ratatoska ([info]ratatoska) rakstīja,
@ 2019-12-28 13:18:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Pasūtījām dažas mēbeles kaut kad novembrī. Vakar atveda. Šodien firma atsūta aptauju par piegādes kvalitāti. Daži jautājumi pārsteidza. 
  • Pirmais kontakts (sasveicināšanās). 
  • Novērtējiet kurjeru (tīrs, kārtīgs). 
  • Kurjera uzmanība, iejūtība, izpalīdzība. 
  • Emocijas, nododot preci. 
Kādai sniegpārsliņai ir jābūt klientam, lai viņu satrauktu, cik mīļš un emocionāls ir kurjers, kurš tikai piebrauc, iedod parakstīties un izceļ no mašīnas pakas.
Nu vai arī visi porno stereotipi par izpalīdzīgajiem, maigajiem, dāsnajiem kurjeriem ir balstīti uz patiesiem notikumiem.



(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]juuuda
2019-12-30 12:56 (saite)
biju mājās, šķita, ka kāds skrapstinās gar ārdurvīm, atvēru paskatīties, a tur kurjers ar preci jau taisās iet prom. saku: kāpēc nezvanījāt pie durvīm, zvans darbojas. atbilde: da nezinu.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]ratatoska
2020-01-02 16:56 (saite)
:D Smalki.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?