scope ([info]scope) rakstīja,
@ 2014-02-12 12:20:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Dažas dienas atpakaļ no ERGO saņēmu oficiālo tāmes kopsavilkumu par CSNg remonta izmaksām, tāpēc nolēmu pierakstīt, ko tad galu galā apdrošinātājs apmaksāja.

Detaļu un darbu uzskaitījums:
- jauna riepa;
- diska remonts un krāsošana;
- jauns paspārnis un vēl dažas plastmasas detaļas;
- durvju remonts un krāsošana;
- riteņa arkas remonts un krāsošana;
- spārna maiņa un krāsošana;
- bampera daļēja krāsošana (šo pat varēja nedarīt);
- savirzes regulēšana.

Visus darbus veica, laikam Latvijā lielākais krāsošanas serviss, SensonPaint, kur kopējie prieki izmaksāja 1279.74 EUR un auto tika noturēts akurāt nedēļu.
Nebrīnos, ka OCTA apdrošinātāji regulāri raud un draud ar cenu celšanu, arī kolēģis nosmēja, ka pie auto tirgošanas jāpieliek tāme klāt.
Pēc tam arī veiksmīgi izieta TA ar jau ierastiem 1-niekiem.

Noslēgumā jāpiebilst, ka bija vērts par 1 Ls nopirkt OCTA+.


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]termostats
2014-02-12 12:31 (saite)
Tad jau var apsveikt ar pozitīvu iznākumu, ja? :)

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]scope
2014-02-12 12:35 (saite)
Paldies, šobrīd jā, kopumā jau gan tik laiks rādīs :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]termostats
2014-02-12 12:43 (saite)
Forši.

Jācer, ka nesāks rūsēt pēc pāris mēnešiem. :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]scope
2014-02-12 12:46 (saite)
Iepriekšējais remonts pie šiem bija OK, rūsas punktiņi uz priekšējās arkas sāka parādīties pēc 2 gadiem, kas mūsu sāls apstākļos, manuprāt, ir ļoti labi, sevišķi vēl, ja bleķis ir Taivānas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?