|
[Sep. 25th, 2010|10:37 pm] |
|
|
|
Comments: |
Da nu lab, protams tolerance kā jebkurai videi te ne vienmēr ir vislabākā, bet skaidrs ka tās ir publiskas personiskās dienasgrāmatas un katrs tajās raksta ko grib, to laikam vēl nēsat sapratuši. Man pašam būtu pilnīgi pox. jo es spamu vienkārši ignorēju.
Un vispār soc.vidēs darbojoties kā uzņēmumam sava zināšana vai vērība ir vajadzīga un ne vienmēr tas izdodas. Piemērma mēs FANCY twitterī saprotot ka labi to darīt nemākam, sekojoši visādu figņu tur publicējam vairāk savam priekam. A uzbraucot potenciālajam klientam, visdrīzākais tas ir zaudēts uz visiem laikiem. Tādos brīžos pat ja liekas ka tev ir taisnībā gudrāk ir paklusēt.
šo ierakstu un arī iepriekšējo ar visiem komentiem vari rādīt savam jaunajam darbiniekam, lai mācās, kā darīt nevajag :)
Da lab, arī tu par daudz nopietni to visu domāju ņem pie sirds. Gan jau meitene pamācīs, sapratīs, kas un kā un nākotnē labosies. Vienreiz kļūdīties ir visiem ļauts ;)
Vispār mans komentārs pa to ir tāds, ka pie vainas ir izglītība (bet tik lūdzu nevienu par to neapvainoties, tur vainīga ir tikai LV izglītības sistēma), jo man nāca tik daudz traki pieteikumi no Turība un Stradiņu PR studiju beidzējiem, ka pilnīgi bija jāsaķer galvu. Bet labākie pieteikumi ir no tām kundzēm/jaunkundzēm, kas nav beigušas ar mārketingu saistītas studijas, bet kas ieguvušas labu praksi reālajā dzīvē. Vai ar otrs variants ir daudzi, kas saklausījušies jaunos mārketinga "guru" un arī visādas pērles nāk ārā.
protams, ka es ņemu pie sirds to, ka manā žurnālā lien ar apvainojumiem. | |