ублюдок ([info]racoon) rakstīja,
@ 2007-04-18 12:25:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Par algām
Pļēgurojot krodziņos kur burzās visādi kreatīvie, lai arī kā tējai nepatiktu šā vārda dažādie pielietojumi, viņi tā sevi dēvē, gadās visādus brīnumus saklausīties.
Tagad nedaudz par industriju un algām.
Sāksim ar mūsu pašu , cibas, aizgaldiņu. Ja kāds projvads nostrādājis, nu nezinu - 1,5 - 2 gadus aģentūrā, paceļ cepuri un brīnās ka viņam liek atšancēt ārzemju simpoziju, tad manuprāt tas vēl ir lojāli, jo ja būtu mana teikšana , ne tikai atšancēt "itāļu streika" veidā, bet ATŠANCĒT. Liktu bukletus uz muguras no Jelgavas tipogrāfijas klientam Valmierā stiept. Bet tas tā, nekā personīga, tikai mans skatījums uz mirkļa struktūru.
Tālāk ziņa, ka kaut kāds ĀDē vai CēDē (ārt dirktors, creative directōrs, man viņi jūk, bet abi skan gana svarīgi)tiek daždien kā neretais mūsu industrijā pirkts un pārdots kā apbružāta kālija parka akcija, nav nekāda izbrīnu raisošā. Izbrīnu rosina bauma, ka viedajam vīram par darba nomaiņu ir iegrabināti desmit lielie tā pat un vēl 1,6 lati mēnesī. Ož bišķi pēc kuģniecības vai nekustāmā īpašuma darboņu atalgojuma. Labi, prieks par viņu, bet man uzprasās jautājums KĀ un ar KĀDIEM klientiem jāstrādā, lai taisot viņam reklāmiņas var atraut tik daudz bābuļa, ka var nomaksāt tādu "žirģaju" ,par visu pārējo bandu sākot no pluskaina projvada beidzot ar sekretāri nemaz nerunājot?

Sūds ar pašmāju brīnumiem, šis nelielais purkšķis bija veltīts kā ievads, lai nocitētu šo:
LONDON: "The labourer is worthy of his hire," wrote St Luke, craftily rebutting St Matthew's "ye cannot serve God and Mammon". Aegis Group clearly sided with Luke when rewarding board member Mainardo de Nardis, ceo of Aegis Media, for his weekly toil.

He collected no less than £44,263 weekly ($88,114; €65,029) over the 19 weeks that elapsed between joining the company on 18 August 2006 and 31 December of the same year.

According to the company's annual report, de Nardis's pay bonanza comprised a salary of £165,000 and bonuses totalling £666,000.

Tādi lūk pīrāgi, jābrauc šancēt uz ārzemēm!
Pilns teksts:
http://www.warc.com/News/TopNews.asp?ID=21493&Origin=WARCNewsEmail


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]kangaroo
2007-04-18 13:11 (saite)
Drīzāk jādomā par veselo saprātu tiem cilvēkiem, kas pieņem lēmumus par šādu ĀDē vai CēDē pieņemšanu darbā un viņu algu apstiprināšanu. Vai tiešām Maskačkas Reklāma SIA valdes priekšsēdētājs domā, ka paņemot darbā vadošo OMD speciālistu, viņa uzņēmums pēkšņi iekļūs aģentūru top 10? Nav pat svarīgs cipars, bet pats pirkšanas fakts. Jā, protams, klients pērk no cilvēka, nevis no uzņēmuma, bet veselu kaudzi lielo ārvalstu firmu saista līgumi TUR- mātes uzņēmumu dzimtenē, kur ir stroga nolemts strādāt ar to un ne citu tīklu un ņiipot! Cita lieta, ja tā migrācija ir starp vaļiem- nu lai jau vārās savā sulā. Tā tas ir ne tikai reklāmas jomā. Arī citās industrijās konkurējošie uzņēmumi regulāri apmainās ar darbiniekiem. Pats esmu bijis izpirkts no konkurējošiem uzņēmumiem.

(Atbildēt uz šo)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?