scope ([info]scope) rakstīja,
@ 2013-09-01 00:38:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Pa pagājušo nedēļu šis tas safotografēts kaimiņzemē Igaunijā.
Vēl bez bildēm vēlos padalīties ar dažiem, iespējams noderīgiem, linkiem:
- RMK jeb Igaunijas valsts mežu kempingu, taku utt. meklētājs (par šo paldies Normim, tam kurš sapnis.com), vietējais analogs būtu mammadaba.lv;
- Igaunijas karte ar iespēju atķeksēt rādāmos objektu tipus, šķita ļoti ērta.

RMK Rannametsa-Tolkuse Nature and Study Trail šosejas malā pa ceļam uz Pērnavu.
#1


#2


#3


Paldiski stāvkrats.
#4


#5


#6


#7


#8


#9


#10


Keilas ūdenskritums.
#11


#12


#13


#14


#15


#16 RMK bezmaksas kempinga vieta pavisam netālu no Keilas ūdenskrituma jūras krastā


#17, 18 Šie divi tur aktīvi ņēmās - lidinājās no koka uz koku un nelika viens otru mierā
 

Viru Bog study trail blakus Tallinas - Narvas šosejai
#19


#20


#21


#22


#23


#24


#25


Pilsētās neko daudz nefotografēju, pat nezinu, kāpēc tā.
#26 Skype zvans Tallinas vecpilsētā


#27 Smukā vakara gaisma Tartu


Jāatzīst, ka nebūšu oriģināls un teikšu, ka Igaunijā ceļu stāvoklis un satiksmes organizācija ir krietni labākā stāvoklī kā Latvijā. Šajā kontekstā gan nedaudz pārsteidza dažas Tallinas maģistrālās ielas, kurām bija jābūt labākā stāvoklī. Tomēr tas tāds sīkums, ja salīdzina ar to ērtumu, ko dod daudzās nogriešanās vietas ar papildsekcijām un labais pagrieziens atsevišķā joslā bez luksofora. Braukt tiešām ļoti ērti un, ja arī gadās pēdējā brīdī attapties joslā, kura ved nevēlamā virzienā, nomainīt to ir viegli, jo blakus joslā esošais uzreiz palaiž.
Ak jā, izdevās sasniegts visu laiku zemāko vidējo degvielas patēriņu. Tas laikam dēļ gludā asfalta un mierīgās braukšanas manieres, kura gan ir nedaudz iemidzinoša un nešķiet parāk droša apdzīšanas manevru kontekstā, jo apdzinējs cenšas īpaši nepārsniegt ātrumu, kā rezultātā apdzīšanas manevri mēdz būt gari/ilgi.


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]scope
2013-09-02 20:41 (saite)
21-25 apmācies (pa ceļam no Tallinas uz Narvas pusi gan bija tāda dūmaka, ka likās būs vai nu galīgi nekas vai foršas migliņas, migliņu nebija...), nācās kadrēt tā, lai debesis pārlieku netraucētu.
Vakardienas laivu bildes - nu arī nav diez ko labs laiks.
Ja paskatītos arhīvos no rudens, ziemas, pavasara, atrastu daudz nesaulainas/mazsaulainas bildes, bet atzīstu, ka fotografēšanai tomēr labāk ir, ja ir gaisma, ne velti "photos- for "light" and -graphos for "drawing"". Attiecīgi, ja nav gaismas un debesīs nav pilnīgi nekādas faktūras, grūti kaut ko interesantu izspiest, tad var pievērsties portretiem (jo debesis ir kā milzu softbox un nav asu ēnu), ko gan es nedaru prasmju un modeļu trūkuma dēļ.
Otra galējība, protams, ir dienas vidus ar ļoti neinteresantu, asu gaismu.
Kaut kā baigi samudžināti sanāca.

P.S. Man jau te ir teikuši, ka man tās bildes (pārāk)gaišas sanāk. Tā nu ir, ko padarīsi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]pikaso
2013-09-02 21:33 (saite)
nav jau nav pārāk gaišas. tik tādas ārprātā saulainas. vismaz tās, kuras palikušas atmiņā un līdz ar to arī pastiprina iespaidu ar savu vairākumu. brīnumaini, ka tā var būt. :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]scope
2013-09-02 21:52 (saite)
Heh, tā tie mīti veidojas.
Man jau it kā nav iebildumu, ja manas bildes asociējas ar saulainumu, bet kategorisks "tikai saulainas bildes" apgalvojums arī netīk.

Bet ko nu es te muldos, būtu priecājies, ka bildes paliek atmiņā :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]pikaso
2013-09-02 21:57 (saite)
labošu - noskaņa, krāsas un vietas [mežs, purvs, pļava utml].

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?