Kārtējās LV autovadīšanas īpatnības:
- ja ir piektdienas vakars, intensīva satiksme un uz A2 šosejas tiek veikti remontdarbi, tad katra sevi cienoša Garkalnes iedzīvotāja pienākums ir nogriezties nevis no tam paredzētās papildjoslas, bet gan darīt to jebkurā citā vietā, kur to aizliedz CSN (dubultā nepārtrauktā līnija), saraustot pamatplūsmu, kura no 70 km/h pēkšņi ir spiesta pilnīgi apstāties un pēc tam turpināt braukt ar 30 km/h;
- ja brauc ar Dacia un esi opis, tad obligāti jābrauc pa šosejas kreiso malējo joslu, tas nekas, ka labā brīva un citi ir spiesti apsteigt pa labo joslu;
- auto novietošanas īpanības pagalmā, kur kopumā var novietot 7 - 8 automašīnas, pareizi tas jādara tā, ka vienā malā, kur varētu satilpt vismaz 3 automašīnas, automašīnu no sētas novietot tādā attālumā, ka blakus īsti novietot nevar (pietrūkst ~ metrs). Pie šī paša klāt, novietot blakus pirmajai automašīnai 2 metru attālumā uz otru pusi moci, kuru varētu novietot jabkurā citā vietā, neaizņemot tik daudz vietas.
Principā, visas problēmas sakne ir egoismā.