[20:35:07] Agatons: bet mēs lkm saprotamies..
[20:35:10] Sokrats: nu
[20:35:11] Agatons: es vēl pameklēšu..
[20:35:13] Agatons: kur piesieties..
[20:35:17] Sokrats: mosh vienkaarshi common sense
[20:35:18] Agatons: haha, jokoju, protams
[20:35:40] Agatons: par to, ka tās pasaules viena otru neizslēdz
[20:35:43] Agatons: romantic, poetic
[20:35:45] Agatons: conduct
[20:35:47] Agatons: un vienlaicīgi
[20:35:50] Agatons: tu esi dzīvnieks
[20:35:54] Agatons: nav ko komentēt?
[20:35:59] Sokrats: ir
[20:36:30] Sokrats: es domaaju, ka romantiskai un poeetiskai pasaulei jaabuut neatkariigai taadaa noziimee, ka tai ir savs pamatojums, nevis taas vieniigaa funkcija ir attaisnot dziivniecisko, ieteerpt to skaisti un pasniegt un paardot
[20:36:45] Agatons: damn, labi teikts
[20:36:52] Agatons: es šito atcerēšos
[20:37:01] Agatons: izklausās pārdomāti
[20:37:29] Agatons: bet, jā, es piekrītu. ka tā kaut kādā ziņā ir mistifikācija, bet tas serves its own purpose
[20:37:33] Agatons: mistificēšana mistificēšanas pēc
[20:37:38] Agatons: un pārtiek no tās pašas augļiem
[20:37:40] Agatons: nevis tās augļi
[20:37:50] Agatons: ir tas, ka tu neskaties uz to otro daļu, kuru minēji
[20:38:14] Sokrats: nu padomaa taa. Ar ko atshkjiras seksuaals akts no seksuaala akta, kas ir under pretence of love.
[20:38:26] Sokrats: it iipashi attieciibaa uz sievieteem ilgu laiku un vareetu teikt, ka veel joprojaam
[20:38:38] Sokrats: pirmais ir nosodaams, otrais ir ja ne slaveejams, tad vismaz pienjemams
[20:38:52] Agatons: nu – tiks* nosodīts
[20:38:57] Agatons: not that it should, bet jā
[20:39:22] Sokrats: somehow love makes everything acceptable
[20:39:34] Sokrats: lai gan formaali raugoties, nav nekaadas atshkiriibas
[20:40:08] Sokrats: un ja nav, tad atshkjiriiba iespeejams ir tikai cilveeku praatos. Bet ja taa, tad kur garantija, ka taa nav sadomaata tieshi ieprieksh mineetaa iemesla deelj - lai netiktu nosodiits
[20:41:19] Sokrats: miilestiibai ir ari izteikta eetiska dimensija
[20:41:25] Sokrats: kaadai tai nevajadzeetu buut
[20:41:35] Sokrats: jo principaa to nevar atvedinaat ne no funkcionaalaa aspekta
[20:41:41] Sokrats: nedz arii no dreamy states
[20:43:03] Agatons: mīlestību nevar atvedināt nedz no funkcionālā, nedz dreamy?
[20:43:05] Agatons: to tu domāji?
[20:43:12] Sokrats: jaa
[20:43:16] Agatons: tad tā emerges
[20:43:16] Sokrats: nee
[20:43:17] Sokrats: sorry
[20:43:19] Agatons: hah
[20:43:23] Sokrats: miilestiibas eetiku
[20:43:25] Agatons: kā apziņa
[20:43:30] Agatons: ok
[20:43:35] Agatons: hmm, nu jā
[20:43:51] Agatons: kgan sanāk jau, ka status quo to atvedina no dreamy
[20:43:57] Agatons: ā, bet, jā
[20:44:01] Agatons: to tu arī saki, jā
[20:44:42] Sokrats: no taa, ka es raksturojo sevi kaa miiloshu attieciibaa uz tiem, ar kuriem man ir specifiskas mainjas attieciibas, neizriet tas, ka shiis mainjas attieciibas ir eetiski veertiigaakas nekaa cita veida mainjas attieciibas. Tieshi taapat kaa no taa, ka man ir galvaa sajuutas, neizriet, ka riiciba, kuru paveda shiis sajuutas ir eetiski augstveertiigaaka nekaa riiciiba bez shim sajuutaam
[20:45:41] Sokrats: varbuut te ieskanaas mazliet antikantiaanistisks konsekvenciaalisms
[20:46:00] Sokrats: bet no otras puses kants arii nebuutu tik sentimentaals, lai miiilestiibas juutaam pieshkjirtu kaut kaadu eetisku statusu kaa labai gribai
[20:46:28] Agatons: es nevaru iedomāties ētisku mīlestību
[20:46:30] Agatons: katrā ziņā
[20:47:09] Sokrats: jaa, bet sabiedriibas vairaakums viena veida uzvediibu nosodiis, ja to nepavada miilestiiba, un nenosodiis, ja pavada
[20:47:26] Agatons: hmm
[20:47:32] Agatons: uz mirkli es tagad nevaru saprast
[20:47:33] Agatons: - kāpēc
[20:47:45] Agatons: jo kādam iet vieglāk?
[20:47:56] Agatons: atkal bēgšana?
[20:48:06] Sokrats: man ar nav skaidrs, kaaapeec sieviete, kas gulj ar viriieti, vinju nemiilot, tiek saukta par mauku
[20:48:10] Sokrats: bet taa, kas gulj ar to, ko miil, nav mauka
[20:48:38] Agatons: man šķiet, ka tad tu ieraugi
[20:48:45] Agatons: ka kāds kaut ko iegūst bez darba
[20:49:07] Agatons: darba, kuru tev gan būs jādara
[20:49:17] Agatons: + tas apjukums
[20:49:22] Agatons: jo tad tie spēles noteikumi
[20:49:24] Sokrats: iisti nesaprotu, ko tu centies pateikt
[20:49:26] Agatons: pie kuriem esi pieradināts
[20:49:33] Agatons: tiek brucināti
[20:49:46] Sokrats: tu gribi teikt, ka tas, kursh piektdienas vakaraa nocopee beibi ir mazaak "straadaajis" nekaa tas, kursh ir aplidojis beibi un panaacis to pashu rezultaatu?
[20:49:59] Agatons: nu, tas conduct paredz to, ka jābūt viskkādām dreamy lietām. jābūt mīlestībai, kas ir vesels rituāls
[20:50:01] Agatons: jā
[20:50:05] Agatons: skaidrs
[20:50:07] Agatons: ka manis teiktajā
[20:50:09] Agatons: ir implikācijas
[20:50:15] Agatons: ka es uz to lūkojos
[20:50:20] Agatons: kā to aktu tikai un vienīgi
[20:50:24] Agatons: bet par to mēs šobrīd runājam – par aktu
[20:50:27] Agatons: nevis par mīlestību
[20:50:40] Agatons: mīlestībā - sure
[20:50:46] Agatons: jo tavi nolūki ir citi
[20:50:48] Agatons: mīlēt, t.i.
[20:50:56] Sokrats: nee
[20:51:06] Sokrats: man shkjita, ka tavi noluuki ir tie pashi, tikai tu tos sauc citos vaarduos
[20:51:19] Sokrats: tb miileet ir jumta termins visaam darbiibaam, kuras tu gribi veikt ar vai kopaa ar otru personu
[20:51:28] Agatons: tas ietver arī to, protams
[20:51:38 | Edited 20:51:45] Agatons: nu, tas neizslēdz pārējos
[20:51:49] Sokrats: un nav logjiski neiespeejams veikt shiis darbiibas, ja taas nav miilestiibas pavadiibaa
[20:52:12] Sokrats: tas , ko es meegjinu teikt
[20:52:12] Agatons: tur vnk ir tas funkcionālais aspekts
[20:52:15] Sokrats: un diezgan konsekventi
[20:52:16 | Edited 20:52:52] Agatons: reproduktīvais, uz kuru es norādu
[20:52:20] Sokrats: ka taa kaa miilestiiba tiek praktizeeta
[20:52:30] Sokrats: taa ir liekvaardiiba
[20:52:33] Sokrats: proti, taa nepievieno neko
[20:52:38] Sokrats: nedz darbiibas veertiibai nedz noziimei
[20:52:59] Agatons: pag
[20:53:01] Agatons: bet tad
[20:53:11] Agatons: par tām lietām, kas it kā arī konstituē mīlestību
[20:53:14] Agatons: vai to procesu
[20:53:17] Agatons: mēs saprotamies
[20:53:24] Agatons: bet beigu rezultātā tas ir kas vairāk - pareizi?
[20:53:27] Agatons: tā tu saki
[20:53:33] Sokrats: es nezinu, kas tas ir
[20:53:34 | Edited 20:53:38] Agatons: vai mēs vnk nepieskārāmies kkam
[20:53:35] Sokrats: vai vairaak
[20:53:36] Sokrats: vai kas cits
[20:53:41] Agatons: ā, ok
[20:53:56] Sokrats: es tikai neredzu tur kaut ko vairaak kaa taas lietas, kuras tu mineeji
[20:54:05] Agatons: mhm.
[20:54:07] Sokrats: tikai kaut kaada man nesaprotama iemesla deelj, taas peekshnji tiek nosauktas par miilestiibu vienaa kontekstaa
[20:54:33] Sokrats: un citos kontekstso shiis pashas lietas ne tikai kaa netiek sauktas par miilestiibu, bet tiek dotas noraades uz neiistumu, aplamu riiciibu utml.
[20:55:00] Agatons: ā, tad (pabeigisim to iepriekšējo)
[20:55:08] Agatons: tu tad tajā manis minētajā gadījumā
[20:55:08] Agatons: teiktu
[20:55:13 | Edited 20:55:15] Agatons: ka tur nevajadzēja izmantot vārdu mīlestība
[20:55:19] Agatons: tur vajag teikt, ka tas ir tas, kas tas ir
[20:55:20] Sokrats: noteikti nee
[20:55:38] Agatons: kas, lai arī ir daļa no mīlestības procesa, pats par sevi nav mīlestība
[20:55:39] Sokrats: ja jauna termina ievieshana nekaadi nepalielina sapratni, tad nevajag
[20:55:47] Sokrats: ja vien kaads nemeegjina uzstaat, ka tas ir vienkaarshi apkopojosh termins
[20:55:50] Agatons: ok
[20:55:50] Sokrats: pret ko man naaktos iebilst
[20:55:59] Sokrats: jo daudzi cilveeki apkopo zem shii vaarda dazhaadas lietas
[20:56:32] Sokrats: taadejaadi shii vaarda noziime nevar buut kaut kadu konkreetu darbiibu, emociju un sazin kaa veel komplekts
[20:58:01] Sokrats: te atkal notiek tas, ko es ieprieksh mineeju - mistificeeshana. Neskaidrs termins "miilestiiba" tiek lietots specifiskos kontekstos, lai aizmaaleetu darbiibu ikdienishkjo noziimi, kas pasniegta tieshaa veidaa vareetu radiit esteetiskus vai citas dabas iebildumus
[20:58:17] Agatons: jā, tam es piekrītu
[20:58:18] Agatons: bet pag
[20:58:18] Agatons: tu gribi teikt, ka tas, kursh piektdienas vakaraa nocopee beibi ir mazaak "straadaajis" nekaa tas, kursh ir aplidojis beibi un panaacis to pashu rezultaatu?
[20:58:23] Agatons: es tomēr nesapratu šito
[20:58:35] Agatons: man shkjita, ka tavi noluuki ir tie pasha, tikai tu tos sauc citos vaarduos
[20:59:05] Agatons: tu vnk izdari ikdienišķo darbību, nedarot mistifikāciju un estētisko.
[20:59:25] Sokrats: nu ja tu skaties miilestiibu no funkcinoaalaas puses - to, ko tu speej dariit, izjust un citaadi piedziivot, esot kopaa ar citu. Tad tavi noluuki ir taadi pashi kaa tam, kursh veelas paarguleet ar beibi piektdienas vakaraa - vinjsh arii tiiko peec kaut kaa, ko veelas izjust, peidziivot utml un taa beibe ir liidzeklis kaa to sasniegt
[20:59:56] Agatons: jā, bet es prasu par strādāšanu
[21:00:20] Agatons: es saprotu, kas tas ir par jautājumu
[21:00:22] Agatons: ētiskas dabas!
[21:00:25] Agatons: haha.
[21:00:41] Agatons: nu labi, vari neatbildēt. man vnk šķiet, ka tev ir estētiski iebildumi
[21:00:47] Agatons: man piekrist.
[21:01:05] Sokrats: sorry
[21:01:11] Sokrats: es paarlasiiju
[21:01:14] Sokrats: ko tu rakstiiji
[21:01:16] Sokrats: tu rakstiiji shaadi
[21:01:17] Sokrats: man šķiet, ka tad tu ieraugi
ka kāds kaut ko iegūst bez darba
darba, kuru tev gan būs jādara
[21:01:41] Sokrats: es to sapratu taa, ka tas, kursh miil, tas ir spiests "straadaat" un kultiveet un sazin ko dariit
[21:01:46] Sokrats: varbuut es paarpratu
[21:01:52] Agatons: nūū
[21:02:00] Agatons: atkarīgs no tā, kā definē strādāšanu, protams
[21:02:03] Agatons: un to, ko tu vēlies panākt
[21:02:06] Agatons: ja vēlies aktu - tad darbs
[21:02:14] Sokrats: nu juus abi veelaties to pashu
[21:02:24] Sokrats: bet  ja tu to dari , teikdams, ka taapeec, ka miili
[21:02:27] Sokrats: tad tas ir skaisti
[21:02:40] Sokrats: ja dari taapeec, ka gribas izklaideeties, tad tas ir mazaak skaisti
[21:03:06] Agatons: bāc, tagad šķiet, ka tomēr man bija estētiski iebildumi tev piekrist..
[21:03:11] Agatons: haha.
[21:03:15] Sokrats: kaa tu to domaa?
[21:03:19] Agatons: pag
[21:03:21] Agatons: es domāju
[21:03:34] Agatons: “abi veelaties to pashu” es skatos uz šito
[21:03:35] Agatons: pag
[21:03:39] Agatons: šitā:
[21:03:52] Agatons: ja tu atkal centies pateikt to, ka mīlestība ir izplūdis jēdziens un tādēļ mēs abi vēlamies to pašu
[21:03:57] Agatons: tad es tev piekrītu
[21:04:15] Sokrats: nee es gribu teikt, ka miilestiiba ir eerts jeedziens taa neskaidriibas deelj
[21:04:34] Sokrats: un daudzi to izmanto, lai attaisnotu riiciibu, kuru citaadaa gadiijumaa nosodiitu
[21:04:48] Agatons: ā, manis teiktajā atklājas manis paša prejudice, kad es to nosaucu par "darbu"
[21:04:53] Agatons: es pats esmu status quo to tā pasakot
[21:04:55] Agatons: to es domāju
[21:05:00] Agatons: kad teicu, ka tomēr man bija iebildumi
[21:05:01] Agatons: nevis tev
[21:05:07] Agatons: kgan tas tā
[21:05:09] Agatons: triviāli ētiski
[21:05:16] Agatons: es nezinu, vai to tu domāji
[21:05:35] Sokrats: pag
 [21:05:46] Sokrats: jaaziet off
[21:05:48] Agatons: ok.
[21:05:52] Agatons: davai.
[21:06:11] Agatons: es uzpīpēšu, jūtos mazliet apjucis, skatoties datorā



(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]french_mime
2015-09-24 01:45 (saite)
Man arī aizvien vairāk šķiet, ka mīlestība ir tad, kad tu no otra cilvēka gribi milzum daudz funkcijas, ko citi cilvēki nepilda. Piktdienas vakara variants ir līdzīgs, tikai tu gribi iespējams mazāku skaitu ar funkcijām.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]tors
2015-09-25 19:22 (saite)
Es domāju, ka katrā ziņā grib arī to. Pārlasot sarunu kaut kā vnk paliek neskaidrs, kas (es saprotu, kā šis izklausās) tad īsti konstituē mīlestību. Tur Sokrats labi teica, ka pasakot šo vārdu netiek nekas pielikts, ne atņemts, kad domā par rīcībām under the pretence of love un ne. Jo tik un tā abos gadījumos tas ir reducējams uz ko citu - vēlmēm, motīviem, kas ir konkretizējami. Tomēr, ja to pievieno kaut kas parasti nāk klāt. Kaut gan negribētos arī teikt, ka tas ir umbrella term, kur daudzko pagrūž apakšā. Lai gan tas varbūt ir sakarīgi, tik un tā kkā negribas (jo tas ķip kko pievieno). I dunno.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mesija
2015-09-28 13:00 (saite)
man šķita, ka biheivioristi jau sen ir aizmirstības putekļos.
skatoties tikai uz to, kas nāk ārā no "melnās kastes", bieži vien neko sakarīgu par to, kas notiek pašā kastē, nevar pateikt. taču tas, ka notiek kastē, ir intimacy, commitment un passion. izpausmes, protams, dažādas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]saccharomyces
2015-09-27 16:28 (saite)
random q - jūs ar šādiem lietotājvārdiem arī sazināties ikdienā savā starpā, vai arī tos Tu te formas un tematikas dēļ pamainīji? :D

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]tors
2015-09-29 01:11 (saite)
tematikas un anonimitātes dēļ, jā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?