nuavembris 27., 2020


Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
16:20
es laikam neesmu pierakstījis. 21.11.20 no rīta redzēju pirmo sniegu - necik daudz, kā izbārstītus mannas putraimus un aizsalušus auto logus. šodien minoties no iestādes, arī skatījos, ka uz sejas krīt smalka krusa un uz mašīnām ir sakritis arvien vairāk sniega. ugh. ziema.

sapratu, ka šovasar pakāsu tobrīd siltāko džemperi. ugh.

vēl es pierakstīšu, ka vampire weekend debijas lp arī ir mcāmcāmcā. tas vispār varētu būt albums, kurš ir visvairāk manī iesēdies. vismaz divu iemeslu dēļ.

(21 vajag spraitu | sagriez laimu)

Comments:


From:(Anonymous)
Date:9. detsembris 2020 - 08:17
(Link)
čuvak tu jobnulsa, ierakstus par velosatiksmi četrsimttrešot? o_0

stāsti, kas tiltam, trotuārs slīdīgs bij? viņu vroģi mēdz tīrīt. un vakar kaut kur rīgā atrast ledu, es nez, man likās neiespējami, ja neskaitam aizsalušas peļķes.
man mazliet sala visu ekstremitāšu pirksti, bet es arī biju vasarīgos snīkeros (neteikšu kedās, jo tad tu padomāsi ka čakos, bet tie nebija čaki) nevilnas zeķēs un cimdos kuros kājāmejot nesaltu, bet tev tak tie rauša uzroči, lkm

un kā tur to vietu taisās paplašināt? uz brauktuves rēķina, kura tur tā jau ir šaurāka nekā tālāk uz tilta? manuprāt tās mājas (to māju?) varētu mierīgi nojaukt nah

also, ja tu brauc pa trotuāru braukdams tālāk par ķīpsalu un ne ar bērnu kravaskastē, tu esi varonis, bet tas nav kompliments. var jau šūpuļtīklā un stāvus, var, bet vai vaig?
[User Picture]
From:[info]roncijs
Date:9. detsembris 2020 - 08:48
(Link)
aij, nu tās bija tādas, nu tādas velopiezīmes.

tiltam pa lielam nekas, es tikai pie tāda vēja neesmu pieradis, jo vienā no četriem pārbraucieniem nācās braukt zigzagā. vismaz ir tās dubultmargas :)))

ledus bija jā, uz banku stūra (tur kur swed un sebs), visas ielas garumā. ja tu no brīvības pieminekļa gribēji tikt uz līvas laukumu, tev ir jāmet pāris metru garš līkums gar mājām, jo tur ir kulakova slidotava un kaupera spogulītis abi reizē.

es arī joka pēc (varbūt, lai pārbaudītu cik ļoti traki) biju uzvilcis vansiņus, bet roku pirksti ar raušiem (un vispār vēl vieniem fiziskajiem cimdiem) sāka salt ātrāk, bet lēnāk. uz beigām kājām bija puspleznu variants, bet rokas iesila un gandrīz kā jaunas. go figure.

labi, nezinu, vai taisās paplašināt, bet tai mājai rabotņiki ir pieķērušies no visām pusēm, un uz pāris metriem (šobrīd) gājēju satiksme ir pārbīdīta uz nožogotu brauktuves daļu. pēc jaukšanas jau laikam neizskatās, bet kā citādi pārbīdītu to fasādi.. nez. vai arī kārtējais marsa parka projekts, par kuru neviens nezina, jo tā stūra māja tomēr nav parks ar gadsimtu veciem kokiem, lai kāds to glābtu un neļautu uzbūvēt cip ofisu pašā pilsētas centrā.

nuuu... reizēm braucu arī, metot neskaitāmos 180. pārsvarā tad, ja zinu, ka nekur nesteidzos.
From:(Anonymous)
Date:9. detsembris 2020 - 11:22
(Link)
as if daži simts gadus veci koki rīgā būtu kaut kas junīk. roncij, lūdzu nesāc par marsa parku, es negribu lai man tevi būtu jābāž vienā maisā ar tiem lo#iem kas to cepienu uztaisīja

es spēju dažkārt pa skolas ielu pabraukt un pie katra krusta pastāvēt, bet lietot kr valdem "veloceliņu" visā tai posmā kur viņš ir te vienā te otrā ielas pusē, kur nu vēl vanšu tiltu visā garumā, nē, to es nespēju sev nodarīt

ak jā, sporta iela ir ļoti lietojama, pieņemu ka bruņinieku būs līdzīgi kad pabeigs. nais ka nav to ujobočno stabiņu kā uz lāčplēša (kurš tos vispār izdomāja un kā???) - ir grūti nejauši iebraukt velojoslā bet nav neiespējami uz tā noparkoties, ja [operatīvajam transportam, piemēram] to ļoti vajag

reku labs vidaks
http://klab.lv/users/fedrs/1919541.html (http://klab.lv/users/fedrs/1919541.html)
timrots gan brīžam goes full ret.. timrots, tho, bet vsm man tas netraucē skatīties
[User Picture]
From:[info]roncijs
Date:9. detsembris 2020 - 17:22
(Link)
par marsa parku es esmu pilnīgs gliemezis, jo sava mugurkaula nostājas man tajā jautājumā nav. incanti gan, ko ar to māju izdarīs

protams protams, ja es normāli mītos (nu, spidometra man nav, bet 30 jau liekas minimums), tad protams, no traumām līdz kalnciema tirdziņam es no brauktuves nenovirzītos. ja nu vienīgi posmā starp dzirnavu un raiņabulvāri, lai nestāvētu korķī

sporta iela, jā, hmmm.. man liekas mazliet perversi vienvirziena ielā (posmā gar 49.vsk) turēt velojoslas abās malās. un par lāčplēšielas stabiņiem, man tiiik ļoti patīk tas skats ar saspraustajām teikaveju kafijas krūzītēm uz tiem. nesaprotu, kurš lohs viņas vienmēr noņem

un tev arī liekas, ka čakenē ir platākā velojosla rīgā? priekš kam tik platu? man jau gandrīz vai gribas nomērīt, cik plata ir viena velojosla čakenē, un cik plats ir skolas ielas celiņš, beeet... nu, un pat ja to čakenes velojoslas mazliet konsolidētu, tad varbūt čakenē varētu palaist trīs joslas mašīnām. a ko darīt ar trim joslām divos virzienos? ieslēgt maiņstrāvu, kā uz tā vecmīlgrāvja tilta?

video vēl varētu paskatīties (nākotnes formā), bet cik saprotu, cepiens ir par to, ka "slepenajos" (šautauts marsa parkam un VDD) RD dokumentos bija rakstīts, ka jālabo noteiktas ielas, kurās visās jāieinstalē velojoslas, IZŅEMOT tieši čakeni? un ka ir jāveic gan sabiedriskā transporta, gan velotransporta infrastruktūras uzlabošana?

(noskatoties 7min, kad viņi tūlīt laikam uzskaitīs savus veidus, kā to darīt) nujā, mani ļoti interesē, kā vispār var attīstīt sabiedriskā transporta infrastruktūru. labi, ir sapirkts ar miljonu vērtiem autobusiem ar platekrāna teļļukiem, nu, labi? atdzīvināt agonizējošo un diezgan teorētiski pastāvošo p&r arī laikam varētu. nošķūret lohus, kas korķos stāv uz tramvaja sliedēm. man arī patīk sava ideja, ka uz čakenes varētu sabtransporta/velo joslu un mašīnu joslu. sastrēgumstundās gan jau velohi par šito nepriecātos, bet nuu

From:(Anonymous)
Date:10. detsembris 2020 - 11:14
(Link)
2. 👌
3. nē, velojosla tāpēc jau ir josla, lai būtu katrā malā. perversi ir tas kā valdemārenes "veloceliņš" mētājas no ielas vienu pusi uz otru, un tas, kā ir viena vienvirziena velojsola uz vienvirziena ielas (elizabetes), pa kuru vienmēr atrodas kāds kurš piš pretējā virzienā
4. man liekas ka tur ir brauktuves josla uztaisīta tik plata cik pēc normatīviem vajag, un tad velojosla pa visu atlikušo platumu. protams ka tā ir dahuja par platu nekā nepieciešams
5. jā tur ir tieši par to; es to visu nebiju iepriekš zinājis
6. pirmkārt jau visu, lai sabtranss ir ātrāks, t.i. sabtransa joslas, luksoforu optimizāciju (zaļo vilni tramvajam uz barona, piemēram (btw1, ja neesmu teicis, iečeko yt jz not just bikes, tur citstarp ir vidaks par līdzīgu lietu ar tramvajiem amsterdamā - "krustojumam tuvojas tramvajs, un TAGAD VISIEM CITIEM IR SARKANS, TAGAD BRAUC TRAMVAJS", btw2 dzirdēju ka Rīgā jau ir pa kādam luksoforam ar sensoriem, i.e. uz mūkusalas ir kkādas kreiso pagriezienu joslas kur tam pagriezienam neslēdzas zaļais kamēr tajā joslā neviens nav iebraucis).
uz čakenes pie esošā brauktuves platuma nevar būt divas uzkrāsotas joslas katrā virzienā, pēc kādiem tur ceļubūves normatīviem. lai varētu būt, būtu jāsašaurina ietve. es laikam iepriekš izteicos, ka kopīga sab un velo josla būtu nais, bet kad tā padomā, nē, tur sab intensitāte ir tāda ka velo to baigi kavētu. šaurākas ietves un divas legit joslas, no kurām viena ir sab, katrā virzienā, ir tas ko čakenei vaig. bet, nu, tagad uz to var cerēt pie ielas nākamās pārbūves pēc gadiem, nez, 20 :D
vēl, tikko iešāvās galvā, varbūt varētu uz čakenes, novācot velo, uztaisīt sab joslu vienā virzienā un pa 1 parastai joslai katrā virzienā, kā ir uz brīvības vienā posmā, bet ja brīvības tā josla ir no centra, tad uz čakenes varētu uz centru, un kkādus maršrutus varbūt varētu palaist pa sab joslu no centra prom pa brīvības un uz centru pa čaka, 3. busu īzī varētu, 4. trol jau ar zināmu čakaru bet varbūt, t.i., uz centru nogriežas no brīvības pa kreisi uz pērnavas (kā to jau dara 13. trol) un tad no pērnavas pa labi uz čaka, bet ēe nez vai tur ir kreisais pagrieziens un tāds radiuss lai tāda kaste var izgriezties, vai būtu jāpārbūvē, hz.
11. trol un 22. trol kas prom brauc pa avotu sab joslu un atpakaļ kkādu gabalu pa čaka, tiem arī sab josla uz čaka uz centru nāktu par labu.

sastrēgumstundās uz čakanes velolohi šobrīd var elpot busu dīzeli, es vakar pamēģināju ^^
[User Picture]
From:[info]roncijs
Date:12. detsembris 2020 - 00:34
(Link)
3. valdemāra "veloceļš" arī ir perverss, jā. elizabetei pretējā ir arī dzirnavu, tur arī to pašu var darīt. tev labāk velojoslas, nevis veloceļi?

5. mjā. mani tikai izbrīna, ka tiek dirsts "veloentuziastiem", nevis tiem, ar kuru lēmumiem vai rīkojumiem tās ielas tiek remontētas un veloceliņi iezīmēti un atdalīti. un čakenē pie zemitānu tilta vispār ir uztaisīts double-down - uzbraucot uz tilta no abām pusēm ir sasprausti tie stabiņi, un pa tiltu ir salikti arī tie atdalošie buferīši. okei, jūtos drošāk par savu neesošo bēbi velokrēslā, bet par kādu cenu?

6. es pagaidām sensoraino esmu dzirdējis tikai pie spices. jā, čakenes autobusu josla būtu jēdzīga no "sabtransporta attīstības" viedokļa. šovakar braucot, izskatījās, ka ik uz 4 mašīnām korķī uz purčiku sēdēja 1 sabtransporta vienība.


mjā.
From:(Anonymous)
Date:14. detsembris 2020 - 16:05
(Link)
ok, es nemāku... atrast īstos vecos tredus xd
>čakenē velojosla ir 195+30, skolas veloceļš 205+10.

tas ir *divvirzienu veloceļš*. kurš man gandrīz nekad negadās baigi pa ceļam, lielā mērā tāpēc ka slokas ielas sarkanais vilns nav fun, bet, man liekas ka krasta un teikas veloceļi ir platāki, probably, bet arī skolas nav tā ka psc par šauru

un awww, cik ir delfos komentāru pie timrota šitpostiem. kādi tie ir, labāk pat nezināt ^^
From:(Anonymous)
Date:14. detsembris 2020 - 16:15
(Link)
3. ahujenna to var darīt dzirnavenes bruģētajā posmā (tērbatas - pulkv brieža) un ahujenna tuvu ir dzirnavene elizabetei pulkv brieža galā mhm

nav universāls labāk/sliktāk. uz aktīvām ielām, ja brauktuves līmenī, tad pareizāk ir joslas katrā virzienā (lāčplēša, except for tizlie stabiņi, sporta), ietves līmenī var būt gan tā gan tā, uz perifērām ielām var būt ceļi (cik atminos londonā tie superhighways šur tur iet pa tādām skolas ielām, tik bez luksoforiem ik pēc 100m), krastenes un teikas veloceļš meik sens jo krastenei otrā pusē ir dahujāk nogriezienu un šķērsielu un tāds kāds tas veloceļš ir viņš ir ērts ja vajag pieveikt krasteni visā garumā (tiesa viņš galīgi nav ērts ja vajag tikt uz kādu tc otrā pusē) un teikā vnk tajā ielas pusē bija vairāk vietas kur viņu uzlikt

vienvirziena velojosla uz vienvirziena ielas (elizabetes) imho ir wrong, man nav precīzas salīdzinošas infas par citām pilsētām bet man liekas ka tā nedara
From:(Anonymous)
Date:14. detsembris 2020 - 16:19
(Link)
5. kā sapratu dirsts tiek par tiem "veloentuziastiem" kuri ir tikuši pie lemšanas/rīkošanas vai tās ietekmēšanas

uz tilta neesmu bijis kādu brīdi, kas tur, arī ir uzpista velojosla, iznīcinot līdzšinējās 2+sab joslas?
[User Picture]
From:[info]roncijs
Date:20. detsembris 2020 - 01:19
(Link)
nē, sabjoslas sapistas nav uz zemitāna sapistas nav, tur iirc ir 2 joslas + sabtransp + velo.
From:(Anonymous)
Date:21. detsembris 2020 - 20:26
(Link)
Ja taa, tad atbalstu. Esmu redzeejis kaa centra virzienaa dazhkaart pa sab joslu aizpish dazhi kam apniik korkjii seedeet. Tagad viniem buus gruutaak 😈
From:(Anonymous)
Date:14. detsembris 2020 - 16:19
(Link)
6. kkas man stāstīja par mūkusalas ielu. paskaties ja gadās tur braukt
[User Picture]
From:[info]roncijs
Date:20. detsembris 2020 - 01:19
(Link)
joprojām nav sagadījies. pizģec, kas ira. bet krastene likās diezgan okei, vienīgi ka tur tradicionāli pūš
From:(Anonymous)
Date:14. detsembris 2020 - 16:28
(Link)
vēl, pamanīju ka vēl nepabeigtajā bruņinieku pie autobusu pieturām, pirms brīvības un.. kkur vēl tur atpakaļ, starp čaka un avotu laikam, t.i., visās (abās) pieturās kas uz tās ielas ir (bija), būvējas tā ka tā virziena velojosla nemainīs trajektoriju bet pacelsies ietves līmenī kā ietves paplašinājums, kam tauta bridīs pāri (līdzīgi kā juglā vienā vai dažās tramvaja pieturās tā lokālā josla). nu, varbūt arī nav slikti tā, un varbūt tur neko labāku nevarēja. neesmu tādu risinājumu citur redzējis.

(btw krastenes veloceļš vienīgai pieturai, kas tam ir pa ceļam, ļoti smuki apiet apkārt pa pakaļu, bet tur arī ir dahuja vietas, lai tā varētu)

es pagaidām nevaru uzminēt kas būs uz bruņ starp brīv un valdem, vai tur nebūs viss pa vienu pusi kā tas gabals gar autentiku agrāk bija, ja tā būs tad tas būs diezgan tizli
[User Picture]
From:[info]roncijs
Date:20. detsembris 2020 - 01:21
(Link)
jā, šobrīd tie pacēlumi (nepabeigtā formātā) ir baigais satiksmes dendžers.. nu, cerams ka pabeigs, uzjauksim kokteili, ievērtēsim, kas mums patīk vislabāk :)))

starp dailes teātri un autentiku varētu pat būt hanzas ielas turpinājums? es šobrīd nevaru padomāt, cik tas ir loģiski.
From:(Anonymous)
Date:21. detsembris 2020 - 20:21
(Link)
Shon pamaniiju nepaarprotamas ziimes ka brun gabals starp briiv un valdem buus indeed pa to vienu pusi. Lohi ble. Vai es, ja man buus jaabrauc pa brun no taalaa gala un taalaak pa sporta, gaidiisu brriv un valdem krustos fckn gaajeeju zaljos, lai tiktu uz to otru pussi un atpakal? Fckn nee.

Tam deindžeram gan shhkjiet galos bija pa temp 🚧 barjerai
From:(Anonymous)
Date:21. detsembris 2020 - 20:29
(Link)
"ziime" ir reaals stabs ar velocelja ziimi pie brun/sk stuura
[User Picture]
From:[info]roncijs
Date:22. detsembris 2020 - 00:37
(Link)
uhhh....
From:(Anonymous)
Date:17. detsembris 2020 - 20:09
(Link)
http://klab.lv/users/covid_19/31338.html

atbalstu. bet kurš to krāsu pirks?
[User Picture]
From:[info]roncijs
Date:20. detsembris 2020 - 01:14
(Link)
man nebūs labāka atbilde par topikā pieminētajām
From:(Anonymous)
Date:28. detsembris 2020 - 20:41
(Link)
Endurance road has turned into what gravel was a few years ago, which was cyclocross without mud, so gravel is turning into what XC was a few decades ago, which is also cyclocross without mud. Motorcycles that use batteries instead of dino juice are bicycles now. Men have become women and women are public toilets. Nothing means anything anymore.
r-r-r -

> savi puksti
> veci puksti
> ko tu puksti
> bio puksti

Links
saņemtie komenti

> Go to Top
Sviesta Ciba