scope ([info]scope) rakstīja,
@ 2011-12-18 00:28:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Fun fact par jaunajiem Škoda 15T
Meitenes aizgriežas.

Fun facts par jaunajiem "Škoda 15T" tramvajiem:
Čehi biški veica uzlabojumus tramvaja Škoda 15T borta datorsistēmā un vienu nakti pie reizes veica arī tramvaja dinamiskos eksperimentus, atslēdzot šādus tādus ierobežojumus.
Paātrinoties 10 sek. tika sasniegts ātrums 70 km/h un tā kā bija atslēgts ierobežotājs tramvajs tika iedzīts līdz 101 km/h. Principā varētu vēl nedaudz vairāk (tā ap 110 km/h) ja vien būtu kur.
Bremzēšanas ceļa garums no 70 km/h līdz 0 km/h sastādīja 69m, kas pie 42 tonnām ir ļoti labs rādītājs.
Ņemot vērā tramvaju bremžu spēku, lai arī šaubos, ka ikdienā tas tiek maksimāli pielietots(citādāk pasažieri būtu pielīmēti pie priekšējā stikla), tomēr ir ļoti jāuzmanās, braucot pa sliedēm tieši aiz tramvaja, jo var sanākt kā šim nelaimīgajam http://transphoto.ru/photo/04/54/32/454328.jpg.


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]le_minga
2011-12-18 00:47 (saite)
/es neaizgriezos/

mani izbrīna, ka jams ar savu svaru pie tāda paātrinājuma nelec nost no sliedēm... arī bremzējot (kad pasažieri pielipināti stiklam) - vismaz pēcpusei teorētiski būtu jānomūk... kas viņu tik stabili tur uz sliedēm?

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]scope
2011-12-18 00:54 (saite)
Cik saprotu no lasītā, džimbuļos avārijas situācijās tiek pielietotas elektromagnētiskās bremzes. Vecajiem džimbuļiem tā varētu būt tā daļa, kas ir starp riteņiem un gandrīz pieguļ sliedei.

Par paātrinājumu gan nezinu, kā viņi to paveic.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]le_minga
2011-12-18 01:02 (saite)
nu taisni ta - ja vēl normālā bremzēšanā to var izkaidrot kau kā ar magnētiem un co
tad ieskrējienā - ar tādu masu un uzrāvienu ?...

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]scope
2011-12-18 01:06 (saite)
Viņiem jau visi velkošie un lielā masa tomēr spiež pie sliedēm(tas tik minējums).
Quattro tak arī uzsāk labāk nekā FWD vai RWD :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]vistu_zaglis
2011-12-18 01:11 (saite)
Savā dzimtenē tiem devaisiem ir jārāpjas tīri tādos OK pakalnos. Un jābrauc no tiem lejā, procesā rātni bremzējot, lai neizveidotu jaunu, taisnu trajektoriju.

Fun fact, pats neredzēju, vietējie, stāstīja, - svinīgajā Barandovas līnijas atklāšanā (varu iemest pikčas) tālajā 2004. gadā, svinīgais pirmais tramvajs, kurš laupīja jaunā tilta nevainību, tupa palika pusceļā pat bez pasažieriem. Reālu ekspluatēšanu nācās atlikt, līdz pilzenieši sabāza gana celtspējīgus dvižokus.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]vistu_zaglis
2011-12-18 01:12 (saite)
(kāda hrena pēc es iesitu komatu aiz "vietējie"? Kakbe tak tikai pirmais alus šovakar...)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]scope
2011-12-18 01:14 (saite)
Heh, nu jā, pilsētas reljefs jau jāņem vērā gan :)
Bet Rīgai gan jau ne pašu spēcīgāko versiju piegādāja(viņiem tak katrai pilsētai sava modifikācija, cik saprotu), var taču piemeklēt ne tik jaudīgus(lētākus) motorus. Kaut gan, kas to lai zin...

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]vistu_zaglis
2011-12-18 01:18 (saite)
Zin', pieņemu, ka pasūtītājs Naudīgs un Dāsns (ja otkats procentos), nekautrējas uzsist dūri galdā un pavēstīt, ka "mums pašu krutāko!". Vietējai modifikācijai arī kondiškas nav, piemēram, uzskata par lieku šiku. (Hmmm, toties Wifi, nez priekš kam mūsu 3G sakaru laikmetā?)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]lordramex
2011-12-18 01:19 (saite)
tu ari esi no tiem retajiem kasreizeem iegreižas iauto.lv ??

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]scope
2011-12-18 01:24 (saite)
Jā, pašlaik jau tikai ieraduma pēc.
Bet ir daži kadri(tas pats Bams un agrāk bija arī Crankshaft, moš bij vēl kāds), nu jau gan parādās retāk, kuru rakstītais citur nekur neparādās, bet sniegtā informācija, vismaz man, šķiet interesanta.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]lordramex
2011-12-18 01:26 (saite)
same

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?