scope ([info]scope) rakstīja,
@ 2011-12-18 00:28:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Fun fact par jaunajiem Škoda 15T
Meitenes aizgriežas.

Fun facts par jaunajiem "Škoda 15T" tramvajiem:
Čehi biški veica uzlabojumus tramvaja Škoda 15T borta datorsistēmā un vienu nakti pie reizes veica arī tramvaja dinamiskos eksperimentus, atslēdzot šādus tādus ierobežojumus.
Paātrinoties 10 sek. tika sasniegts ātrums 70 km/h un tā kā bija atslēgts ierobežotājs tramvajs tika iedzīts līdz 101 km/h. Principā varētu vēl nedaudz vairāk (tā ap 110 km/h) ja vien būtu kur.
Bremzēšanas ceļa garums no 70 km/h līdz 0 km/h sastādīja 69m, kas pie 42 tonnām ir ļoti labs rādītājs.
Ņemot vērā tramvaju bremžu spēku, lai arī šaubos, ka ikdienā tas tiek maksimāli pielietots(citādāk pasažieri būtu pielīmēti pie priekšējā stikla), tomēr ir ļoti jāuzmanās, braucot pa sliedēm tieši aiz tramvaja, jo var sanākt kā šim nelaimīgajam http://transphoto.ru/photo/04/54/32/454328.jpg.


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]scope
2011-12-18 00:54 (saite)
Cik saprotu no lasītā, džimbuļos avārijas situācijās tiek pielietotas elektromagnētiskās bremzes. Vecajiem džimbuļiem tā varētu būt tā daļa, kas ir starp riteņiem un gandrīz pieguļ sliedei.

Par paātrinājumu gan nezinu, kā viņi to paveic.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]le_minga
2011-12-18 01:02 (saite)
nu taisni ta - ja vēl normālā bremzēšanā to var izkaidrot kau kā ar magnētiem un co
tad ieskrējienā - ar tādu masu un uzrāvienu ?...

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]scope
2011-12-18 01:06 (saite)
Viņiem jau visi velkošie un lielā masa tomēr spiež pie sliedēm(tas tik minējums).
Quattro tak arī uzsāk labāk nekā FWD vai RWD :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?