ratatoska ([info]ratatoska) rakstīja,
@ 2019-12-28 13:18:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Pasūtījām dažas mēbeles kaut kad novembrī. Vakar atveda. Šodien firma atsūta aptauju par piegādes kvalitāti. Daži jautājumi pārsteidza. 
  • Pirmais kontakts (sasveicināšanās). 
  • Novērtējiet kurjeru (tīrs, kārtīgs). 
  • Kurjera uzmanība, iejūtība, izpalīdzība. 
  • Emocijas, nododot preci. 
Kādai sniegpārsliņai ir jābūt klientam, lai viņu satrauktu, cik mīļš un emocionāls ir kurjers, kurš tikai piebrauc, iedod parakstīties un izceļ no mašīnas pakas.
Nu vai arī visi porno stereotipi par izpalīdzīgajiem, maigajiem, dāsnajiem kurjeriem ir balstīti uz patiesiem notikumiem.



(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]kisswithafist
2019-12-28 14:04 (saite)
Vo vo. Bet viens gan mani nemitīgi pārsteidz – cik ātri kurjeri spēj uzkāpt pa trepēm. Šķiet, esmu tikko nolikusi domofona klausuli, kad viņi jau ir pat ne uzskrējuši, bet uzlidojuši piektajā stāvā (man tas prasa labu minūti, ja ne vairāk, atkarībā no nesamo daudzuma) un pat nav aizelsušies. Kā tas ir iespējams?!

(Atbildēt uz šo)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?