scope ([info]scope) rakstīja,
@ 2014-10-08 08:28:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Sanāca palasīt Rīgas avīzi, tur tiek pielietota diezgan interesanta demagoģija pret automašīnām, lai attaisnotu velojoslu ieviešanas plānu.
Izrādās, ka galvenie cieto daļinu piesārņojuma avoti gaisā ir:
- izplūdes gāzes (jā, šim var piekrist);
- riepu nodilums pret asfaltu;
- bremžu uzliku nodilums.

Aimirsuši gan pieminēt tādus svarīgus cieto daļinu piesārņojuma avotus kā:
- smilšu un sāls maisījumu, kas tiek kaisīts ziemas sezonā uz ielām un pēc tam līdz pat pus vasarai netiek kārtīgi savākts;
- tās pašas tramvaja līnijas, kuras dēļ vecajiem koka gulšņiem netiek apzaļumotas, kā rezultātā to tuvumā novērojamas smilšu vētras.


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]eermaniitis
2014-10-08 14:10 (saite)
zaļās zonas - viņas gan aiztur lielās daļiņas, bet pašas putekļo mazās - gar brauktuvi nekad nav 100% zaļās zonas - sāls

atbilstoši, likvidējot visus kokus un zālienus - to visu noasfaltējot arī radītos kāds samazinājums

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]scope
2014-10-08 23:19 (saite)
Nu labi, zālāji tik traki neput kā ziemas smilšu krājumi (jāvelk saulenes, jo vēja laikā acis pilnas, un starp zobiem šņirkst).

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2014-10-08 23:33 (saite)
tu taču saproti, ka runājot par "smiltis put" tu runā par ledājiem un šļūdoņiem, kamēr no automašīnu izpūtējiem nāk ārā kokteiļu kubiņu izmērs

tās ir dažādas lietas - pret viņām nevar attiekties vienādi - dažādi cēloņi un sakarības

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]scope
2014-10-09 08:38 (saite)
Vispār atcerējos, ka Rīgā jau ir vēl daži labi gaisa gandētāji:
- Brīvosta ar savu ogļu pārkraušanu, kura bendē Mangaļsalas iedzīvotāju veselību un par to neliekas ne zinis (paši pārkrāvēji uz darbu nebrauc ar auto, jo pēc tem tos nevar atmazgāt);
- Degvielas termināļi, kas indē Sarkandaugavas\Vecmīlgrāvja iedzīvotājus;
- pašam pie darba ir piemērs ar šķeldotājiem, pēc kuru darbībām dienas beigās visu stāvvietu klāj koksnes putekļu kārta;
- gan jau, ka arī TEC, RS šķeldas stacijas un arī citi lielie rūpnieki pietiekami gandē gaisa kvalitāti.

Par citu tēmu, varbūt zini, kur Rīgas Satiksme iegulda ieņēmumus, kuri iegūti no maksas stāvvietām ielu malās? Jo tā jau arī tāda sava veida iebraukšanas maksa vairāku miljonu apmērā katru gadu, un šie darboņi tikai lobē arvien jaunas stāvvietas Rīgā.
Ja tas nonāk kopējā RS katlā, sanāk interesanti...

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2014-10-09 09:15 (saite)
es kā ērmanītis teiktu kabatās - kabatās nonāk ;)

bet ir ir tur interesanti, jā :) tikai neviens vēl nav ticis skaidrībā - pat vk imho aplauzās

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?