| Rupjā sāls. Andris Saulītis (slysts) rakstīja, |
Prasi Kaprānam, viņš lielā mērā ir vainīgs pie šī sociālā utt. fona.
Bet ķēdīte ir vienkārša:
1. aizej uz SZF bibliotēku un piesēdies pie liela datora
2. ieejs SAGE datu bāzē (vari pajautāt bibliotekāram, lai ielaiž, ja nemāki atrast)
3. Iedomājies, ka esi Google un ieraksti searchā 1. ailītē "social marketing", bet 2. ailītē pamēģini kaut ko tādu kā "state", "tourism" vai tamlīdzīgi
3.a - vēlams atzīmēt, ka meklēsi tikai Komunikācijas zinātnē, automātā viņš meklē arī politikas un socioloģijas žurnālos
4. Apskaties, kuri ir interesanti rakstiņi
5. Nelasi tos, bet paskaties viņu literatūras sarakstos un atrodi kādu pazīstamu filozofu, ko esi kaut kur dzirdējusi (piem., man bija Burdjē) un paskaties, vai viņš ar Tevi neflirtē
6. Ja jūtas ir abpusējas, tad raksti viņu kā savu teorētisko pamatojumu.
Nav nemaz tik sarežģīti!!!
(Lasīt komentārus)
Nopūsties: