silent wings ([info]sw) rakstīja,
@ 2013-07-15 15:40:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Entry tags:fun, useless

Dibināts vissmagākajā tirgus situācijā, brokeru uzņēmums "Brick & Smiles" orientēts uz jaunu un pozitīvu tradīciju veidošanu darījumos ar nekustamo īpašumu Latvijā. (c)



(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]kalnietis
2013-07-15 15:54 (saite)
Un slogans - our brick will wipe the smile off your face..

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]sw
2013-07-15 15:57 (saite)
kaut kā tā, jā. nosaukuma ieviesējs noteikti neko nav dzirdējis par Rīgas tuneļiem deviņdesmitajos. un neviens viņam arī nav pateicis.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kalnietis
2013-07-15 16:14 (saite)
aha,
matemātiķu bandas tumšās vārtrūmēs un tuneļos nodarbojās ar atņemšanu un dalīšanu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]sw
2013-07-15 17:20 (saite)
es savukārt esmu dzirdējusi par čaļiem, kas vientuļiem garāmgājējiem esot piedāvājuši iegādāties ķieģeli :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]kautskis
2013-07-15 16:20 (saite)
Varbūt viņi vienkārši ir divi kompanjoni, Toms Briks un Diks Smails, kas, kā jau daždien kompanjoni, nolēmuši nosaukt uzņēmumu savā vārdā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kautskis
2013-07-15 16:22 (saite)
On a totally unrelated note, Dick Smile would make an awesome nome de plume.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]sw
2013-07-15 17:18 (saite)
one to be remembered, definitely.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]sw
2013-07-15 17:16 (saite)
Bet please, ir jābūt taču kaut kādai zīmola efektivitātes analīzei, ienākot jaunā reģionā. Protams, ja nevar iztikt bez šiem korporatīvajiem tuftlistiem un vienkārši sadzert ar vietējiem un aprunāties.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]diskurss
2013-07-15 19:40 (saite)
Как самый типичный образец российского нейминга начальной поры, в нашей памяти еще долго будет звучать название, которое Анваров и Усманов, два петербургских бизнесмена, дали своей компании. Они просто соединили первые буквы своих фамилий и получилось незатейливо и красиво - "Анус". Слоган у этой фирмы соответственно был такой: "Добро пожаловать в Анус".

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?