Comments: |
A es viss tāds pūkains mēģināju cilvēkiem norādīt, ka bik ne tur trāpījuši, izskatās, ka nelīdzēja.
Kā korekti apgalvoja kāds mans sens cīņubiedrs - nav nekā bīstamāka par patiesi uzcītīgu idiotu, aga :)
Nu bet cilvēki mīļie... Protams "чукча не читатель, чукца писатель", bet te patiešām ir tāda, emmm, kā lai to nosauc, specifiska vide. Mhm!
Ar vārdiem "specifiska" tu domā iespēju nozakāt jaunpienācējus? Vai tu tā pat rīkotos, esot tete-a-tete?
"Tāpat" kopā rakstās ;)
Tieši uz to es mēģinu norādīt, te nav nekāds Sociālais Tīkls, te ir cilvēki, kuri raksta un cilvēki, kuri lasa citu rakstīto tikai tāpēc, ka tas ir interesanti. Bet nu labi, kaķis ar jums, es mēģināju vienkārši rekomendēt lieki nešķiest enerģiju, "sir, I exist" nav arguments. Par tete-a-tete nav arguments, es jūs bez kreņķa piedraugotu visādos feisbukos (ja man būtu kaut mazākās redzes problēmas), bet ne cibā.
Vobšem - palūkojiet šitentā saita ikdienu no malas, nu kaut pāris dienas, lai gūtu priekšstatu, aga?
Tu neesi atbildējis ne uz vienu no abiem jautājumiem :) bet nu labi! man sāk izskatīties, ka dažu blogotāju mērķis ir "nolikt" citus, varbūt tādā veidā jūs jūtaties labāk , laimīgāk? Ļoti atgādina tvnet un delfi bezjēdzīgo komentāru būšanu. Tas ir tik aizraujoši: vērot, kā jūs metāties man virsū nu vienkārši tā pat, tā teikt "davai", parādīsim viņai "kto v dome xozjain". Un daudzi no jums taču ir inteleģenti cilvēki, vismaz gribētos cerēt... Tātad "tete-a-tete" tev ir facebook? Interesanti!
Aj, principā, lai atbildētu, nāktos vienkārši kopēt/peistot lielu daļu no iepriekš rakstītā. Es no šīs tēmas vnk. unsubscribējos, vēlu visiem veiksmi un tā :)
Da nu lab, protams tolerance kā jebkurai videi te ne vienmēr ir vislabākā, bet skaidrs ka tās ir publiskas personiskās dienasgrāmatas un katrs tajās raksta ko grib, to laikam vēl nēsat sapratuši. Man pašam būtu pilnīgi pox. jo es spamu vienkārši ignorēju.
Un vispār soc.vidēs darbojoties kā uzņēmumam sava zināšana vai vērība ir vajadzīga un ne vienmēr tas izdodas. Piemērma mēs FANCY twitterī saprotot ka labi to darīt nemākam, sekojoši visādu figņu tur publicējam vairāk savam priekam. A uzbraucot potenciālajam klientam, visdrīzākais tas ir zaudēts uz visiem laikiem. Tādos brīžos pat ja liekas ka tev ir taisnībā gudrāk ir paklusēt.
šo ierakstu un arī iepriekšējo ar visiem komentiem vari rādīt savam jaunajam darbiniekam, lai mācās, kā darīt nevajag :)
Da lab, arī tu par daudz nopietni to visu domāju ņem pie sirds. Gan jau meitene pamācīs, sapratīs, kas un kā un nākotnē labosies. Vienreiz kļūdīties ir visiem ļauts ;)
Vispār mans komentārs pa to ir tāds, ka pie vainas ir izglītība (bet tik lūdzu nevienu par to neapvainoties, tur vainīga ir tikai LV izglītības sistēma), jo man nāca tik daudz traki pieteikumi no Turība un Stradiņu PR studiju beidzējiem, ka pilnīgi bija jāsaķer galvu. Bet labākie pieteikumi ir no tām kundzēm/jaunkundzēm, kas nav beigušas ar mārketingu saistītas studijas, bet kas ieguvušas labu praksi reālajā dzīvē. Vai ar otrs variants ir daudzi, kas saklausījušies jaunos mārketinga "guru" un arī visādas pērles nāk ārā.
protams, ka es ņemu pie sirds to, ka manā žurnālā lien ar apvainojumiem. | |