scope ([info]scope) rakstīja,
@ 2015-12-23 07:48:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Bābietis, mļe.
Cik var skaidrot, ka, ja tavā joslā notiek kaut kādi sūdi, bremzē un tikai pēc tam domā par pārkārtošanos vai apdzīšanu pa pretējo joslu.
No vairākiem CSNg analīzes piemēriem var spriest, ka šī ir tipiska problēma, kur ar negaidītu pārkārtošanos (bez kādiem brīdinājuma signāliem, protams) tiek radīta vēl viena CSNg situācija, bieži vien vēl smagāka, nekā tā, no kuras cenšas izvairīties.
Kā saka - "No vilka bēgdams, lācim uzskrien".


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]scope
2015-12-24 01:51 (saite)
Starp citu, atcerējos vienu fūrista atbildi par šādu gadījumu.
Nav pēc grāmatas, bet ko darīt, ja potenciālie sūdi tāpat lieli, ja ar fūri ir uzsākta apdzīšana un pusceļā pamani, ka nepietiks laika droši pabeigt manevru (negadoties bieži, bet 100% izslēgt nevar, jo var kaut vai no sānceļa kāds uzgriezt virsū).
Tātad - ja esi ar kabīni garām apdzenamajam, plūdeni griez atpakaļ joslā, jo frontālā vs iespējama apdzenamā apskādēšana ar piekabi (ja nepaveiksies) tomēr nosver par labu apskādēšanai.

P.S. Te gan jāņem vērā, ka tas ir galējās situācijās, ja tiešām ir gādījies nejauši nonākt, nevis mērķtiecīgi dzīt pofigā (no fūres tomēr ceļu pārredzi labāk).

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?