sickboy - [entries|archive|friends|userinfo]
sickboy

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

[May. 21st, 2034|10:25 am]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Liberālisms pret populismu. Varētu arī teikt: grupas doma pret patstāvīgu domāšanu.
linkpost comment

Comments:
[User Picture]
From:[info]nistagms
Date:May 21st, 2019 - 12:02 pm
(Link)
populisms = patstāvīga domāšana?
[User Picture]
From:[info]sickboy
Date:May 21st, 2019 - 12:08 pm
(Link)
Saliidzinoshi jaa.
[User Picture]
From:[info]sickboy
Date:May 21st, 2019 - 12:14 pm
(Link)
Ja kaads domaa patstaaviigi, tad tiek saukts par populistu.
[User Picture]
From:[info]nistagms
Date:May 21st, 2019 - 12:19 pm
(Link)
Populisms ir nepiepildāmi solījumi, kas patīk kādai vēlētāju daļai. Ir iespējams kādu kļūdaini nosaukt par populistu, piemēram, ja izrādās, ka šie solījumi tomēr ir piepildāmi. Bet teikt, ka populisti ir vienkārši 'patstāvīgi domājošie', ir diezgan dīvaini.
From:[info]3koma14vs007
Date:May 21st, 2019 - 01:02 pm
(Link)
Mūsdienās Rietumos, dominējot t.s. liberālismam, lietas netiek sauktas īstajos vārdos - lietojot džādus eifēmismus, tiek izdarīta jēdzienu pārbīde. Tāpēc t.s. liberāļi visus, kuri atmasko viņu melīgo propagandu un sauc lietas īstajos vārdos, noķengā par, labākajā gadījumā, populistiem, bet parasti arī par radikāļiem, ekstrēmistiem, rasistiem, fašistiem u.tml., tādā veidā degradējot un kropļojot vārda "populisms" jēgu.
[User Picture]
From:[info]sickboy
Date:May 21st, 2019 - 01:38 pm
(Link)
Populisms ir tas kas ir populaars. Kaut kas ko lielaakaa dalja cilveeku, ja vinji nebuutu pakljauti masu mediju propagandai, pashi izveeleetos. Par nepiepildaamiem soliijumiem tos sauc tie kas no vinjiem baidaas un negrib ka kaads populists tiktu pie varas. Kaarlis Ulmanis bija populists.
[User Picture]
From:[info]sickboy
Date:May 21st, 2019 - 06:27 pm
(Link)
Ja nepiepildīti solījumi būtu popuisms, tad visi būtu populisti. Izņemot Trampu.
[User Picture]
From:[info]nistagms
Date:May 22nd, 2019 - 01:04 am
(Link)
Tu ko, Tramps beidzot to ASV / Meksikas sienu uzbūvēja, ja?
[User Picture]
From:[info]sickboy
Date:May 22nd, 2019 - 03:03 am
(Link)
Buuvee. Un taa buus gatava liidz naakamajaam veeleeshanaam. Shis bija gruuti izpildaams soliijums jo demokraati to blokjeeja lai nedotu Trampam uzvaru.
[User Picture]
From:[info]nistagms
Date:May 22nd, 2019 - 12:44 pm
(Link)
OK, neesmu sekojis. Bet tu zināji, ka tai sienai varēs pārlidot pāri ar lidmašīnām, kas mūsdienās ir baigi populārais transporta līdzeklis lielākiem attālumiem?
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:May 22nd, 2019 - 10:18 pm
(Link)
jā, meksikāņu un vidusamerikas ombres ir zināmi ar saviem aviācijas skilliem
[User Picture]
From:[info]sickboy
Date:May 22nd, 2019 - 06:19 am
(Link)
Lai pierādītu, ka "populisma solījumi nav izpildāmi". Nevis tāpēc, ka tos fiziski nevarētu izpildīt vai tur būtu kāda problēma, bet tāpēc, ka mēs to bloķēsim, lai dotu mācību šim un nākamajiem populistiem, ka nekas viņiem nesanāks. Bet par laimi Tramps lieto national emergency un var apiet kongresu.
[User Picture]
From:[info]nistagms
Date:May 22nd, 2019 - 01:04 pm
(Link)
Lol, nu šis solījums ir fiziski izpildāms, tas vienkārši savā būtībā ir bezjēdzīgs un paredzēts, lai gūtu balsis no konkrētā vēlētāju tipa.
[User Picture]
From:[info]sickboy
Date:May 22nd, 2019 - 03:46 pm
(Link)
Jā, jo nelegalie imigranti tur darbaļaužu algas zemā līmenī, ieved narkotikas un pat balso (protams, par demokrātiem - tāpēc viņiem tie ir tik vajadzīgi). Robežkontrole saka, ka vajag sievu. Demokrāti, kas dzīvo savās villās ar milzu sienām apkārt un nekad nav aizbraukuši parunāt ar robežkontroli, saka, ka siena nav vajadzīga.
[User Picture]
From:[info]sickboy
Date:May 22nd, 2019 - 03:47 pm
(Link)
lol sienu
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:May 22nd, 2019 - 10:19 pm
(Link)
sievu arī
From:[info]krishjaanis2
Date:May 23rd, 2019 - 01:07 am
(Link)
jo demokrātijā, acīmredzot, nevajag vai nedrīkst gūst balsis no konkrēta vēlētāju tipa un politiķi acīmredzot nedrīkst pārstāvēt plašu grupu intereses
[User Picture]
From:[info]nistagms
Date:May 23rd, 2019 - 12:49 pm
(Link)
drīkst, turklāt viņš jau pārstāv, ko tu te atkal fantazē?
From:[info]krishjaanis2
Date:May 24th, 2019 - 10:19 pm
(Link)
“Bezjēdzīgs solījums, lai gūtu balsis no konkrēta vēlētāju tipa” - kāpēc bezjēdzīgs un kāpēc tu raksti tā, it kā vēlme gūt balsis no kāda vēlētāju tipa ir mazāk vēlami vai “populistiski”
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:May 22nd, 2019 - 06:42 am
(Link)
Var kāds uzskaitīt tos nepiepildāmos solījumus?
[User Picture]
From:[info]nistagms
Date:May 22nd, 2019 - 01:02 pm
(Link)
No Trampa? Nu, piemēram, bija solījums, ka musulmaņiem vispār būs aizliegts iebraukt ASV, nekas tāds nav noticis. Bet es jau nesaku, ka 'liberāļiem' nav populistu, te vienkārši tika piesaukts Tramps.
[User Picture]
From:[info]sickboy
Date:May 22nd, 2019 - 03:49 pm
(Link)
Man šķiet, ka tā bija viltus ziņu mediju interpretācija, ka musulmaņiem aizliegts. Tur bija par konkrētām valstīm, kas saistītas ar terorismu vai ir naidīgas pret ASV ieceļošanas aizliegums un, lai arī liberāļu tiesneši cīnījās pret, Augstākā tiesa atstāja spēkā ieceļošanas aizliegumu.
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:May 22nd, 2019 - 10:21 pm
(Link)
Tas nebija viņa programmā. Tramps ir happy-go-lucky šovmens, kas izmanto šāda veida tirādes, lai tracinātu tādu kā tu. Pa lielam viņš pilda/cenšas pildīt tos konkrētos solījumus, kas bija viņa platformā. Tviterposti nav viņa platformas pamats, bet veids kā trollēd un tracināt retardētus ļevokus.
[User Picture]
From:[info]nistagms
Date:May 23rd, 2019 - 12:45 pm
(Link)
Pirmkārt, tu varētu iztikt bez kaut kādiem personīgiem uzbraucieniem, jo tu nezini, kas es esmu, mani nekas no tā 'netracina', turklāt tavs augstais pašvērtējums un pašam šķietami intelektuālais pārākums pār visiem, kas atļaujas teikt kaut ko ne pēc tavām domām, ir, maigi sakot, apnicīgs, bet es, protams, saprotu, ka tu, domājams, vienkārši kompensē savu slikto socializāciju irlā / autismu. Otrkārt, tieši tā, Tramps ir šovmens, un man ir vienalga, vai viņa tviterposti ir vai nav kaut kur ierakstīti, bet viņa šova viens no atslēgvārdiem ir 'populisms', kas ir nevis patstāvīga domāšana, bet gan izpatikšana neapmierinātajām proletāriešu masām. Turklāt populisti šobrīd ir pilna pakaļa visur un visos politiskajos flangos.
[User Picture]
From:[info]sickboy
Date:May 23rd, 2019 - 06:23 pm
(Link)
bet populisma definīcija nevar būt neizpildīti solījumi, jo tad Obama būtu daudz lielaks populists. Tramps, ja ari kādu solījumu vēl nav izpildījis, tad tikai dēļ demokrātu uzliktajiem šķēršļiem, bet Obama savus solījumus pat nevēlējās pildīt. Demokrāti visu laiku māna savus vēlētājus ar absurdiem solījumiem, par ko viņi zin, ka nekad necentīsies tos ievest, piemēram, medicīniskā aprūpe visiem, green new deal u.c. bet hipsteri balsos un viss ok.
[User Picture]
From:[info]nistagms
Date:May 24th, 2019 - 01:03 pm
(Link)
bet es jau nevienā brīdī tev neesmu apgalvojis, ka Obama nav populists :D
[User Picture]
From:[info]nistagms
Date:May 24th, 2019 - 01:18 pm
(Link)
es tiešām neiešu tagad meklēt internetā kaut kādas akadēmiskās definīcijas (par kurām jūs tāpat pateiktu, ka marksisti ir iefiltrējušies universitātēs :D), bet tev taisnība, populismā var būt arī izpildīti vai daļēji izpildīti solījumi (jo jāsola jau tomēr ir kaut kas iespaidīgāks par sasniedzamo, vai ne?), kas tiek veikti ar mēŗķi pielabināties nogurušajām ļaužu masām, kurām apnikusi iepriekšējā valdība un vispār viss ir līdz kaklam. tipisks piemērs pagājušajās vēlēšanās bija lieliskā partija kpv.lv
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:May 23rd, 2019 - 08:30 pm
(Link)
Slinkums dissektēt tavu tirādi un vēl jo vairāk ielaisties banalitātēs par 'intelektuālo pārākumu', kuru tieši tā pat paud tu, tikai kondescējošā manierē, tāpēc ielikšu citādu, kas imo labi kapsulē Trampa fenomenu un kāpēc tik daudz cilvēku viņu un tādus "populistus" daudzi cilvēki atbalsta.

I love how they keep fact checking the modern day P T Barnum. Whose supporters know what he is like and love him even more for it. Trump seems to even know that we know he makes up wild shit, so says even more wacky stuff with enough grains of truth in it to annoy the hell out of everyone who hates him and make them admit to things they want to suppress.

I also love how these straight laced puritans of fake news have lied every day and can't even get their facts right themselves, somehow pretend they are the holy judges of truth, when even their fact checks are lies:D

It's not like Trump came out of nowhere and everyone was duped by him, he has been doing the same act for the past 40 years in the public eye, he is transparent as hell and everyone who voted for him knew what they were buying. They voted for a brazen con artist who has a sense of humor and actually wants to help the American people, even at the expense of his own wellbeing. Which beats the sly con artists in the media and politics who pretend to be pure and want to destroy America for monetary gain all in the name of tolerance and virtue, while the buy luxury yachts, live behind walls and let MS13 shit up the eastern seaboard.
[User Picture]
From:[info]gars
Date:May 22nd, 2019 - 01:25 pm
(Link)
vai galaktiskais ir arī jūsu dimensijā?
From:[info]krishjaanis2
Date:May 23rd, 2019 - 01:06 am
(Link)
vai tu tiešām operē ar tādu sagrābstītu populisma definīciju, ar kuru operē visi meinstrīma medii, t.i., ar tukšu definīciju? tu taču esi izglītots, ne?
[User Picture]
From:[info]nistagms
Date:May 23rd, 2019 - 12:32 pm
(Link)
jums ar sikboju jūsu 5d dvīņu liesmu galaktikā visi meinstrīm jēdzieni ir pārdefinēti, ja? nujā, es operēju ar to pašu populisma definīciju, ar kuru visi pārējie mirstīgie, turklāt ļauj man tev pačukstēt, ka šādiem jēdzieniem parasti ir konkrētas definīcijas tieši tāpēc, lai visi varētu saprast, par ko tiek runāts.
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:May 23rd, 2019 - 08:56 pm
(Link)
Elementāri. Ja kaut mazākajā mērā būtu sekojis vai godīgi interpretējis pēdējo laiku politiskās vēsmas, tad būtu pamanījis, ka apzīmējums 'populists' intensīvā lietojumā parādījies burtiski pēdējo divu gadu laikā kopš loģisku cēloņu izraisīti ar vien lielāku popularitāti sāk gūt antiestablišmenta partijas/bloki. Dabiski, ka spēki, kas bijuši pie nedalītas varas daudzas desmitgades nespēs nereaģēt. Elites partijas un ar tiem vienā vannā plunčājošies mediji un 'akadēmiķi' šobrīd strādā virsstundas, lai izmisīgi radītu naratīvu par to kā partijas, kas nav ar viņiem vienā vannā ir 'ļaunie', ar kuriem nevajag sieties. Skatoties uz rekakcijām, pipl havajet, bet tomēr jau aiz vien mazāk.

Pat paskatoties uz elementāru gramatisko tulkojumu, populists ir jebkurš, kas kaut ko sola un nepilda, kas ir bijis status quo since forever pilnīgi katru pirmsvēlēšanu kampaņu galvenā rīve. Fanīgi, ka tajā brīdī, kad uzrodas kaut kāds Tramps, kas ekšlī pilda vai sparīgi cenšas pildīt savus solījumus, tiek celts augšā populisma jēdziens.
Doublethink at it's finest. Ignorance is strength.
[User Picture]
From:[info]nistagms
Date:May 24th, 2019 - 12:58 pm
(Link)
Man ir diezgan vienaldzīgs jūsu elks Tramps, es šeit uzdevu jautājumu par to, kurā brīdī 'populisms' nozīmē patstāvīgu domāšanu, pēc kā Sikbojs sāka piesaukt Trampu, jo viņš Trampu redz visur. Pēc jūsu atbildēm es noprotu kaut kādu šādu shēmu: "kreisie" (lai kas tie arī būtu) sāk mētāties ar kaut kādiem vārdiem, piemēram, fašisms, tādā veidā to kaut kādā mērā 'pārdefinējot', tāpēc "labējie" (lai kas tie arī būtu) tagad izdomās, ka 'fašists' - tas ir kaut kas labs, cēls un vajadzīgs, tādā veidā 'pārdefinējot' to vēlreiz. Pilnīgs bulšits - fašisms joprojām ir autoritāristiska ideoloģija, kas radās Itālijā Benito Musolīni valdīšanas laikā, bieži izmantoja propogandu un populismu (un šie visi ir politiski jēdzieni, kuru nozīme laika gaitā NEMAINĀS, arī tad, ja populācija kļūst ekstrēmi stulba). Redzi, tu mani bulijo par ļevaku, bet ir arī leftiji, kas ir mani saukuši par fašistu, kā arī izteikuši draudus. Tāpēc viss, ko es varu konstatēt: gan ekstrēmie kreisie, gan ekstrēmie labējie jūdzas nost arvien vairāk, bet, ja kāds sarīkotu visiem kopēju tusiņu, viņiem noteikti vienam ar otru būtu vairāk kopīga nekā ar puslīdz normāliem cilvēkiem.
[User Picture]
From:[info]sickboy
Date:May 24th, 2019 - 01:39 pm
(Link)
Nav nekādu ekstrēmo labējo. Tie, ko ekstrēmie kreisie sauc par ekstrēmi labējiem, ir centristi. Bet fašisms un nacisms manā grāmatā (tāpat kā komunisms) ir kreisie. Un kreisie manā grāmatā ir bara identitātes cilvēki. Ekstrēmie labējie patiesībā ir individuālisti un anarhisti.
[User Picture]
From:[info]nistagms
Date:May 24th, 2019 - 03:38 pm
(Link)
Par to, ka nacisms un komunisms ir ļoti līdzīgi, es tev tiešām piekrītu, turklāt abi ir sociālisma paveidi, tikai vieni nogalina pēc etniskās izcelsmes, otri pēc sociālās šķiras. Bet pašlaik par labējiem vai kreisajiem bieži vien sauc pēc izpratnes par nacionālismu - ja tu esi hipernacionālists, kas ienīst gejus, bēgļus un invalīdus, tad skaities labējs, ja esi antinacionālists, velkomists un lgbt aizstāvis, kas dekonstruē dzimumu, tad skaities kreisais. Es gan nezinu, kurā flangā skaitās nacionālists, kas neienīst gejus, bēgļus vai invalīdus. Pēdējā laikā man ir arī tāda doma - ja mēs šeit vispār lasām un rakstām latviski, tad tā ir neizbēgama nacionālisma izpausme, jo nevienam citam pasaulē jau tāda latviešu valoda nav vajadzīga, tai nav nekādas pragmatiskas vērtības, izņemot to, ka mēs šeit vienkārši vēlamies runāt latviski.
[User Picture]
From:[info]sickboy
Date:May 24th, 2019 - 04:14 pm
(Link)
nacionālists, kas neienīst gejus, ir centrists. vismaz tā bija 20 gadus atpakaļ. bet, kas agrāk bija centrists, tagad skaitās labējais, jo "nacionālists" ir gandrīz lamuvārds (rietumos).
[User Picture]
From:[info]sickboy
Date:May 24th, 2019 - 05:19 pm
(Link)
Man gan liekas, ka ienīst gejus vai kādu citu cilvēku grupu, arī ir grupas identitāte - identificēšanās ar kādu grupu līdz līmenim, ka visus kādas citas grupas pārstāvjus ir jāienīst. Tā ir cilvēces galvenā problēma - grupas identitāte. Negribās viņus saukt par galēji labējiem.
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:May 24th, 2019 - 11:18 pm
(Link)
Beisiklī tu pateici daudzas pareizas lietas. Izņemot to, ka manā gadījumā Tramps vai viņam līdzīgie nav nekādi elki, bet drīzāk labs lakmusa papīrs. Un es ceru, ka sava ranta iespaidā pats saprati kāpēc lietot ārdu 'populisms' mūsdienu (vai jebkādas) politikas kontekstā ir tupa.

Ja vēlies godīgu diskusiju par issues, tad tā vienmēr ir atvērta no manis un citiem cilvēkiem, kas vēl ar vien tic vārda brīvībai un noraida mākslīgas pareizās politdomāšanas etiķetes.
From:[info]krishjaanis2
Date:May 24th, 2019 - 10:23 pm
(Link)
To muļķību, ka populisti nedomā paši ar savu galvu akadēmiskajām definīcijām piekarini klāt tu pats. Nu, bija KPVLV feileris, nu un? Kāpēc uzreiz jāsāk apsaukāt vēlētāji? Varbūt esi godīgs un saki, ka demokrātija kopš izseniem laikiem tieši balstās nedomājošā masu populismā?