Shanas biedrs

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
10:28: ASV "demokrātu partija" mācās no Lukašenko un Eģinaja Rossija , kā pareizi balsis skaitīt. "Demokrātu" ir jāliek pēdiņās jo tā jau sen ir pārvērtusies par sociālistu un komunistu varzu.

Tags:

Comments

[User Picture]
From:[info]pe
Date:4. Novembris 2020 - 10:43
(Link)
Hahahaha.
From:[info]fedrs
Date:4. Novembris 2020 - 10:45
(Link)
Vai Tu visu neņem pārlieku pie sirds?
[User Picture]
From:[info]mazeltov
Date:4. Novembris 2020 - 11:01
(Link)
Bet ja Tramps izvirzās vadībā, tad pēkšņi viss skaitīšanas process izrādīsies pilnīgi caurspīdīgs un godīgs?
[User Picture]
From:[info]shanietis
Date:4. Novembris 2020 - 11:23
(Link)
Tramps jau ir izvirzījies vadībā, tāpēc sākas tā jezga. Ja ne noviltot Baidena uzvaru ar pa pastu nodotām balsīm, tad vismaz diskreditēt vēlēšanu rezultātus. 2016 reloaded, tikai šoreiz nākuši klāt arī demokrātu partijas brūnkrekli. Spēj tikai taisīt ziņuu portālu skrīnšotus, lai tā marasma parāde neiet pazušanā.
[User Picture]
From:[info]mazeltov
Date:4. Novembris 2020 - 12:03
(Link)
Par kādu jezgu tu runā?
Vai pa pastu nodotās balsis Trampam arī ir viltotas?
[User Picture]
From:[info]shanietis
Date:5. Novembris 2020 - 09:37
(Link)
https://www.thegatewaypundit.com/2020/11/pennsylvania-update-23277-votes-found-philly-go-biden/

Un visas pēkšņi ienākošās balsis 100% par vienu kandidātu? Tā jau ir Čukotka un Eģinaja Rossija.
[User Picture]
From:[info]mazeltov
Date:5. Novembris 2020 - 12:11
(Link)
Nevaru atrast nevienā citā ziņu portālā, ka visas mail-in ballots Filadelfijā būtu 100% par Baidenu.

New York Times grafikā ir redzams, ka pa pastu sūtītajās balsīs ir arī balsis par Trampu: https://www.nytimes.com/2020/11/04/upshot/pennsylvania-election-results-ballots.html

[User Picture]
From:[info]mazeltov
Date:5. Novembris 2020 - 12:48
(Link)
Vai arī, aizejot uz oficiālo Pensilvānijas (paš)valdības mājas lapu, tur redzamajā dashboard var redzēt, ka pa pastu nodotās balsis ir gan Bidenam, gan Trampam. Jā, vairākums ir par Baidenu, bet tavs nošērotais links ir vienkārši dezinformācija.
Nezinu, vai tāpēc, ka neproti pārbaudīt faktus vai redzi tikai to, ko gribi redzēt.

https://www.votespa.com/About-Elections/Pages/Counting-Dashboard.aspx
[User Picture]
From:[info]shanietis
Date:5. Novembris 2020 - 13:29
(Link)
Ja Nate Silvers, pirmavots šajā gadījumā ,https://fivethirtyeight.com/contributors/nate-silver/, ir dezinformācija - ok. Lai nu tā būtu :) Tur bija ekrāna kopija no Nate Silvers, te vēl garš pavediens
https://twitter.com/FiveThirtyEight/status/1324010270981820416

Nakts vidū uzrodas 138k balsu no "zila gaisa". Grafikos tas ļoti labi ir redzams, pat Ņujorkas pravdā. Otrs indikators būs vēlētāju aktivitāte. Protams, līdz Lukašenko un Eģinaja Rosija vēlēšanu rezultātiem, vēl ir celš ejams, bet mērķis jau ir saredzams. Biedrs Staļins esot mācījis - nav svarīgi, kā novēlēs, svarīgi ir kā saskaitīs.

p.s. Oficiāla bija arī Pravda, Cīņa un kas tur vēl bija, gan jau Z-korejā arī ir oficiāli laikraksti. Tajos raksta tikai un vienīgi patiesību.

[User Picture]
From:[info]mazeltov
Date:5. Novembris 2020 - 14:12
(Link)
Nu kāds vēl zils gaiss. Kad saskaita konkrētu kopumu balsu, tad dati parādās arī publiski pieejamajā statistikā (piemēram, saskaita datus no konkrēta iecirkņa un tad tos parāda publiski). Un tu neesi redzējis štatu kartes, kur var redzēt apgabalus, kur vairāk Tramps vadībā, bet citos var būt arī Baidens).
Nezinu, kur tu ņem, ka tas tavs pirmavots raksta, ka 100% pa pastu nodotās balsis ir Baidenam. Tavs pirmavots saka "heavily leaning" par labu Baidenam nevis, ka tas būtu 100%.
[User Picture]
From:[info]shanietis
Date:5. Novembris 2020 - 18:52
(Link)
Labi, te Mičigāna, arī oficiāls links, vēlētāju reģistrs

https://mvic.sos.state.mi.us/voter/index

Iavadām datus:

First name: June
Last Name: Aiken
Birth month: August
Year: 1900 (vecmāmiņa, tikai 120 gadi)
Zip code: 49201

Click Search by Name:

Redzam, ka seniore ir reģistrēts balsotājs un ir saņēmusi biļetenu.
Protms, pasta balsojums, jo cilvēkam tik cienījamā vecumā var būt grūtības aiziet līdz iecirknim.
[User Picture]
From:[info]mazeltov
Date:5. Novembris 2020 - 19:59
(Link)
Jā, piekrītu, šis izskatās shady. Tai pat laikā es neatbalstu iedzīvotāju personisko datu zagšanu un publiskošanu.
Turklāt, vai ir iespējams redzēt, ka viņa vispār nobalsoja un par ko?
[User Picture]
From:[info]hedera
Date:5. Novembris 2020 - 20:42
(Link)
Šis izskatās shady arī tādēļ, ka formulārā jieraksta ne tikai vārds un uzvārds, bet arī dzimšanas dati un pasta indekss - tātad datu kopa, kuru nevar tā vienkāši nejauši uzminēt un trāpīt. Bet kaut kādā veidā random čuvaki internetā zina pareizos datu salikumus. (Piemērs augstāk nav vienīgais, Mičiganā, izrādās, ir vairāki 120 gadnieki.) Bet kā random čuvaki internetā var zināt šīs pareizās datu kopas? Mans minējums - kas radīja šīs fake balsotāju onlain reģistrācijas kartītes, pats arī palaida par to informāciju internetā. Kas un kādēļ - neņemos spriest, bet izskatās drīzāk pēc speciālas provokācijas, nevis balsu falsifikācijas ar mērķi ietekmēt vēlēšanu rezultātus.
[User Picture]
From:[info]shanietis
Date:5. Novembris 2020 - 21:36
(Link)
Ievadīt feikus ir grūtāk, nekā izmanotot jau sen mirušu cilvēku datus. Visticamāk, ka info ir nopludināta no kāda, kam ir pieeja databāzei. Tāpat kā "climate gate" - kādam piegriezās datu viltošana zinātnē pēc politiska pasūtījuma. Visus feikus ir grūti atrast, bet "sanity check" DB nav pārāk grūti izdarīt. Ja sisadmins nav tikko no koka nokāpis. Atgriežoties pie anomālijām. Paralēli prezidenta velēšanām, kurās starp citu, ir vairāki kandidāti, noris arī citas. Būtu interesanti redzēt tām grafikus. Un statistiski šādas pakas, kurās ir vienādas tūkstošiem balsu, ir maigi izsakoties, mazvarbūtīgas. Pat purčikā nav 100% sakaņas balsu. Vēl viens indikators ir vēlētāju aktivitāte. Vēl - Baidens ir Kremlim ļoti izdevīgs, jo absurdā klimata politika uzraus naftas cenas atpakaļ kosmosā un to tikai viņiem vajag. Un tiklīdz Kremlim ir nauda, sākas atkal agresīva ārpolitika arī darbos.
[User Picture]
From:[info]hedera
Date:5. Novembris 2020 - 21:46
(Link)
Es ieguglēju, šobrīd visur, kur šo tēmu apspriež, figurē kādi 4 vai 5 gadījumi, visi no Mičiganas, visiem vajadzīga tā pati datu kopa. Ja kāds īsts whistle blower to būtu nopludinājis - tur būtu jābūt n-tajām lapusēm saraksta, lai runātu par ietekmi uz balsojuma rezultātiem. Tādēļ arī saku, ka pagaidām man šī izskatās pēc provokācijas - sačinīt pāris feikus reģistrus/sačinīt tā, lai pāris īsti, bet miruši reģistrēti, un tad uzreiz pēc vēlēšanām palaist internetos, lai viešas panika un haoss.
[User Picture]
From:[info]shanietis
Date:6. Novembris 2020 - 00:28
(Link)
Te šī gada augusta vēlēšanām turpat,
...and 846 were not accepted because the voter was dead, according to data from Benson's office....

https://eu.detroitnews.com/story/news/politics/2020/08/14/secretary-state-benson-6400-michigan-absentee-ballots-rejected-late-arrival/5584613002/

[User Picture]
From:[info]shanietis
Date:6. Novembris 2020 - 08:42
(Link)
14000 zombiju. Tiesa, ne visi balsojuši. Tur jau tauta pati organizējas un dala pa ierakstiem un pārbauda, jo ir jāuzmin dzimšanas gada mēnesis

https://pastebin.com/zjz6nm6Q

avots:
https://twitter.com/PhocaeanD/status/1324531466404044801

p.s. Cenzūra Twiterī, Facebook on citur ir totalitārisma pazīme. Pat pastebin sarakstam ir pievienots "lielā brāļa" komentārs.
[User Picture]
From:[info]hedera
Date:6. Novembris 2020 - 09:10
(Link)
Tavs twitter links ir vērtīgs, palasīju atbildes, daudzi raksta, ka paši pārbaudījuši vairākus ierakstus šiem mirušajiem, un uzrādās, ka ir reģistrēti vēlēšanām, bet nav balsojuši.

Tajā pašā twitter ķēdē pamanīju arī šo Mičiginas pārstāvju oficiālo atbildi.

P.S. Ievēro, ka es pat nemeklēju papildus info - tikai palasīju to linku, kuru pats man iedevi.
[User Picture]
From:[info]hedera
Date:6. Novembris 2020 - 09:31
(Link)
Iemesls, kādēļ miruši cilvēki nav noņemti no reģistrēto balsotāju saraksta? Nezinu, bet viens skaidrojums var būt visādi reģistrācijas sistēmas gļuki. Tas nav retums. Piemēram, mana māte vairākus gadus pēc tēva nāves nepārslēdza Rīgas Ūdens līgumu uz sava vārda. Sākumā vienkārši vienmēr aizmirsa - atnāk rēķins uz tēva vārda, viņa samaksā un atkal aizmirst, ka jāiet pārslēgt, un tā mēnesi pēc mēneša, beigās pierada. Tikai pēc pāris gadiem, kad RŪ nāca čekot skaitītāju, atklājās, ka viņiem ir līgums ar mirušu cilvēku, kura rēķini katru mēnesi tiek godīgi samaksāti.

Ja šis tomēr ir masveida krāpšanas pasākums, cerams, ka notiks izmeklēšana, iespējams, būs jāatkārto vēlēšanas. Ja reģistrācijas sitēmas gļuki - cerams, ka šis būs stimuls viņiem pieķerties un visā valstī sakārtot savas sarakstu sistēma tā, lai miruši cilvēki tiek uzreiz noņemti no reģistra.

Man kā mazas Eiropas valsts iedzīvotājai nav arī skaidrs, kadēļ ASV pilsoņiem vispār ir atsevišķi jāreģistrējas uz balsošanu. Kādēļ nav vienkāršāka sistēma kā pie mums - ej un balso ar savu derīgo ID.
[User Picture]
From:[info]shanietis
Date:6. Novembris 2020 - 09:51
(Link)
Atkārtotas vēlēšanas būtu ideāls risinājums, manuprāt. Tas viss ļoti nelāgi izskatās, sevišķi kopā ar acīmredzamo cenzūru Twitter, Facebook, kuras sevi pozicionionē kā "platformas", nevis mēdiji, kuriem var būt redakcionāla politika. Ja ASV sāksies nopietnas jukas, Kremlim var sākt niezēt rociņas. Un tas mani uztrauc. Jau Obamas ievēlēšanas laikā bija runas par kapsētu balsojumu pareizās vietās un laikā, bet tas noklusa.
[User Picture]
From:[info]shanietis
Date:6. Novembris 2020 - 09:33
(Link)
Protams. No zombiju rezervāta organizatori paņem, tik cik vajag. Te vēl viens pastebin ar jau apstrādātiem datiem, kāds beidzot skriptu uzrakstījis. https://pastebin.com/XEi5Uy6t
Ir mazāk, tikai 13k, kas biļetenus ir saņēmuši.
Te vēl viena anomālija. Paralēli notiek arī senatoru vēlešanas. Un tad šīm balsošanas anomālijām būtu jāparādās arī tajās. Lai arī droši vien ir gadījumi, kad balso par rep. prezdentu un dem. senatoru vai otrādi, diez vai tie ir vairākums. Bet ...
https://www.zerohedge.com/political/why-does-biden-have-so-many-more-votes-democrat-senators-swing-states

Esmu samaitāts, un varu iztēloties ainiņu, ka naktī, steigā pildot zombiju biļetenus, Bidenam ķeksi ieliek, bet tādam štrunta senatoram aizmirst vai nepagūst.
[User Picture]
From:[info]hedera
Date:6. Novembris 2020 - 09:46
(Link)
"Ir mazāk, tikai 13k, kas biļetenus ir saņēmuši."

Apskatījos, nedaudz pārlaidu acis sarakstam, daudz tādu, kas saņēmuši biļetenus, bet nav iesnieguši.

Par otru tēmu - Tramps nav nekāds tipiskais republikāņu politiķis, pavisam mierīgi varu iedomāties, ka liela daļa republikāņu savos štatos protams vēlas redzēt pierastos republikāņu pārstāvjus, bet tai pat laikā Tramps ar savu šovmena pieeju un mīkstā likšanu uz konservatīvajām vērtībām viņiem gan ir noriebies.
[User Picture]
From:[info]shanietis
Date:6. Novembris 2020 - 09:57
(Link)
Jā, Tramps īsti nepieder ne pie vienas partijas un nav nekāds zelta gabalīņš, bet biedējošas ir arī alternatīvas. Obamu mēs pārdzīvojām, toties atrāvās Ukraina.
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:6. Novembris 2020 - 14:54
(Link)
Smieklīga replika. Tramps savās darbībās ir bijis konservatīvāks un savam elektorātam paklausīgāks, nekā vairums viņa potenciālo konkurentu GOPā. Tieši tas ir viņa popularitātes garants. Viņš ir republikānis darbos, nevis vārdos kā visādi romniji, maikkeini utml. Neraugoties uz to, ka ir tipisks afluentais Ņujorkas liberālis. :) Republikāņi, kas balsotu par Trampu, bet demokrātu vietvaldi ir gandrīz neiespējama anomālija, jo īpaši pēc oogaboogaloo, ko demokrātu štati apzināti pieļāva antifa/blm grautiņu laikā.
[User Picture]
From:[info]hedera
Date:6. Novembris 2020 - 15:03
(Link)
"Republikāņi, kas balsotu par Trampu, bet demokrātu vietvaldi ir
gandrīz neiespējama anomālija,.."

Tā patiešām būtu gandrīz neiespējama anomālija. Redzu, ka gandrīz neiespējama anomālija būtu arī situācija, kad tu kārtīgi izlasītu, ko es esmu uzrakstījusi, pirms meties siekalām šķīstot klabināt taustiņus.
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:6. Novembris 2020 - 15:16
(Link)
Es komentēju konkrēto repliku. Ja nesaproti ko pati raksti, tad neraksti.
[User Picture]
From:[info]shanietis
Date:5. Novembris 2020 - 19:13
(Link)
Atradu arī oriģinālo
https://twitter.com/FiveThirtyEight/status/1324093784452403202
Teksts
-23,277 votes in Philadelphia, all for Biden
-about 5,300 votes in Luzerne County, nearly 4,000 of which were for Biden

all for Biden ir 100%?
[User Picture]
From:[info]mazeltov
Date:5. Novembris 2020 - 20:05
(Link)
Jep, all for Biden ir 100%.
Bet, es domāju, ka cilvēki, kuri skaita balsis ir tādi paši darba zirgi kā tu un es nevis kaut kādi afēristi, kuru darbības rezultātā Baidens varētu dabūt nez cik miljoniem balsu.
OK, viss no manas puses, man nav tik daudz enerģijas cik sazvērestības teoriju piekritējiem.
[User Picture]
From:[info]justmy2cents
Date:6. Novembris 2020 - 00:58
(Link)
Jā, ja blēdīšanās notiek, tad visdrīzākais ne jau vienkāršo balsu skaitītāju līmenī. Viņi tikai saņem aploksnes, pārbauda, saskaita, noziņo.

Ja kāds ir savācis mirušu vai vēlēt nespējīgu vai negribošu cilvēku datus, un tad pieprasījis pasta balsošanas biļetenus šo cilvēku vietā, tad kaut kur vajadzētu būt reģistrētiem šo pasta biļetenu pieprasījumiem (ceru, ka tādi reģistrācijas žurnāli ir). Krāpniecības gadījumos šajos pieprasījumos vajadzētu varēt pamanīt statistiskas anomālijas (laika sadalījums, pieprasījuma adrese nesakrīt ar "balsotāja" adresi, ...).

Ceru, ka šīs šaubas drīz tiks kliedētas.
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:6. Novembris 2020 - 15:15
(Link)
Tur jau tā lieta, ka nevajag nekādus miljonus, bet kripatu tajos swing štatos. Un daudzu demokrātu trump derangement syndrom ir pietiekama degviela, lai pēc savas iniciatīvas šmauktos. Viņi droši vien domā, ka ir labi cilvēki un dara pakalpojumu valstij.
[User Picture]
From:[info]mazeltov
Date:6. Novembris 2020 - 16:25
(Link)
Nu nevajag jau par visiem pēc sevis spriest :)
[User Picture]
From:[info]mazeltov
Date:5. Novembris 2020 - 14:15
(Link)
Un pensilvānijas štata valdības mājas lapa arī ir pravda, staļins un kas nu tur?
Powered by Sviesta Ciba