nuavembris 27., 2020


Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
16:20

(21 vajag spraitu | sagriez laimu)

Comments:


From:(Anonymous)
Date:10. detsembris 2020 - 11:14
(Link)
2. 👌
3. nē, velojosla tāpēc jau ir josla, lai būtu katrā malā. perversi ir tas kā valdemārenes "veloceliņš" mētājas no ielas vienu pusi uz otru, un tas, kā ir viena vienvirziena velojsola uz vienvirziena ielas (elizabetes), pa kuru vienmēr atrodas kāds kurš piš pretējā virzienā
4. man liekas ka tur ir brauktuves josla uztaisīta tik plata cik pēc normatīviem vajag, un tad velojosla pa visu atlikušo platumu. protams ka tā ir dahuja par platu nekā nepieciešams
5. jā tur ir tieši par to; es to visu nebiju iepriekš zinājis
6. pirmkārt jau visu, lai sabtranss ir ātrāks, t.i. sabtransa joslas, luksoforu optimizāciju (zaļo vilni tramvajam uz barona, piemēram (btw1, ja neesmu teicis, iečeko yt jz not just bikes, tur citstarp ir vidaks par līdzīgu lietu ar tramvajiem amsterdamā - "krustojumam tuvojas tramvajs, un TAGAD VISIEM CITIEM IR SARKANS, TAGAD BRAUC TRAMVAJS", btw2 dzirdēju ka Rīgā jau ir pa kādam luksoforam ar sensoriem, i.e. uz mūkusalas ir kkādas kreiso pagriezienu joslas kur tam pagriezienam neslēdzas zaļais kamēr tajā joslā neviens nav iebraucis).
uz čakenes pie esošā brauktuves platuma nevar būt divas uzkrāsotas joslas katrā virzienā, pēc kādiem tur ceļubūves normatīviem. lai varētu būt, būtu jāsašaurina ietve. es laikam iepriekš izteicos, ka kopīga sab un velo josla būtu nais, bet kad tā padomā, nē, tur sab intensitāte ir tāda ka velo to baigi kavētu. šaurākas ietves un divas legit joslas, no kurām viena ir sab, katrā virzienā, ir tas ko čakenei vaig. bet, nu, tagad uz to var cerēt pie ielas nākamās pārbūves pēc gadiem, nez, 20 :D
vēl, tikko iešāvās galvā, varbūt varētu uz čakenes, novācot velo, uztaisīt sab joslu vienā virzienā un pa 1 parastai joslai katrā virzienā, kā ir uz brīvības vienā posmā, bet ja brīvības tā josla ir no centra, tad uz čakenes varētu uz centru, un kkādus maršrutus varbūt varētu palaist pa sab joslu no centra prom pa brīvības un uz centru pa čaka, 3. busu īzī varētu, 4. trol jau ar zināmu čakaru bet varbūt, t.i., uz centru nogriežas no brīvības pa kreisi uz pērnavas (kā to jau dara 13. trol) un tad no pērnavas pa labi uz čaka, bet ēe nez vai tur ir kreisais pagrieziens un tāds radiuss lai tāda kaste var izgriezties, vai būtu jāpārbūvē, hz.
11. trol un 22. trol kas prom brauc pa avotu sab joslu un atpakaļ kkādu gabalu pa čaka, tiem arī sab josla uz čaka uz centru nāktu par labu.

sastrēgumstundās uz čakanes velolohi šobrīd var elpot busu dīzeli, es vakar pamēģināju ^^
[User Picture]
From:[info]roncijs
Date:12. detsembris 2020 - 00:34
(Link)
3. valdemāra "veloceļš" arī ir perverss, jā. elizabetei pretējā ir arī dzirnavu, tur arī to pašu var darīt. tev labāk velojoslas, nevis veloceļi?

5. mjā. mani tikai izbrīna, ka tiek dirsts "veloentuziastiem", nevis tiem, ar kuru lēmumiem vai rīkojumiem tās ielas tiek remontētas un veloceliņi iezīmēti un atdalīti. un čakenē pie zemitānu tilta vispār ir uztaisīts double-down - uzbraucot uz tilta no abām pusēm ir sasprausti tie stabiņi, un pa tiltu ir salikti arī tie atdalošie buferīši. okei, jūtos drošāk par savu neesošo bēbi velokrēslā, bet par kādu cenu?

6. es pagaidām sensoraino esmu dzirdējis tikai pie spices. jā, čakenes autobusu josla būtu jēdzīga no "sabtransporta attīstības" viedokļa. šovakar braucot, izskatījās, ka ik uz 4 mašīnām korķī uz purčiku sēdēja 1 sabtransporta vienība.


mjā.
From:(Anonymous)
Date:14. detsembris 2020 - 16:05
(Link)
ok, es nemāku... atrast īstos vecos tredus xd
>čakenē velojosla ir 195+30, skolas veloceļš 205+10.

tas ir *divvirzienu veloceļš*. kurš man gandrīz nekad negadās baigi pa ceļam, lielā mērā tāpēc ka slokas ielas sarkanais vilns nav fun, bet, man liekas ka krasta un teikas veloceļi ir platāki, probably, bet arī skolas nav tā ka psc par šauru

un awww, cik ir delfos komentāru pie timrota šitpostiem. kādi tie ir, labāk pat nezināt ^^
From:(Anonymous)
Date:14. detsembris 2020 - 16:15
(Link)
3. ahujenna to var darīt dzirnavenes bruģētajā posmā (tērbatas - pulkv brieža) un ahujenna tuvu ir dzirnavene elizabetei pulkv brieža galā mhm

nav universāls labāk/sliktāk. uz aktīvām ielām, ja brauktuves līmenī, tad pareizāk ir joslas katrā virzienā (lāčplēša, except for tizlie stabiņi, sporta), ietves līmenī var būt gan tā gan tā, uz perifērām ielām var būt ceļi (cik atminos londonā tie superhighways šur tur iet pa tādām skolas ielām, tik bez luksoforiem ik pēc 100m), krastenes un teikas veloceļš meik sens jo krastenei otrā pusē ir dahujāk nogriezienu un šķērsielu un tāds kāds tas veloceļš ir viņš ir ērts ja vajag pieveikt krasteni visā garumā (tiesa viņš galīgi nav ērts ja vajag tikt uz kādu tc otrā pusē) un teikā vnk tajā ielas pusē bija vairāk vietas kur viņu uzlikt

vienvirziena velojosla uz vienvirziena ielas (elizabetes) imho ir wrong, man nav precīzas salīdzinošas infas par citām pilsētām bet man liekas ka tā nedara
From:(Anonymous)
Date:14. detsembris 2020 - 16:19
(Link)
5. kā sapratu dirsts tiek par tiem "veloentuziastiem" kuri ir tikuši pie lemšanas/rīkošanas vai tās ietekmēšanas

uz tilta neesmu bijis kādu brīdi, kas tur, arī ir uzpista velojosla, iznīcinot līdzšinējās 2+sab joslas?
[User Picture]
From:[info]roncijs
Date:20. detsembris 2020 - 01:19
(Link)
nē, sabjoslas sapistas nav uz zemitāna sapistas nav, tur iirc ir 2 joslas + sabtransp + velo.
From:(Anonymous)
Date:21. detsembris 2020 - 20:26
(Link)
Ja taa, tad atbalstu. Esmu redzeejis kaa centra virzienaa dazhkaart pa sab joslu aizpish dazhi kam apniik korkjii seedeet. Tagad viniem buus gruutaak 😈
From:(Anonymous)
Date:14. detsembris 2020 - 16:19
(Link)
6. kkas man stāstīja par mūkusalas ielu. paskaties ja gadās tur braukt
[User Picture]
From:[info]roncijs
Date:20. detsembris 2020 - 01:19
(Link)
joprojām nav sagadījies. pizģec, kas ira. bet krastene likās diezgan okei, vienīgi ka tur tradicionāli pūš
From:(Anonymous)
Date:14. detsembris 2020 - 16:28
(Link)
vēl, pamanīju ka vēl nepabeigtajā bruņinieku pie autobusu pieturām, pirms brīvības un.. kkur vēl tur atpakaļ, starp čaka un avotu laikam, t.i., visās (abās) pieturās kas uz tās ielas ir (bija), būvējas tā ka tā virziena velojosla nemainīs trajektoriju bet pacelsies ietves līmenī kā ietves paplašinājums, kam tauta bridīs pāri (līdzīgi kā juglā vienā vai dažās tramvaja pieturās tā lokālā josla). nu, varbūt arī nav slikti tā, un varbūt tur neko labāku nevarēja. neesmu tādu risinājumu citur redzējis.

(btw krastenes veloceļš vienīgai pieturai, kas tam ir pa ceļam, ļoti smuki apiet apkārt pa pakaļu, bet tur arī ir dahuja vietas, lai tā varētu)

es pagaidām nevaru uzminēt kas būs uz bruņ starp brīv un valdem, vai tur nebūs viss pa vienu pusi kā tas gabals gar autentiku agrāk bija, ja tā būs tad tas būs diezgan tizli
[User Picture]
From:[info]roncijs
Date:20. detsembris 2020 - 01:21
(Link)
jā, šobrīd tie pacēlumi (nepabeigtā formātā) ir baigais satiksmes dendžers.. nu, cerams ka pabeigs, uzjauksim kokteili, ievērtēsim, kas mums patīk vislabāk :)))

starp dailes teātri un autentiku varētu pat būt hanzas ielas turpinājums? es šobrīd nevaru padomāt, cik tas ir loģiski.
From:(Anonymous)
Date:21. detsembris 2020 - 20:21
(Link)
Shon pamaniiju nepaarprotamas ziimes ka brun gabals starp briiv un valdem buus indeed pa to vienu pusi. Lohi ble. Vai es, ja man buus jaabrauc pa brun no taalaa gala un taalaak pa sporta, gaidiisu brriv un valdem krustos fckn gaajeeju zaljos, lai tiktu uz to otru pussi un atpakal? Fckn nee.

Tam deindžeram gan shhkjiet galos bija pa temp 🚧 barjerai
From:(Anonymous)
Date:21. detsembris 2020 - 20:29
(Link)
"ziime" ir reaals stabs ar velocelja ziimi pie brun/sk stuura
[User Picture]
From:[info]roncijs
Date:22. detsembris 2020 - 00:37
(Link)
uhhh....
r-r-r -

> savi puksti
> veci puksti
> ko tu puksti
> bio puksti

Links
saņemtie komenti

> Go to Top
Sviesta Ciba