par definīcijām: 90to vidū gadījos kādā mārketinga aizjūras sludinātāja seminārā, kur stāstīja par patērētāju psiholoģiskajiem tipiem un to uzvedību. redz, esot pētījumi, ka 20% allaž pērkot tikai savu ierasto nemainīgo produktu - tie tie konservatīvie. 60% pērk zināmo veco, bet nedaudz uzlaboto produktu - tie tie tradīcijās balstītie, bet aktuālajā realitātē mītošie. 20% vienmēr patīk izmēģināt kaut ko jaunu, pat ja jaunais ir labi aizmirsts vecais, vai nepārdomāts un nepiemērots vajadzībām.
pie +a. sākot ar kurzemes hercogistes laikiem līdz dzimtbūšanas atcelšanai miestos, kur galvenokārt koncentrējās amatniecība, ap 80% iedzīvotāju bija žīdi. tur arī radās estētikas kritēriji, ergonomikas testi, funkciju matricas,
kvalitātes mājas, un citi tirgus pētījumi.
(Lasīt komentārus)
Nopūsties: