zaļā buržuāzija - [entries|archive|friends|userinfo]
judging the mice

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

Links
[Links:| freidfreidlenta pukstlenta marčlenta komentlenta pollkreators ]

[Sep. 25th, 2010|10:37 pm]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
linkpiemetināt?

Comments:
From:[info]linzmarket
Date:September 25th, 2010 - 11:18 pm
(Link)
"pūkains" :D
[User Picture]
From:[info]vistu_zaglis
Date:September 25th, 2010 - 11:22 pm
(Link)
Nu bet cilvēki mīļie... Protams "чукча не читатель, чукца писатель", bet te patiešām ir tāda, emmm, kā lai to nosauc, specifiska vide. Mhm!
From:[info]linzmarket
Date:September 25th, 2010 - 11:31 pm
(Link)
Ar vārdiem "specifiska" tu domā iespēju nozakāt jaunpienācējus? Vai tu tā pat rīkotos, esot tete-a-tete?
[User Picture]
From:[info]vistu_zaglis
Date:September 25th, 2010 - 11:39 pm
(Link)
"Tāpat" kopā rakstās ;)

Tieši uz to es mēģinu norādīt, te nav nekāds Sociālais Tīkls, te ir cilvēki, kuri raksta un cilvēki, kuri lasa citu rakstīto tikai tāpēc, ka tas ir interesanti. Bet nu labi, kaķis ar jums, es mēģināju vienkārši rekomendēt lieki nešķiest enerģiju, "sir, I exist" nav arguments. Par tete-a-tete nav arguments, es jūs bez kreņķa piedraugotu visādos feisbukos (ja man būtu kaut mazākās redzes problēmas), bet ne cibā.

Vobšem - palūkojiet šitentā saita ikdienu no malas, nu kaut pāris dienas, lai gūtu priekšstatu, aga?
From:[info]linzmarket
Date:September 25th, 2010 - 11:47 pm
(Link)
Tu neesi atbildējis ne uz vienu no abiem jautājumiem :) bet nu labi!
man sāk izskatīties, ka dažu blogotāju mērķis ir "nolikt" citus, varbūt tādā veidā jūs jūtaties labāk , laimīgāk? Ļoti atgādina tvnet un delfi bezjēdzīgo komentāru būšanu.
Tas ir tik aizraujoši: vērot, kā jūs metāties man virsū nu vienkārši tā pat, tā teikt "davai", parādīsim viņai "kto v dome xozjain". Un daudzi no jums taču ir inteleģenti cilvēki, vismaz gribētos cerēt...
Tātad "tete-a-tete" tev ir facebook? Interesanti!
[User Picture]
From:[info]vistu_zaglis
Date:September 26th, 2010 - 12:38 am
(Link)
Aj, principā, lai atbildētu, nāktos vienkārši kopēt/peistot lielu daļu no iepriekš rakstītā. Es no šīs tēmas vnk. unsubscribējos, vēlu visiem veiksmi un tā :)
[User Picture]
From:[info]losthighway
Date:September 25th, 2010 - 11:47 pm
(Link)
Da nu lab, protams tolerance kā jebkurai videi te ne vienmēr ir vislabākā, bet skaidrs ka tās ir publiskas personiskās dienasgrāmatas un katrs tajās raksta ko grib, to laikam vēl nēsat sapratuši. Man pašam būtu pilnīgi pox. jo es spamu vienkārši ignorēju.

Un vispār soc.vidēs darbojoties kā uzņēmumam sava zināšana vai vērība ir vajadzīga un ne vienmēr tas izdodas. Piemērma mēs FANCY twitterī saprotot ka labi to darīt nemākam, sekojoši visādu figņu tur publicējam vairāk savam priekam. A uzbraucot potenciālajam klientam, visdrīzākais tas ir zaudēts uz visiem laikiem. Tādos brīžos pat ja liekas ka tev ir taisnībā gudrāk ir paklusēt.
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:September 26th, 2010 - 12:11 am
(Link)
šo ierakstu un arī iepriekšējo ar visiem komentiem vari rādīt savam jaunajam darbiniekam, lai mācās, kā darīt nevajag :)
[User Picture]
From:[info]losthighway
Date:September 26th, 2010 - 12:59 am
(Link)
Da lab, arī tu par daudz nopietni to visu domāju ņem pie sirds. Gan jau meitene pamācīs, sapratīs, kas un kā un nākotnē labosies. Vienreiz kļūdīties ir visiem ļauts ;)

Vispār mans komentārs pa to ir tāds, ka pie vainas ir izglītība (bet tik lūdzu nevienu par to neapvainoties, tur vainīga ir tikai LV izglītības sistēma), jo man nāca tik daudz traki pieteikumi no Turība un Stradiņu PR studiju beidzējiem, ka pilnīgi bija jāsaķer galvu. Bet labākie pieteikumi ir no tām kundzēm/jaunkundzēm, kas nav beigušas ar mārketingu saistītas studijas, bet kas ieguvušas labu praksi reālajā dzīvē. Vai ar otrs variants ir daudzi, kas saklausījušies jaunos mārketinga "guru" un arī visādas pērles nāk ārā.
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:September 26th, 2010 - 01:04 am
(Link)
protams, ka es ņemu pie sirds to, ka manā žurnālā lien ar apvainojumiem.

hackers counter system