ублюдок ([info]racoon) rakstīja,
@ 2008-04-09 23:19:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Par izmanīgiem ērmiem
Iraid tāds raidījums pa LNT, vakar to rādīja - Dubultremonts or smth, kur kaut kādi ļaudis taisa viens otram kaut kādu "remontu" tūkstots naudiņu ietvaros. Vot es skatījos un hujel.

Pieņemsim ka es no producēšanas, TV bižņa un smadzeņu kompastrēšanas nejēdzu netikvien kā parastu, bet gan putna sūdu. Nejēdzu un cauri. Kā teica Onslovs - ja tai galviņā nav, tad nav un tur neko nevar darīt. Aprobežots mērglis, kuram kā teica sapratnes par kultūru ir tikpat daudz cik Ķīnas komunistam. (Atbrīvojiet Olimpiādi, bļauri hrenovie!)*

Atgriežoties pie Dubultremonta, vismaz kā es to saredzu. Tātad, sākumā bija VĀRDS. Vārds varēja būt dažāds, sākot no "bļeģ" beidzot ar "nauda". Bet pieļauju, ka pamat ideja bija- vispārējā būvniecības un remontu buma ietvaros radīt raidījumu, kas piesaistītu MA* vecuma grupā 20-35, ekonomiski aktīvi, respektīvi ar vidējiem un vidēji augstiem ienākumiem. Yipii, viss ir, ir VĀRDS, ok, tas bija jau iepriekš, ir IDEJA un tagad atliek tikai izpildījums. Izpildījumam (velns, esmu pa slinku lai meklētu producentu nosaukumu) šamie piesaistīja kādu nebūt režisoru, radošo, raidījuma vadītāju un vēl sazin ko tik tādos pasākumos nevajag par tehnisko nodrošinājumu nemaz nerunājot. Piesaistīja. Un kas sanāk, sanāca? Sanāca raidījums. Ja tā to var saukt protams.

Raidījums kā nevajag ko darīt, respektīvi kā slēpt fēlerus un nelabot tos. WTF ar lielajiem burtiem. Kā var cilvēkam mācīt, ka tagad nokrāsosim to tā, to šitā un neviens neko neredzēs un būs smuki, dizains tip. Un vēlreiz WTF!?! Es nesaprotu šito "pagaidu" piegājienu! Vot tagad nokrāsojam tā, šitā, piestiķējam šito huiņu un dizains gatavs. Visi tie mēsli sāks lobīties un drupt jau pēc gada/diviem, bet dizains redzies, kur kaut kāds ķipo kaut kādu skolu beigušais meituks ar kantainām brillēm rekomendējis. Vot skatos uz to huiņu, dizainereļiem, rezultātu un domāju - vai es esmu stulbs, ka uzslēdzu šo raidījumu, vai VIŅI domā, ka tikai stulbeņi to skatās.
Un finālā nāca EUREKA. Tātad, producenti svāca radošo grupu, uztaisīja raidījumu un nodrošināja reitingus (tie gan šajā raidlaikā būtu tādi paši, ja katru pirmdienu visu laiku atkārtotu Čaka Norisa filmu Delta Force), jo atrašanās PT dara savu. Nu lūk, producenti savējo izdarīja-pārdeva, un tad nāca VIŅI. Ērmi, tārbinieki un kedaiņi, kuri savā tusiņā sabazarējās par iespēju nokrāsot vai izploterēt savas virtuves/guļamistabas sienas par televīzijas naudu. Katru pirmdienu ir iespēja vērot, kur kāds viens netīrums rāda otram kā pārkrāsot ōmes kumodi zilā krāsā un beigās nosaukt to par ahūno dizaina elementu. Vot skatos uz šito lēto huiņu un nesaprotu - ir tiem cilvēkiem kaut kas tajās baškās vai nav? Remonts saucās. Būsim godīgi - kā fiksi savu lēto koju vai īrēto kaktu pārvērst par īslaicīgi akceptējamu ūķi ar pretenziju uz vāja dizainera pieskārienu-vot kā tas saucās. Un šito huiņu rāda TV, ja jebu i plaču!

Nē, nē, nepārprotat, es esmu par brīvu Tibetu un Moniku Levinski, vienkārši drausmīgi tracina populistiski gājieni, kuri tiek spekulatīvi izmantoti labas (olimpiādes I mean) idejas kontekstā. (Autora piezīme)*
Bļe, kā man patīk ierakstīt "autora piezīme".
MA-Mērķa Auditorija


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]antuanete
2008-04-09 10:39 (saite)
Nu tad atkal parādās [info]racoona uzdotais jautājums par mērķauditoriju :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?