- 30.1.09 19:20
- "Tikai tad, kad būs sabiedrības atbalsts koncertzāles būvniecībai un panākta vienošanās par finanšu jautājumiem, mēs varēsim virzīties uz priekšu tālāk un īstenot Latvijas kultūras dzīvei nozīmīgo projektu," norāda ministrs."
Jā, būs gan tev kādreiz koncertzālei sabiedrības atbalsts, gaidi ar maisu. - 79 rakstapiebildīšu
- 30.1.09 19:58
-
Ford Madox Brown
nu vinjam tagad jaabuut labam.
- piebilst
- 30.1.09 20:11
-
surreal estate agent
LSD
- piebilst
- 30.1.09 20:16
-
Es par to tikai priecājos. Tāpat uzskatu, ka ne mums tagad tiltu vajadzēja, ne bibliotēku celt.
- piebilst
- 30.1.09 20:18
-
Nē, protams, mums neko nevajag. Mums vajag govju kūtis ar dzemdību zālem par 2 miljoniem, to mums vajag.
- piebilst
- 30.1.09 20:20
-
Es nesaku, ka vispār nevajag. Es saku, ka šobrīd nevajag. Pay attention, skuka.
- piebilst
- 30.1.09 20:25
-
Es sapratu, ko tu teici. Bet Tu nesaprati, ko saku es: ka šeit nekad un NEKAD nebūs gana labs brīdis, lai "sabiedrībai" škistu, ka nu beidzot visa ir gana, davai būvējam koncertzāli.
- piebilst
- 30.1.09 20:27
-
Man nepatīk šī nostāja, ka nekad nebūs labi. Labi, es saprotu, ka varbūt manas ilūzijas attiecībā uz gaišo nākotni ir utopiskas, bet kas tad cits to veidos, ja ne mēs paši? Tas, ka mēs gadu no gada ievēlam vienus un tos pašus priekšstāvjus ir mūsu pašu vaina. Ne tev, ne man kāds liedz taisīt savu godīgo un šķīsto partiju, kas dos labumu tautai, bet mēs laikam esam par slinku lai kaut ko tādu darītu - mums tik pietiek spēka, lai kurnētu. (nu, vismaz man)
- piebilst
- 30.1.09 20:33
-
Velns, es tiešām TIK neskaidri izskatos? Iepriekšējā komentā jau es tieši to arī paužu - ka man nepattīk, ka šiet nevienam nekad nav nekas nav labi, bet, diemžēl tā ir un, šķiet, vismaz šajā ziņā ne uz ko labu nemainīsies.
- piebilst
- 30.1.09 20:28
-
Nepiestāv tas melnais onikss tai mēlei, mēle par šauru. Ek, žēl, ka pazudusi man tā soma, es taču Oslo opernamu fočeju visos iespējamos rakursos. Bet koncertzāli vajag, noteikti. Bet vai tad tādu monstru tiešām?
- piebilst
- 30.1.09 20:36
-
un stikla kalns tev liekas ok?
- piebilst
- 30.1.09 20:45
-
Neliekas, es tur katru dienu garām uz darbu un no gāju, kad tās vecās mājas nost jauca...
- piebilst
- 30.1.09 20:36
-
Los Pollos Hermanos
jā, tu runā par prioritātēm. manuprāt, labāk ja zudušajai padomju penšu paaudzei neindeksē pensijas, nekā mums nav tādu objektu kā bibliotēka un koncertzāle.
vispār šajā jautājumā man kādu laiku bija nenoteikts viedoklis, bet mani pārliecināja mārcis bendiks, kurš kaut kad runāja 100. pantā. baigi labi noblieza. proti, pareizi norādīja, ka latvijas valsts pastāvēšanai nav pilnībā nekāda ekonomiska pamata, tai ir tikai un vienīgi ideoloģisks pamats. tāpēc ja nebūs šādu nākotnes jauno censoņu cienīgu būvju, drīz nebūs arī valsts.
jau tagad liela daļa jauno intelektuāļu pārsvarā apzīmējumu "patriots" uzskata par lamuvārdu. un es viņus par to nenosodu, jo valsts jau viņiem nav nodrošinājusi cienīgu augsni attīstībai. nācies meklēt citur, tāpēc arī par valsti un tautu pohuj. loģiski.
protams, gan jau jebkurā gadījumā latvijas drīz nebūs, bet tas jau atkal cits stāsts :) - piebilst
- 30.1.09 20:47
-
Es esmu bijusi Minskā, tur centrā vieni celtniecības torņi bija. Nezinu, ko tur viņi gatavojās bliezt, bet kaut ko ļoti līdzīgu.
- piebilst
- 30.1.09 23:33
-
Ford Madox Brown
Bendkis jau nu bija īstais runātājs par šiem jautājumiem :D dzīvodams, faktiski, no tīra gaisa un kultūras vērtībām.
- piebilst
- 30.1.09 23:45
-
Ideoloģiskais pamats? Vai tas, ko vīreļi kā Bendiks desmit gadus centušies iezombēt? Un 6 miljonus vērtus līgumus nakts melnumā un vecā gada pēdējā dienā doši vien paraksta domājot par patriotismu nevis 10 procentiem, ko atmetīs. O Santa Simplicitas!
- piebilst
- 31.1.09 20:17
-
Los Pollos Hermanos
mhm, protams, protams. ja neparakstītu nakts melnumā, kvaukšķi pārmestu pompu, un rietu, ka valdošā banda nemaz nekautrējoties ieņirdz sērdienīšu sejās (pārfrāzējot pašas skukas savulaik izteiktās pērles).
savukārt uz bendiku atsaucos tikai tāpēc, lai nevies neiedomātos pārmest, ka es svešas idejas par savām cenšos padarīt (atkal piemērs, cik grūti izpatikt visiem). ir absolūti vienalga, kas to teicis. - piebilst
- 30.1.09 20:22
-
Los Pollos Hermanos
sēdies, divi.
- piebilst
- 30.1.09 20:23
-
Būtu labāk babuļiem naudu iedevuši, lai nesprāgst badā.
- piebilst
- 30.1.09 20:46
-
Tādu kā Tu dēļ mums jau nekā nav un, izskatās, tik drīz nebūs.
- piebilst
- 30.1.09 20:48
-
Kā nav? Tilts ir :(
- piebilst
- 30.1.09 20:48
-
es vienkārši esmu humāns. Nē, nu var jau visus babuļus noindēt, lai mums visiem kaut kas būtu.
- piebilst
- 30.1.09 21:02
-
Tieši runājot par šo domāšanas veidu, ka, lai uzceltu bibliotēku, mākslas muzeju vai koncertzāli, nepieciešams indēt babuļus, izkaut bāreņus vai mērdēt badā indvalīdus, utt.
- piebilst
- 30.1.09 21:19
- piebilst
- 30.1.09 21:23
-
Bezgala asprātīgi.
- piebilst
- 30.1.09 21:25
-
Nebūt ne, skumji.
- piebilst
- 30.1.09 20:59
-
whistling melodies
Koncertzāli mums vajag vairāk kā bibliotēku, bet ne šobrīd.
- piebilst
- 30.1.09 21:08
-
tad tā bija tikai leģenda, ka latvieši krīzes situācijās dzied? no mājas vismaz paliks latvietības drupas, cilvēkos izskatās jau tāpat nav vairs palicis daudz nekā.
- piebilst
- 30.1.09 21:11
-
whistling melodies
kamēr krīze, varam padziedāt bez jumta virs galvas, un drupas, tas vispār nav labi, tad labāk tīra vieta.
bibliotēkai lielu jēgu neredzu, bet ēkas, kas būtu plānota un uzbūvēta kā koncertzāle, mums joprojām nav. - piebilst
- 30.1.09 21:22
-
kad samurajs pošas uz cīņu, viņš nedomā par ienaidnieku un nedomā par uzvaru vai zaudējumu, viņš rūpīgi sakārto savu tērpu un ieziež bālajos vaigos vaigu rūžu.
- piebilst
- 30.1.09 21:37
-
Es esmu principā par, bet man, liekas, vieta nav pādomāta, transporta piebūve vien, cik izmaksās. Interesanti, kuram tieši AB dambis ienāca prātā?
- piebilst
- 30.1.09 23:00
-
labāk turpināt latviešu garā knapināties, kā vairums kultūras darbinieku šeit. uztaisa vienu plakātiņu par 100 latiem, izremontē veco zālīti un brīnās, ka neviens nenāk uz koncertiem un arthouse kinoseansiem.
nebūs investīciju, nebūs atdeves. no tā arī izriet gan lokācija un izskats (bilbao efekts), gan nepieciešamība. - piebilst
- 30.1.09 23:36
-
Lūk, lūk, tīri matemātisks piegājiens, bez praktiskā redzējuma :)
- piebilst
- 31.1.09 11:06
-
un kāds ir praktiskais redzējums, tavuprāt? turpināt latvijas kultūru identificēt ar dzintara krellēm?
- piebilst
- 31.1.09 14:19
-
Nē, domāt ar galvu, kas nav domāta tikai vainadziņu un cepuru (vai cilndru) nēsāšanai :)
- piebilst
- 30.1.09 21:53
-
Tā tagad ir priekšvēlēšanu valoda, nav ko iespringt.
Mani arī kaitina, ka atbilde "pensionāriem un skolotājiem" tagad ir kā reflekss, kaut gan vairāk vajadzētu satraukties par pusmiljardu vērto "zemās grīdas" tramvaju projektu, kas pašlaik turpinās pilnā sparā, kad viss pārējais tiek apturēts, par līzingā paņemtajiem autiņiem, kas izmaksā trīsreiz dārgāk nekā salonā, bet tagad atrodas stāvvietās, jo nav, lūk, naudas benzīnam.
Pensionāriem un skolotājiem nauda ir un vienmēr ir bijusi, tikai prioritātes, redz, citas.
Projekts arī šķiet nedaudz atpalicis no laika gara, nepiemērots klimatam un ar vājprātīgām uzturēšanas izmaksām, bet tas jau ir cits stāsts. - piebilst
- 30.1.09 22:00
-
Labi, mēle niez.
Pirmkārt, melns - nu kādēļ melns? Neviens nav pamanījis, kā izskatās tonēti logi pēc rudens lietusgāzēm? Drīz vien izskatīsies pēc tāda aprīta un izkakāta preses nama.
Stikls un milzīgi siltuma zudumi ziemā, atsevišķa spēkstacija kondicionieriem vasarā.
Mitrums, un visi akustikas paneļi trīs gadu laikā būs jāsviež miskastē.
Par applūšanu nezinu, neesmu inženieris.
Galu galā arī rodas iespaids, ka maksāt sanāks nevis par koncertzāli, bet Sīļa ambīcijām. - piebilst
- 30.1.09 22:46
-
Es tieši par to arī iedomājos. Sīlim tas nebija naudas jautājums, bet kaut kāda mistiska goda un slavas lieta. Priekš kam? Kā dēļ? To nezin neviens.
- piebilst
- 31.1.09 13:21
-
Vispār kultūras objekti arī ir goda un slavas lieta, tikai dažiem tā goda un slavas vajag vairāk nekā citiem.
- piebilst
- 30.1.09 22:57
-
tevis izvirzītie argumenti tiešām liecina par dziļu izpratni par inženiertehniskajām iespējām :/
- piebilst
- 31.1.09 13:16
-
Inženiertehniskās iespējas šeit ir lielākā problēma. Mums divdesmit gadu laikā ir trīs advancēti projekti, no kuriem pirmajam varbūt drīz beigs pāļus dzīt. Pat parasts tilts drīz vien kļuva par "sarežģītāko inženiertehnisko konstrukciju Baltijas valstīs".
Igauņiem tikmēr jau dažus gadus ir pabeigts KUMU, kas atrodas saprātīgā vietā un var lepoties ar puslīdz racionālu arhitektūru un plānojumu, cik nu tas jaunceltam muzejam vispār iespējams. - piebilst
- 31.1.09 16:36
-
Lai nu kam, bet KUMU gan nevar pārmest ambīciju trūkumu.
Man tas projekts šķiet pilnīgi totalitāri ambiciozs, mazliet pat smieklīgs tik mazai valstij.
Un nevajag iespringt - par biblioetēku es domāju tieši to pašu.
Bet šoreiz uzsāku sarunu nevis par projektiem un arhitektūru, bet principu. - piebilst
- 31.1.09 17:12
-
Tā sausi:
KUMU - 23000 m2, 30 milj. latu
Koncertzāle - 28000 m2, pašlaik prognozēts apm. 63 milj. latu (bet mēs jau zinām, ka šie cipari Latvijā var pieaugt vairākkārt) - piebilst
- 31.1.09 17:25
-
protams, izbūve uz tās mēles izmaksas nesamazina, bet es jau par to arī nemaz nerunāju. tomēr atļaušos piebilst,
- ka koncertzāle vispār kā tāda, neatkarīgi, kur tā izbūvēta, ir uz daudzkārt sarežģītāks projekts kā mākslas muzejs un salīdzināt šai gadījumā izmkasas pret platību ir, atvaino, smieklīgi.
Muzejs, vairāk vai mazāk, ir tikai telpa, nu - labi - zināms gaisa mitrums un temperatūra jānodrošina. bet patiesībā pat par viesnicu daudzreiz vienkāršāks projekts:)
bet koncertzāle - inženiertehniski - tas vispār ir kosmoss pret vienu muzeju.
patiesībā, uzzinot, ka mūsu koncertzāles izmaksas tiek lēstas tikai 2x lielākas par kumu izbūves izmaksām, es esmu patīkami paŗsteigta. - piebilst
- 31.1.09 17:35
-
Mitrums, temperatūra, gaisma, drošība, lietojamība.
Un piedošanu, tie Tev nebūs 28k kvadrātmetru ar skatuvēm un sēdvietām, bet gan tādas pašas halles, garderobes, gaiteņi, kāpnes, kafejnīcas un palīgtelpas.
Par izmaksām jau teicu. Igauņiem bija pārtēriņš 10% (lai gan būvēšanas apstākļi arī bija sarežģīti). Mums tīri labi varētu būt 300-400%. Dažs labs arhitekts ir minējis ceturtdaļmiljardu kā reālāku summu. - piebilst
- 31.1.09 17:23
-
Par principu ir tā, ka man šķiet, ka J3B ir tāds kā zibensnovedējs. Tiklīdz kāds ir palicis bešā, tā ir teksts "vai tad mums to bibliotēku vajaga", inteliģence sāk maurot, ka vajagot gan, un ar to arī viss beidzas. Bet paliek nelietderīgi tēriņi par daudz lielākām summām.
- piebilst
- 31.1.09 13:19
-
Starp citu, netālu no Majoru stacijas ir tāds kā pelēks ezis, kas apjozts ar tērauda stīpām. Izskatās pēc noliktavas angāra. Tā ir slidotava, kurai arī projekts izskatījās varen smuki. Kā par nelaimi, Latvijā līst un ir putni. Nekas, varbūt virs Daugavas nelīs.
- piebilst
- 31.1.09 14:15
-
un tu šo sporta halli kā salīdzinājumu mini tāpēc, ka tajā projektā nebija līdz galam izdomājuši, kā realizēt tā uzturēšanu? pie kam neesmu pārliecināts, ka nebija, jo to nezinu, iespējams, vienkārši, laimīgie pasūtītāji uz to ekonomē.
taču kā var nesaprast, ka, ja rīgas pašā centrā uzcels arhitektoniski kvalitatīvu koncertzāli (ja uzcels - latvijā pēc neatkarības argūšanas PIRMO arhitektoniski kvalitatīvo sabiedrisko celtni), iegūs ne tikai koncertu mīļotāji (tai skaitā arī t.s. inteliģentās popmūzikas cienītāji, kas pašlaik spiesti koncertus klausīties akustiski vājprātīgajā arēnā rīga), bet gan rīgas tēls un atpazīstamība, gan tūrisma industrija, gan rīdzninieku pašapziņa un patriotisms, kas pašlaik ir tuvu nullei. ir virkne piemēru - bilbao un sidnejas opera tie pazīstamākie. - piebilst
- 31.1.09 14:21
-
Man liekas ka kāds baigi gribējis špikot no Sidnejas.
- piebilst
- 1.2.09 14:16
-
jā jā
- piebilst
- 31.1.09 15:46
-
Ne mirkli neesmu teicis, ka nevajag neko būvēt. Pēc visa šā ļembasta tuvāko gadu laikā panākt atbalstu citai celtnei ir praktiski neiespējami, tādēļ ir svarīgi, lai turpinātu virzīt šīs pašas.
BET mani kaitina tā idiotiskā jaunattīstības valstu attieksme, grandiozie plāni, pēc kuriem seko muļļāšanās, tad vēl grandiozāki plāni, pēc kuriem vēl lielāka muļļāšanās. Neuzbūvēja vienu projektu, bet izsludināja konkursu uz vēl diviem. Cik pretendentu tas atbaidīja? Tāpat kā šīzīgais aģentūras nosaukums, tāpat kā citi konkursa dalībnieki, kas valstī ar augstu korupcijas risku bliež augšā partijnieku mājas.
Un piemēru es minēju tādēļ, ka tās slidotavas gadījumā ir ļoti labi redzams, kā atšķiras sākotnējais projekts no rezultāta.
Turklāt viss tas haips par spožo kultūras dzīvi, kas nu zels un plauks un piesaistīs tūristus, arī ir pārspīlējums. Te nav ne Sidneja, ne Bilbao, un ar pāris stikla šķūņiem vien nekas nebūs līdzēts, ja valsts mākslu neiepērk un mūziku nefinansē. Uz visu to fantastisko celtniecības ciparu fona, piemēram, pati kolekcija top no viena miljona, ko noziedojis baņķieris, un vēl šādiem tādiem krikumiem. Mūziķi par saviem ienākumiem knapi var instrumentus uzturēt. - piebilst
- 31.1.09 16:33
-
tu maldies - proatms, pats arhitektoniskais projekts diez vai kļūs par apskates objektu, bet tas, ka loncertzāle ar savu repertuāru un mūzi'kiem var piesaistīt pasaules auditoriju, ir droši. neaizmirsti, ka ne jau vietēji mūziķi vien tur spēlētu.
- piebilst
- 31.1.09 17:18
-
Mēs atrodamies Austrumeiropā, 3h lidojuma attālumā no Viduseiropas, sūdīgā klimata zonā. Jā, viesmāksliniekus, protams, piesaistīs, bet vai uz šiem koncertiem cilvēki speciāli brauks?
Mums arī patīk īsie "kultūras" braucieni, dažās dienās apskrienam padsmit muzejus, apskatām arhitektūru un tā. Kur mums tas viss ir? Nerunājot par muzejiem, Rīgā pat ateju nav, un ceļvežos kā apskates objekts ir minēts "Sakta flower market". Tas jau izskatās pēc izmisuma. - piebilst
- 31.1.09 18:30
-
Beidz, uz puķēm jau gan ir gan vērts paskatīties. Latviešiem tomēr ir ļoti izkopta puķu kultūra.
- piebilst
- 1.2.09 14:17
-
par to muļļāšanos gan vārds vietā.
- piebilst
- 31.1.09 11:52
-
Protams, pie latviešiem, kam izteikts ambīciju trūkums novērojams itin visās jomās, ikviens cilvēks ar ambīcijām ir potenciāls noziedznieks.
- piebilst
- 31.1.09 13:12
-
Tieši tā, jo ik pa brīdim uzpeld kāds ar saukli - es kāpšu kalnā visaugstākā, un pēc tam jūs visi par to maksāsiet.
Un, protams, "pie latviešiem" ir pieņemts jebkuru nostāju pamatot ar tautību. Latviešiem "latvietis" lamuvārds. - piebilst
- 31.1.09 14:23
-
Jā, tad kad ir mēris tad dzīres rīkot ir īpaši ambiciozi.
- piebilst
- 31.1.09 16:39
-
visticamāk mums tik radikāli atšķiras jēdzienu "ambicioztāte" un "kultūra" izpratne, ka diskutēt vispār nav jēgpilni
- piebilst
- 31.1.09 17:27
-
Mja, es vairāk runāju par to, ka Sīlim kā arhitektam, kurš galvenokārt ir stutējis privātas dāčas, protams, ir izdevīgi uzcelt pēc iespējas varenāku projektu maksimāli šīzīgā centra vietā. Valstij kā pasūtītājam vajadzētu nedaudz šo lidojumu aplauzt, lai nonāktu pie kompromisa, kas būtu gan augstvērtīgs no arhitektūras viedokļa, gan arī saimnieciski izdevīgs. Bet to jau nevar gaidīt no apsēstas politiķes, kurai visi ir vai nu kolēģi, vai idioti un lūzeri.
- piebilst
- 31.1.09 18:34
-
Laikam gan. Bet, ja par tēmu. Tauta nesapratīs, kāpēc viņu nodokļu nauda būtu jātērē šim projektam. Lai tie, kam tiešām ir svarīga kultūra, arī šo naudu noziedo, nu ir taču kaut kāda mecinātisma kultūra arī pamazām jāizveido valstī, kas neaprobežojas tikai ar gleznu iepirkšanu savām privātkolekcijām.
- piebilst
- 31.1.09 17:45
-
Tiem, kuri pret pieticību, jāturpina vien balsot par TP un atbalstīt HD iepirkšanās kūres Parīzē :D
- piebilst
- 31.1.09 18:42
-
Pilnīgi piekrītu.
- piebilst
- 30.1.09 22:55
-
bļin, kā tev ir taisnība. un tie mūlāpi, kas uzskata, ka šobrīd nevajag koncertzāli.... biju uz to lnso konceru (musorgska kailais kalns, rahmaņinova klavierkoncerts un prokofjeva septītā), kur zāle pārpildīta, nevienam nav ko elpot, visas papildvietas aizņemtas.
tas NAV normāli, ka cilvēki IR gatavi pirkt biļetes uz koncertiem, taču nav normālu vietu, kur tos lielai auditorijai nodoršināt.
labākais ir tas, ka neviens no tiem nolāpītajiem liekuļiem, kas tagad saka, ka to tagad nevajag, nerubī, ka tas ir normāls biznesa projekts. - piebilst
- 30.1.09 23:31
-
Ford Madox Brown
pielikšu savu IMHO pagalīti. Ja, koncertzāli vajag. Bet - sobrīd viss ir nogrimis potenciālā nebūtībā, jo
a) informācijas bads attiecībā uz visu projekta norisi
b) lecīgie izteikumi no inteliģences puses attiecība uz idiņiem, kas nesaprot
c) neizprotamie inženiertehniskie rādītāji, kas vairāk tā kā velk uz "būēsim tē un tādu, jo estā gribu", nevis tāpēc,ka tas būtu loģiski vai tālredzīgi.
Tādā ziņā varteikt,kalai gan H.D. stāvēja un krita par šo projektu, viņa pati to arī ir novedusi līdzpotenciālam kraham. - piebilst
- 30.1.09 23:38
-
H. D. bija forša kā menedžere, kā cilvēks viņa nebija forša.
- piebilst
- 30.1.09 23:39
-
Citāts no komentāra par citu HD plāniņu: "Cienījamā ministrs kundz! Latviets var dziedāt pļavā, mežā un tai pašā vecā estrādē! Lai latviets dziedāt viņam nevajag daudz nauds un dižs estrāds, viš var būt nabags, bet viš stāv un dzied! Jaun estrād vajag Tev pašai, kur cēl iznesties un klanīties!"
Nedaudz baisi no tā, ko Viesturs Kairišs nosauca par inteliģences kolaboracionismu. - piebilst
- 31.1.09 01:41
-
Lūk, lūk, estrāde jau vajadzīga vienkāršajiem lauku ļaužiem. Priekš kam? Lai tiedzied savos mežos un pļavās.
Koncertzāle vajadzīga mazskaitlīgai Rigas elitei, kuri neko nesajēdz, bet iet jo tas ir kruta, (nav jau tas slikti vismas kāda sajēga pamazām rodas), vēl mazskaitlīgākiem kultūras baudītājiem, kuru dēļ arī mazāki apjomi būtu pilnīgi pietiekoši un vēl ārzemju viesiem, lai izrādītos, cik mēs lieli un vareni :( Bet maksā jau par to tas nabaga darbarūķis kuru izkalpina par grašiem, pusi algas vēl novelkot nodokļos. Un kurs savu mūšu tur savu kāju nespers.
Man Oslo draugs arī tieca, ka nekad neesot bijis tai Oslo operā iekša. Tā skumji noteica. - piebilst
- 31.1.09 11:20
-
pati tu esi stulba un mazskaitlīga ;))
ja tu būtu bijusi uz kādu no labi apmeklētajiem koncertiem, tad domātu citādāk. piemēram, uz berlīnes filharmoniķiem operā tika tikai retais, bet gribētāju bija pulka.
paturpinot tēmu: tad, davai, atceļam skolu eksāmenus, augstskolas vispār likvidējam, nojaucam dažas no rīgas greznajām dīvokļu mājām, to vietā uzslejot vēl pāris veikalus, deportējam homoseksuāļus un eitanazējam garā vājos. jā jā, aizmirstam visu to, kas interesē tikai šauru sabiedrības daļu, un par ko pārējai ir nospļauties.
atvaino, ka uzvelkos (skuka, piedod, ka tavā ierakstā), taču mani neizsakāmi kaitina tuvredzība un aprobežotība. - piebilst
- 31.1.09 11:34
-
viss kārtība, nezutraucies. es arī. vienkārši cenšos nepiedalīties šādās "diskusijās", pat pie sevis, lai nebojātu nervus.
padomā, tad nojaucam arī visas visu gadsimtu pilis, slēdzam muzejus nafig - galu galā visa mākslas vēstrute līdz 19.gs. sākumam tomēr ir elitāro, bagāto, valdošo u.t.t. šķiru vēsture. Jā, un arī grāmatas, starp citu, vēsturiski nav jums nekāds masu izklaides pasākums!
Paliek tikai māla kleķa vai giuļbaļķu būdiņas un, augstākais, patiešām glīta keramika un audumi (es te runāju ne tikai par Latviju).
Un, galvenais, to visu aizmirstot, noliedzot un NETURPINOT - pārtraucam kultūras tradīciju un audzinām jaunu paaudzi, kura.... nu, es pat nezinu. Jā ņemšu vienkāršāko piemēru.: nespēj izlasīt mana komentāra apslēpto jēgu jeb ironiju. Jo lasīt ir iemācījošies, bet saprast - ne. - piebilst
- 31.1.09 11:37
-
sorry, 20.gs. sākumam patiesībā
- piebilst
- 31.1.09 11:58
-
Un pareizi ir - eksāmenus jāatceļ, jo tas ir grūti un ne visiem pa spēkam, augstskolas - tās vispār kaut kādas elitāro gudrīšu audzētavas, un kultūras ministrijai uzdodam raudzīties lai turpmāk itin viss būtu "interesanti", "viegli", "jautri" un "patīkami" (fun) 90% valsts iedzīvotāju.
Taisnību sakot, arī grāmatas, kuras lasīšana prasa kaut mazāko domas piepūli - un tā dažkārt var izrādīties pagrīta nodarbošanās - , būtu jābeidz izdot. - piebilst
- 31.1.09 14:27
-
Es te runāju par ambiciozitāti, bet jūs par kultūru...
- piebilst
- 31.1.09 11:40
-
vai tiešā (no ienākumiem par biļeteēm) vai netiešā veidā (turistu pieplūdums, kuri atstāj naudas viesnīcās, veikalos u.t.t.) tavs skumjais oslo draugs ir tieša tas, kurš pelna no koncertzāles.
- piebilst
- 31.1.09 15:43
-
Kā tad, tad kad jāstājas Eiropas savienība, tad mēs brēcam, ka Norvēģija var nestāsties, jo viņiem ir nafta. Tad, kad jāceļ koncetrzāle, tad norvēģi arī ar to pelnot.
Ja mēs to koncertzāli uzceļot, varam izstāties no ES, tad es esmu par koncertzāli ar abām rokām :) - piebilst
- 31.1.09 11:33
-
Man šķiet, ka nu beidzot ir pienācis laiks rīkoties gluži kā seno laiku ļaudīm, kas krīzes situācijās vērsās pie Dieva un Viņa godam cēla baznīcas un kurstus. Tā teikt - lai pasargā mūs no mēra, kara un bada.
Mūsdienu variantā tas būtu - ar skubu pabeigt nac. bibliotēku un aši ķeties ne tikai pie koncertzāles, bet pat pie mūsdienu mākslas muzeja būvēšanas. Lai Visuaugstais redz, ka esam cienīgi turpināt dzīvošanu. Un pasargā mūs no mēra, kara un bada. - piebilst
- 31.1.09 11:38
-
Jā:) Bet mūsdienu varonis gaida, lai Dievs pats viņam uzceļ, jo pienākas taču!:)
- piebilst
- 31.1.09 14:17
-
+1 ;)
- piebilst
- 31.1.09 14:26
-
Protms, un tad visa tauta varēs doties skatīties, ka jūs dodaties uz šīm gaišajām celtnēm, kamēr viņas līdzekļu nesaimniecikas izletošanās rezultātā vēl nav sabrukušas. Aleluja!
- piebilst
- 31.1.09 17:51
-
P.S.
Ir tāda lieliska Ištvana Sabo filma "Mefistofelis" par talantīgu vīru, kurš gan citos laikos un citā iekārtā, bet, tāpat kā daudzi šeit, cerēja, ka velnam pirkstiņu atdot izdosies skaisti un cēli. - piebilst