Rupjā sāls. Andris Saulītis ([info]slysts) rakstīja,
@ 2006-10-03 06:42:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Kulminācija šai garajai darba pilnajai naktij
[...]

iesniegums.

Lūdzu apstiprināt bakalaura darba tēmu “ Žurnālistisko prakšu modifikācija LTV diskusiju raidījumā "Kas notiek Latvijā?" (2001-2006)”.

Bakalaura darba mērķi ir noskaidrot raidījuma vadītāja – komunikatora – žurnālistiskās prakses, pētot gan izvēlēto tēmu struktūru izmaiņas attiecīgajā laika periodā, gan jautājumu stratēģijas un dialoga veidošanas prakses.

Bakaluara darba teorētisko pamatu veidos franču sociologa Pjēra Burdjē valodas kā simboliskās varas koncepcija. Pētījumā paredzēts izmantot kvanitatīvās un kvalitatīvās pētniecības metodes. Kvantitatīvo pētniecības metožu ietvaros tiks veikta kontentanalīze, savukārt T. van Dijka (T. van Dijk) Kritiskā diskursa analīze tiks izmantota kā kvalitatīvā pētniecības metode.

Bakalaura darba aktualitāte saistīta ar šī raidījuma popularitāti – starp TV diskusiju raidījumiem „Kas notiek Latvijā?” ir skatītākais raidījums. Arī Komunikācijas studiju nodaļā veikti samērā daudz pētījumu par šo raidījumu, taču neviens no šiem pētījumiem nav centies izanalizēt kopainu un tās dinamiku piecu gadu periodā. Līdz ar to bakalaura darbs dos jaunas, visaptverošas zināšanas par raidījumu „Kas notiek Latvijā?” un kalpos kā atskaites punkts turpmākajiem līdzīga rakstura pētījumiem.


Par bakalaura darba zinātnisko vadītāju lūdzu apstiprināt Komunikācijas studiju nodaļas doktorantu Mārtiņu Kaprānu.



Rīga, 2006. gada 2. oktobris


/Andris Saulītis/


Apstiprināts: …………… /asoc. prof. Inta Brikše/


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]elina
2006-10-03 13:33 (saite)
šausmas

davai, uzraksti man arī šitā par tēmu "Latvijas tēls Latvijā" tā, lai tas sasauktos ar sociālo, tā saukto ideju mārketingu :)
nu vai reklāmu, vienalga :)

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]slysts
2006-10-03 13:45 (saite)
Prasi Kaprānam, viņš lielā mērā ir vainīgs pie šī sociālā utt. fona.

Bet ķēdīte ir vienkārša:

1. aizej uz SZF bibliotēku un piesēdies pie liela datora
2. ieejs SAGE datu bāzē (vari pajautāt bibliotekāram, lai ielaiž, ja nemāki atrast)
3. Iedomājies, ka esi Google un ieraksti searchā 1. ailītē "social marketing", bet 2. ailītē pamēģini kaut ko tādu kā "state", "tourism" vai tamlīdzīgi
3.a - vēlams atzīmēt, ka meklēsi tikai Komunikācijas zinātnē, automātā viņš meklē arī politikas un socioloģijas žurnālos
4. Apskaties, kuri ir interesanti rakstiņi
5. Nelasi tos, bet paskaties viņu literatūras sarakstos un atrodi kādu pazīstamu filozofu, ko esi kaut kur dzirdējusi (piem., man bija Burdjē) un paskaties, vai viņš ar Tevi neflirtē
6. Ja jūtas ir abpusējas, tad raksti viņu kā savu teorētisko pamatojumu.


Nav nemaz tik sarežģīti!!!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]elina
2006-10-03 13:59 (saite)
ou senjkū :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?